Jump to content

Pierdere lichid racire motor 1.9 TDI AJM


Adrian Marius88
 Share

Postare recomandată

salut baieti,eu am o scurgere de antigel pe la o teava de intra in chiulasa,undeva pe sub termostat,in partea dreapta ...mai exact sub chestia aia rotunda de vacuum....motorul este AJM...problema e ca imi pierde cam 1L la 200-300 km ...si imi baga si in habitaclu cand se incalzeste motorul...se vede knd ies aburi de pe chiulasa,acolo unde se scurge...si imi baga inauntru ca se simte miros....ce pot sa ii fac la teava aia??cum se demonteaza?daca ii pun niste gasket dinala ,silicon rosu de temperatura pe toata circumferinta rezolv ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius.stanescu

    27

  • valeantudor

    8

  • marcelinboard

    5

  • floro_st205

    4

Teava aia are o garnitura, daca nu ma insel, la imbinarea cu chiulasa.Vezi daca scapa pe acolo sau e fisurata.Ca sa o demontezi trebuie sa desfaci tot ce-i pe ea.Stiu ca e prinsa in mai multe bride.Nu mai stiu exact tot circuitul,unde duce.Apoi dupa ce desfaci, daca e de la oring, poti sa-i pui niste silicon acolo si ar trebui sa nu mai curga.Se trage de ea in afara, dar asta numai dupa ce ai eliberat tot ce o tine pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua,am o problema la motorul 1,9 ajm 116cp diesel nu trage daca il accelerez cam la 2500 de turatii isi revine dar nu trage cum tragea,nu consuma ulei si nici nu scoate fum si daca merg la drum se ia pedala..pierde din putere,si iar isi revine si tot asa,va rog daca poate cineva sa ma ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta dupa "limp mode".

o scanare ar fi bine venita si un log in mers cu vag-com, grupurile 3,10,11 de pe engine, pt un ajutor mai bine documentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.
Imi cer scuze daca gresesc locul unde postez si poate subiectul, dar sunt asa de disperat incat nu stiu ce sa ma mai fac.
Am achizitionat de vreo trei saptamani un audi a4 avant, din 2001 motor AJM. toate au fost ok chiar si in service-urile in care am fost sa ii fac o constatare. saptamana trecuta s-a aprins senzorul de apa (rosu), apa ajunsese la 110 grade. am lasat sa se raceasca, am dat jos termostatul, am plecat de la tulcea la brasov si nu am avut probleme. am cumparat un termostat nou si l-am inlocuit. am constatat ca apa a ramas la 90 grade dar in scurt timp mi s-a aprins iar martorul de apa. am ridicat capota si am constatat ca vasul era gol. ca orice om priceput, am desfacut busonul vasului de expansiune, incet, cu grija, si am constatat ca antigelul a revenit la normal (aproape normal, ce s-a oprit la minim, nu la maxim). am plecat cu masina spre casa si am constatat ca incepe sa creasca temperarura apei, putin peste 90 grade. am dat drumu la clima pe incalzire si temperatura s-a mentinut la 90 grade. am ajuns cu masina in fata blocului si s-a aprins iar martorul respectiv. am ridicat capota si surpriza . nu mai aveam ichid deloc, nici dupa ce am desfacut busonul nu a mai revenit, dar furtunul care duce in motor si retur avea asa de mare presiunea in el ca nu puteam nici macar sa il apas. 
Acum va cer un sfat. 
Spuneti-mi ce sa fac. nu ma duce capul ce ar putea fi. am intrebat mai multi mecanici si toti au venit cu variante diferite. am cerut ca , cel care poate sa se ocupe de ea si sa ii dea de capat, toti au spus ca sunt ocupati si ca nu au timp, este vre-unul dinrtre voi mecanic si crede ca ma poate ajuta cu problema mea?
raspunsurile lor au fost :
- capacul de la vasul de expansiune. 
- nu a fost aerisita suficient cand s-a schimbat termostatul, 
- garnitura de chiulasa ciupita
- chiulasa stramba
- vre-un termostat cu comanda electronica

etc.

Tmp0000B7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ți dusa chiulasa.la borcanul de apa ai spuma?scoate bule de aer?e mai greu sa observi dacă nu ai experiență. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am rezolvat oarecum problema. era garnitura de chiulasa. am schimbat-o si am facut si planeitatea, toate demersurile ca masina sa fie functionala. la sfarsit, meseriasii mi-au spus ca s-au rupt 3 injectoare si ca trebuie sa le cumpar, caci ei nu raspund pentru asa ceva. este o problema frecventa si trebuia sa ma astept la asa ceva. 
am cumparat si injectoare, am raparat masina, si de ce zic oarecum caci astazi dupa vreo trei sute de km, mi s-a ridicat apa din nou la 100 grade, meseriasul a spus ca nu este nici o problema si ca probabil termostatul deschide mai greu.
voi ce ma sfatuiti sa fac, inafara de a schimba mecanicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prost mecanicul.poate de aia sa dus și chiulasa.și tu nu ai remediat problema și doar ai schimbat piese.Îți recomand.

1.curata șist de răcire. Radiator.

2.schimba termostat

3 pompa de apa defecta.

De la ce mai ieftin la scump.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce mi-ai recomandat, s-a schimbat prin inlocuire cu piese noi.  \

exista posibilitatea sa fie vre-unul din senzorii de temperatura care sa nu comande ventilatorul sa porneasca? am mers cu masina si daca nu pornesc clima pe incalzire nu porneste ventilatorul, implicit temperatura apei creste. am inteles ca la audi sunt 2 senzori, unul pe chiulasa si unul la radiator. care din ei o fi. Pe vag nu da nici o eroare. acest ventilator porneste doar cand vrea el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cepesi Florin George

Salutări, am si eu un golf 4 1.9 TDI '98 asa zisa mea problemă este urmatoarea apă imi ajunge la 90 de grade si imi rămâne acolo ,toate bune numai ca oricât de cald ar fi afara nu imi porneste ventilatorul dar apa se mentine la 90.. acum câteva zile am mers cu ea circa 15 km cu 30-50 km/h (trafic ) si când am ajuns in parcare  vazut ca imi porniste doar ventilatorul de la clima (clima oprita)cel mare nu pornise  apa tot la 90. Si daca pornesc clima nu imi porneste niciun ventilator si nici aer rece nu bagă . Ps sigurantele din bord sunt ok . Aștept parerile voastre ,multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! am si eu un axr si nu am nici un furtun tare, dar cand accelerez si ma dau la ea face presiune si imi da antigelul pe afara mai exact pe la vasul de expansiune si daca merg incet sa zic pana in 90 nu am perderi de antigel si electroventilatoarele sunt functionale dar nu pleaca sa isi faca racirea.

 

Modificat de adrian111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!