Jump to content

Keyless access Golf VI / Jetta


Wiki
 Share

Postare recomandată

nu cred ca ajunge chiar asa de mult sincer ... ca nu tot ce este acolo trebuie schimbat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    20

  • Hayate

    11

  • ionut_doc

    6

  • Jetta20tdiHLDSG6

    6

Din descrierea pieselor sunt sigur ca sunt toate necesare iar faptul ca fara a aduna pretul tuturor pieselor din lista a dat aproape 900 de franci ma face sa ii dau dreptae lui ionut .

Daca chiar esti interesat de acest retrofit de ce nu mergi cu lista de coduri la reprezentanta sa ii intrebi preturile la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde ati vazut voi ca e 200e din fabrica. Ma uit pe configurator la jetta si vad ca este 328,6e. La fel costa si la G7. La Passat e mai mult, 543.12e (cred ca include si senzorul de deschidere al portbagajului - misti piciorul pe sub masina in dreptul portbagajului si acesta se deschide singur)

M-am uitat acum in contract si asa este: 328,64 euro cu TVA inclus. Nu mai tineam minte exact cat a fost.

Rave: e util si butonul de pornire din simplul motiv ca intri fara cheie in masina si apoi cauti cheia sa o pui in contact ceea ce anuleaza jumate din "ergonomia" sistemului.

Legat de pozitia butonului, tine de obisnuinta. Mie chiar imi place ca l-au pus pe coloana de la volan, eram obisnuit de la alta masina sa fie acolo. Oricum acest aspect e subiectiv.

Era si mai frumos daca includeau si senzorul de deschidere al porbagajului cum e la Passat. Ala chiar e util cand ai mainile pline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tdr .am sa fac treaba asta dar banuiesc ca saptamana viitoare pt k momentan nu am timp. Si va voi anunta si pe voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.motor-talk.de/forum/kessy-nachruesten-t2966839.html?page=2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai gasit ceva interesant ! cred ca mai sunt niste piese are ar trebui schimbate http://www.jimellisvwparts.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=737730&ukey_make=1066&ukey_model=15561&modelYear=2011&ukey_category=21728&searchString=keyless daca ar fi asa pana aici e 471 $

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu cum faci tu socotelile, da iti da cu virgula rau...Chiar pe pagina al carei link l-ai dat, scrie ca pretul total este de 1100 eur...e cale lunga pana la 471$...

Exemplu de preturi (cu TVA, fara transport), componentele de pe pagina citata:

5K0 959 434 B - Control Module for Kessy - 202,12 EUR

5K0 971 280 - Halter für Steuergerät

5K0 971 280 - Holder for controller - 3,97 EUR

5K0 962 132 B - Antenne Mittelkonsole (innen)

5K0 962 132 B - antenna center console (in) - 18,72 EUR

5K0 962 132 A - Antenne Rückenlehne (innen)

5K0 962 132 A - antenna back (inside) - 18,72 EUR

5K0 962 131 - Antenne Stossfänger (aussen)

5K0 962 131 - antenna bumper (outside) - 18,97 EUR

5K0 962 283 - Halter für Antenne (Heck)

5K0 962 283 - holder for antenna (rear) - 2,98 EUR

5N0 962 283 - Halter für Antenne (Innenraum)

5N0 962 283 - holder for antenna (indoor) - 2,98 EUR

1K8 837 205 H GRU - Türgriff (links)

1K8 837 205 H GRU - door handle (left) - 118,67 EUR

1K8 837 206 H GRU - Türgriff (rechts)

