Jump to content

Probleme motor FSI/TFSI


popescudanconstantin
 Share

Postare recomandată

popescudanconstantin

sal,

acum cateva zile am avut probleme cu aprinderea la masina defectandu-se trei bobine de inductie si am asistat la autoaprinderea carburantului in catalizator , fapt care a condus la supraincalzirea acestuia, devenind incandescent.

Acum, problema este ca am schimbat bobinele, pus si bujii noi bosch platinum sters erori cu vagcom si mers. totul ok pana cand, dupa vreo 100km mi s-a aprins martorul motor. am aceasta eroare. ma poate ajuta cineva cu o explicatie plauzibila. un prieten care lucreaza la audi , mi-a spus ca s-a curatat catalizatorul prin incingerea sa puternica si acum am parte de un mass air flow si de aceea cataliz da asemenea erori si ca s-ar putea dupa un timp sa-si revina.

asta este eroarea citita cu vag-ul:

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001

Software Coding: 11502

Work Shop Code: WSC 02325

Additional Info: WAUZZZ4B12N145368 AUZ5Z0B4177042

1 Fault Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1000

am uitat sa specific ca dupa problemele cu aprinderea am schimbat si racordul flexibil de pe evacuare caci se rupsese stratul exterior de protectie, dar interiorul era ok. sa fie cumva mici orificii in sudura noului racord care ar putea cauza asemenea erori??? sau senzorul de oxigen sa se fi stricat??? daca da, unde e localizat el, daca are cineva o poza il rog sa ajute. cod motor AWT.

este cumva de vina prima sonda, de dinainte de catalizator, din compartimentul motor sau cea de dupa catalizator, cea de sub masina , sub scaunul pasager dreapta????

multumesc oricui poate posta ceva in legatura cu tema de fata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescudanconstantin
Mai ai un topic IDENTIC AICI. Citeste si regulamentul!!

:D

k, dar nimeni nu-mi raspunde. am incercat. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca ne iei la misto :D . Cum adica nu ti-a raspuns nimeni(?) Incearca sa citesti...este greu? Ti-a spus Istef despre ce sonda este vorba; astepti cumva vreo 100 de confirmari?

Oricum , asta nu scuza cu nimic deschiderea AUIREA de topic-uri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Topicul asta se inchide. Poti continua discutia pe celalalt. Deocamdata ai warn pentru deschidere de topic-uri duble mai ales ca intr-unul ti s-a raspuns si ai continuat intrebarile si pe asta.

Pentru ca esti la prima abatere, warn-ul nu va fi si cu suspendare...la urmatorul insa, iei si "vacanta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua!M-am tot uitat pe forum si am cautat informatii despre motoarele de 2,4 si 2,7 benzina dar nu am gasit nimic.As fi curios sa vad ce probleme sunt si ce consumuri au aceste motoare.Rog pe cei ce au aceste motoare sau au auzit ceva despre motoarele astea,sa posteze aici.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.4 07.98 - 01.05 /100kw 136cp 2393 ALW, ARN, ASM

2.4 02.97 - 01.05 /115kw 156cp 2393 APC

2.4 quattro 08.98 - 07.99 /115kw 156cp 2393 APC

2.4 02.97 - 01.05 /120kw 163 cp 2393 AJG, AMM, APZ

2.4 quattro 02.97 - 01.05/ 120kw 163cp 2393 AJG, APZ

2.4 02.97 - 01.05/ 121kw 165 cp 2393 AGA, ALF, AML, APS, ARJ

2.4 quattro 02.97/ - 01.05 121kw 165cp 2393 AGA, ALF, AML, APS, ARJ

2.4 08.01 - 01.05/ 125kw 170cp 2393 BDV

2.4 quattro 08.01 - 01.05/ 125kw 170cp 2393 BDV

2.7 T 02.99 - 01.05/ 169kw 230cp 2671 AJK

2.7 T quattro 12.97 - 01.05/ 169kw 230cp 2671 AJK

2.7 T quattro 08.01 - 01.05/ 184kw 250cp 2671 ARE, BES MOTOARELE SUNT SMECHERE RAU,MAI NASOL E PARTEA CU TAXELE IMPOZITELE SI CONSUMUL DE BENZINA.TREBUIE SA FI PUTIN BAZAT SA ITI PERMITI UN ASTFEL DE MOTOR PE LUXUL ASTA CU BENZINA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As fi interesat si eu de niste informatii despre motorul 2.4 benzina de 140kw / 190cp de pe Audi A6 din 2006. Consum, impozit si eventualele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Address 01: Engine Labels: 06E-910-559-BKH.lbl

Control Module Part Number: 4F0 910 115 HW: 4F0 907 115

Component and/or Version: 3.2l V6 FSI G 0040

Software Coding: 01050003190F0120

Work Shop Code: WSC 02335 785 00200

VCID: DBB1135F61E5

10 Faults Found:

17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit

P1068 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 177

Reset counter: 201

Mileage: 173056 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.19

Time: 05:12:16

Freeze Frame:

RPM: 3328 /min

Mass Air / Rev.: 81.8 mg/str

Temperature: 87.0°C

Overrun

Temperature: 6.0°C

Speed: 77.0 km/h

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 22

Reset counter: 195

Mileage: 172650 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 10:14:56

Freeze Frame:

RPM: 608 /min

Mass Air / Rev.: 185.3 mg/str

Temperature: 91.5°C

Idle

Temperature: 464.0°C

Speed: 0.0 km/h

16814 - Catalyst System; Bank 2: Efficiency Below Threshold

P0430 - 000 - - - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100010

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 60

Reset counter: 196

Mileage: 172763 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 15:45:48

Freeze Frame:

RPM: 704 /min

Mass Air / Rev.: 169.0 mg/str

Temperature: 84.0°C

Idle

Temperature: 192.0°C

Speed: 0.0 km/h

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 7

Reset counter: 104

Mileage: 168840 km

Time Indication: 0

Date: 2012.12.17

Time: 20:46:25

Freeze Frame:

RPM: 6112 /min

Mass Air / Rev.: 670.4 mg/str

Temperature: 90.0°C

Part Throttle

Load: 96.9 %

Speed: 182.0 km/h

16404 - Bank 2: Camshaft A (Intake): Position Actuator Malfunction

P0020 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 201

Mileage: 173056 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.19

Time: 05:12:16

Freeze Frame:

RPM: 3328 /min

Mass Air / Rev.: 81.8 mg/str

Temperature: 87.0°C

Overrun

Voltage: 7.45 V

Speed: 77.0 km/h

18403 - Door open signal not recognized

P1995 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 195

Mileage: 172650 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 10:14:56

Freeze Frame:

Load: 7.5 %

Load: 13.3 %

Temperature: 91.5°C

Temperature: -46.5°C

Voltage: 12.75 V

Speed: 0.0 km/h

16587 - Injector: Cylinder 3 (N32): Circuit Malfunction

P0203 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 33

Reset counter: 195

Mileage: 172650 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 10:14:56

Freeze Frame:

RPM: 608 /min

Mass Air / Rev.: 185.3 mg/str

Temperature: 91.5°C

Idle

Voltage: 12.75 V

Speed: 0.0 km/h

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 000 - - - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 134

Reset counter: 196

Mileage: 172763 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 15:45:48

Freeze Frame:

RPM: 704 /min

Mass Air / Rev.: 169.0 mg/str

Temperature: 84.0°C

Idle

Load: 22.4 %

Speed: 0.0 km/h

18967 - Ignition Switch; Run/Start Position Circuit: Short to Plus

P2535 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 196

Mileage: 172763 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 15:45:48

Freeze Frame:

RPM: 704 /min

Mass Air / Rev.: 169.0 mg/str

Temperature: 84.0°C

Idle

Voltage: 5.81 V

Speed: 0.0 km/h

18613 - Performance Malfunction in Cooling System

P2181 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 201

Mileage: 173056 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.19

Time: 05:12:16

Freeze Frame:

Load: 40.8 %

Load: 5.9 %

Temperature: 87.0°C

Temperature: -45.0°C

Voltage: 7.45 V

Speed: 77.0 km/h

Readiness: 0000 0000

Masina tremura in ultimul hal la relantii si pana la 2000 de turarii ... dupa nu prea se mai simt , nu trage . Dupa stergerea erorilor raman

16587 - Injector: Cylinder 3 (N32): Circuit Malfunction

P0203 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00010001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 202

Mileage: 173213 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.19

Time: 20:29:55

Freeze Frame:

RPM: 640 /min

Mass Air / Rev.: 147.2 mg/str

Temperature: 103.5°C

Idle

Voltage: 13.57 V

Speed: 0.0 km/h

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01010001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 202

Mileage: 173213 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.19

Time: 20:31:00

Freeze Frame:

RPM: 704 /min

Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str

Temperature: 108.0°C

Idle

Load: 22.4 %

Speed: 0.0 km/h

Sa fie de la injector ? ....

Pe Knock senzor are urmatoarele valori

1: 0.6 ; 2: 0.5 ; 3: 0.6 ; 4: 1.4 ; 5:1.4 ; 6:0.6v

In turatie se duce stabilizeaza toate undeva la 0.7-0.8 v

A mai patit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la injector schimba bobina si bujia de pe cilindrul 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma indoiesc de injector desi el zice a dupa ce a bagat Benzina de pe la nu stiu ce peco a inceput sa faca asa .

Dar dupa toate erorile acelea sa ma leg doar ce erorile de pe cilindru 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa incepi de undeva. Bobinele si bujiile reprezinta primul pas.

Misfire apare in urma problemelor la supape, bujie, bobina, injector sau alimentare cu benzina.

La TFSI de ex nu da eroare la injector (da misfire si atat) dar nu zice din ce cauza - curios cum de identifica ECU injectorul (decat dc o avea problema electrica la el ) -

acum am vazut ca da circuit malfunction . Cred ca e problema electrica la injector - trebuie verificata mufa si circuitul electric al injectorului in cauza

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare colegi. Am luat un Audi a6c6 2.0 tfsi și am o problema când îl pornesc dimineața, intrerupe, parca ar merge în 3 bujii. Am schimbat bujiile, am curățat clapeta de accelerație, am curatat supapa comanda poz. Arbore cu came, tot la fel face. Are cineva idee ce ar putea fi. Mulțumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!