1K8 837 206 H GRU - door handle (right) - 118,67 EUR

5K0 905 861 A - ELV

5K0 905 861 A - ELV imobilizer - 137,64 EUR

5C7 959 839 A - Start-Stop-Schalter KESSY Jetta

5C7 959 839 A - Start-stop switch KESSY Jetta - 42,47 EUR

5C6 927 118 REH - ASR Schalter Jetta

5C6 927 118 REH - ASR switch Jetta - 16,93 EUR

5K0 837 202 AK - Hauptschlüssel US

5K0 837 202 AK - master key U.S. - nu am gasit pret

5K3 971 120 CM - Leitungssatz Fahrerseite

5K3 971 120 CM - Harness driver side - 79,98 EUR

xxx xxx xxx xx - Leitungssatz Beifahrerseite

xxx xxx xxx xx - Harness passenger side - 79,98 EUR

5N0 858 559 Q 82V - Abdeckung Lenksäule Jetta

5N0 858 559 Q 82V - Jetta steering column cover - 26,29 EUR

5K0 953 254 A - Lesespule

5K0 953 254 A - reading coil - 28,40 EUR

5K0 953 569 H - Lenksäulensteuergerät

5K0 953 569 H - steering column control unit - 194,06 EUR

5K0 953 502 M - Lenkstockhebel

5K0 953 502 M - steering wheel module - 200 EUR

5K0 953 223 - Halteplatte Lenkstockhebel

5K0 953 223 - retaining plate stalk - 6,82 EUR

8D0 972 623 AA - Stecker Antenne Innenraum 2x

8D0 972 623 AA - Male Antenna Interior 2x - 5,39EUR x 2 buc = 10,78 EUR

8K0 973 702 C - Stecker Antenne Heck

8K0 973 702 C - rear antenna connector - 1,49 EUR

1K0 972 928 - Stecker ELV

1K0 972 928 - plug ELV - 0,99 EUR

8L0 972 977D - Stecker Kessy Stg.

8L0 972 977D - plug Kessy Stg. - 10,79 EUR

4BO 971 832 - Stecker Lesespule

4BO 971 832 - male reader coil - nu am gasit pret

3C0 973 704 - Stecker Türgriff 2x

3C0 973 704 - plug door handle 2x - 5,21 EUR x 2 buc - 10,42 EUR

3B0 972 722 - Stecker Türgriff Kabelbaum 2x

3B0 972 722 - plug door handle harness 2x - 4,09 EUR x 2 buc = 8,18 EUR

4D0 971 636 - Stecker Start-Stop Taster

4D0 971 636 - Plug start-stop button - 3,84 EUR

N 905 584 02 - Abreisschraube

N 905 584 02 - Abreisschraube - nu am gasit pret

000 979 025 E - Einzelleitung

000 979 025 E - single-line - 5,46 EUR

000 979 018 E - Einzelleitung 7x

000 979 018 E - Single line 7x - 3,91 EUR x 7 buc = 27,37 EUR

000 979 009 E - Einzelleitung 9x

000 979 009 E - single-line 9x - 2,79 EUR x 9 buc = 25,11 EUR

000 979 030 E - Einzelleitung 4x

000 979 030 E - single-line 4x - 8,79 EUR x 4 buc = 35,16 EUR

357 972 240 F - Einzelleitungsabdichtung 2x

357 972 240 F - single-line seal 2x - nu am gasit pret.

Acum totalul: 2470 EUR... :icon_confused: fara vopsit manere (sa zicem 50 eur)...fara pretul la cheie pe care nu l-am gasit...fara transport (mai pune cam 10% la total si ai preturile din RO)...

Asta e configuratia pentru Jetta.

Sa zicem ca iti faci tu cablurile din usi - mai scadem 159,96 eur

Sa zicem ca nu trebuie sa schimbi si steering wheel module - mai scadem 200 eur

Sa zicem ca nu trebuie sa schimbi si steering column control unit - mai scadem 194,06 eur

Ar ramane...1915 EUR...tot fara transport...

Presupunand ca gasesti o parte din componente pe Ebay/dezmembrari (desi sunt foooarte rare cele cu kessy) sub 1000 EUR nu iesi sub nici o forma.

Se para ca si eu am fost super optimist prima oara... :lol:

Un site super util, unde poti afla preturile la piesele de VW (iti poti alege TVA-ul care la noi e 24% fata de 19% la nemti): http://www.nininet.de/prices/index.php

La pretul de acolo cu 24% TVA pune inca 10% si afli pretul real din RO.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un site super util, unde poti afla preturile la piesele de VW (iti poti alege TVA-ul care la noi e 24% fata de 19% la nemti): http://www.nininet.de/prices/index.php

La pretul de acolo cu 24% TVA pune inca 10% si afli pretul real din RO...

Am verificat acum cateva piese, pretul cu TVA este pretul din RO fara eventualele discount-uri de la dealer, deci este maximul de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate, eu am luat preturi la alte retrofit-uri care ma intereseaza, si am obtinut in RO pretul de pe site cu 24% TVA si inca 10 % la un magazin obisnuit. Nu contest ca poti gasi mai ieftin, dar diferentele nu cred ca sunt mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la dealer ce-i drept nu am intrebat. Oricum, in cazul de fata, totalul este cel putin descurajant... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus keyless acces cand am comandat masina.

Insa nu pot sa nu ma intreb cum naiba VW vinde cu 2000e ceva care pe configurator costa 328e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma mir. Majoritatea retrofit-urilor costa de 3-4ori mai mult decat daca eram comandate din fabrica.

Cazul cu bi-xenon oem unde retrofit-ul facut cu piese de la reprezentanta te duce peste 3500euro lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e normal. Atunci cand comanzi masina vine cu piesele necesare, care costa doar putin in plus in locul celor normale.

Daca un maner costa 20 de euro cel cu Kessy (sa zicem, aproximez aici) costa 25. Deci se adauga doar 5 euro la configurare. Daca vrei sa-l cumperi dupa trebuie sa-l platesti intreg, adica 25 de euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu asta, eu intrebam de motivatia din punct de vedere economic de a vinde ceva cu 700% profit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum reactioneaza un VAG daca plecati din masina cu motorul pornit (lasati pe cineva la caldura) si va departati de ea?

Cum reactioneaza un VAG daca schimbati soferul si fostul sofer pleaca cu cheia in buzunar, persoana inlocuitoare demareaza si-si continua drumul.

Intreb pentru ca am experimentat unele situatii cu un Mondeo cu keyless entry, iar cateva erau extrem de enervante.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pleci de langa masina cu cheia in buzunar apare un mesaj pe BC: key not in range, motorul nu se opreste.

Daca schimbi soferul si pleci cu cheia in buzunar, noul sofer pleaca cu masina fara nicio problema. Dupa ce o opreste, normal ca nu o poate porni daca nu are cheia. (nu am experimentat, asa am citit pe un forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu se poate configura astfel incat daca cheia nu este in raza de actiune sa se opreasca motorul sau sa se blocheze directia ?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, nu se poate asa ceva, mai ales din motive de siguranta..... pleci, uiti cheia si faci vreun accident....

asa e cam la toate - te anunta ca nu ai cheia in masina - si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia asta este la toate si la cele cu cartela gen renault, etc,,,

@ionut_doc : hai colegu nu fi rau ! eu ma uitasem pe site.ul ala american ...oricum am vazut... e destul de descurajator pretul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

pai foarte simplu.

te duce cineva pana masina (cu cheia la el/ea), sau ai pe cineva in masina si coboara, la un moment dat (cu tot cu cheie)

tu pleci, si cand iesi din raza cheii se opreste motorul...adio servo, cu tot ce implica ea, adio claxon la unele masini, poti f. bine sa faci accident, depinde in ce context rutier te afli.

dupa cum s-a mai spus, motorul merge bine mersi insa, evident, odata ajuns unde si oprit nu mai poti porni masina!

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_doc : hai colegu nu fi rau ! eu ma uitasem pe site.ul ala american ...oricum am vazut... e destul de descurajator pretul :))

Salut,

Nu sunt rau. Am vrut doar sa iti arat realitatea...scuze daca s-a inteles altceva... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ! ms de sfat oricum ! pacat e un retrofit super ... :( adica era ceva nou... si eu as fi vrut dar nu aveau la asta pe stock care am luat'o eu. iar daca faceam comanda sigur nu mai luat highline :D

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bosseby, lasa ca iei la urmatoarea Jetta MQB prin 2016 :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!