Jump to content

1.6 sau 2.0 ?


nedy_03
 Share

Postare recomandată

pai nu e relevant numarul de cai cu cate masini iti rezista in fata!

ot: am scos cu gti consum 26% dar totodata 11%. e relevant? nu pt ca am abordat doua stiluri de a conduce diferite. asa si in cazul tau, te-au depasit doar 4-5-6 pt ca au vrut si altii sa se lase depasiti, nu pt ca nu puteau merge la fel ca tine, aici facea referire mike.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da inteleg ce zici, dar ideea era ca 140cp sunt suficienti pentru o masina de familie. Are putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Si eu am aceasi dilema, ce motorizare sa iau. Diesel, este exclus din start, din varii motive, principalul este costul de intretinere, al doilea nu se justifica pentru mine, caci eu stau acasa cam 2 saptamani la 2 luni, iar sotia merge cand face piata cu masina, adica daca se fac 4000km/an inseamna ca ma fost si in concediu. Raman motorizarile pe benzina 1.6fsi sau 2.0fsi.

     2.0fsi ma cam sperie datorita problemelor pe care le are, volant, ambreiaj, turbo, EGR. Banuiesc ca cei de VW au luat un motor de 1.6, iau marit cc, iau adaugat o turbina, fara sa mai modifice subansamblurile la noile valori de cuplu. Marketing curat.

     1.6fsi cel putin pe acest forum, este motorul cu cele mai mici proble, supapa EGR, care pica din cauza combustibilului romanesc. Ce mar interesa si nu am gasit nici o informatie in sensul acesta, este cum se comporta si ce defectiuni apar (daca apar) la turbina electrica, un info e bine primit.

      Saptamana viitoare o sa fac un testdrive, sa vad si eu cum se misca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@warp cand iei in calcul sa compari problemele aparute pe un esantion de ceva, ia incalcul marimea esantionului!

daca sunt 1000 probleme la 2.0 fata de 10 la 1.6, ia in calcul cate masini cu 2.0 sunt vandute si cate cu 1.6

 

asa poti face o comparatie reala. se aplica in orice nu numai in cazurile astea doua izolate.

 

eu personal as lua in calcul 1.6 pe ce caroserie pun. ca pe un polo va merge grozav, dar pe un golf la fel dar la passat ma mai gandesc. e doar o parere/un gand.

din experienta cei de la birou au luat o flota de caddy-uri. toate bune si frumoase, dar la unele au motor 1.2 tsi mi se pare incredibil de mic si submotorizat. mai nou a picat pe unu ecu. si garantia nu acopera.

asta nu inseamna ca motoarele 1.2 au probleme ci ca in anumite combinatii dau cu virgula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 FSi si 2.0 FSi nu au turbina, nici electrica, nici nimic. Sunt motoare aspirate foarte fiabile si foarte rafinate. 1.6 aspirat nu e de pus pe o masina de 1.5 tone goala. Mergi pe 2.0 FSi, e foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Am primit confirmarea, si marti sunt la testdrive. Donzdonz ai dreptate ca trebuie tinut cont de volumul din care se ia esantionul, concluziile mele fiind trase de pe forumuri, si da, cele mai vandute masini au motoare 1.9 si 2.0 tdi. La fel VW este cea mai vandabila masina in europa. Directia catre 1.6fsi pe care o am, e justificata si financiar. Ce sa fac cu 2.0, 1050 taxa de mediu + drum + inmatriculare, toate pentru a bate 15km cat tine Constanta, si cate un concediu de 1500km? Parca nu suna bine ! Sincer, daca 1.6 se comporta la fel ca 1.4 de pe masina din semnatura, sunt multumit. Castig confort si spatiu. Symbolul il am de nou, si cu 73 de cai pe 1.05t, nu este o masina lenesa, dar nici sportiva. E de familie ''tanara'' :D . Passatul 116 cai la 1.35t, rezulta ca este mai puternic. Acum nu puterea face totul, tine si de cutie si de felul trasmiterii puterii la roata.

          Tot ce este scris mai sus, sunt considerente personale :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Rarutze tare motoarele astea de 1.6 FSI, sincer nici nu stiam ca exista. Ideea e ca si dc vreau sa imi iau asa ceva nu prea stiu de unde , sunt doar 2 pe autovit , de ex.

 

Are cineva de aici motorul asta ? Cum e ?
 

Model Engine Code Engine Type Displacement Power@rpm Torque@rpm Years 1.6 FSI BLF / BLP I4 DOHC 16V FSI 1,598 cc (98 cu in) 115 PS (85 kW;
113 hp) @ 6000 155 N·m (114 lb·ft) @
4000 2005–2008

Modificat de nedy_03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acest model de motorizare cumparat din tara 1.6 fsi cod BLF si sunt foarte multumit de ea.cumparata in 2009 cu 54 de mii la bord acum are 100 k schimbat numai consumabile plus bujii si 2 bielete.se comporta foarte bine si la drum. in ceea ce priveste consumul in oras ia 8-9 la suta iar afara 6,5 cu clima pornita si 3 persoane mers pana in 130 km/h.ptr familisti e perfecta masina.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu motor tot 1.6 Fsi este.Eu am cumparat masina noua de la PBN . Asa am vrut cu motorul de 1,6 Fsi .Imi aduc aminte ca s-a minunat agentul de vanzari de la PBN,Zicea ce e prima comanda cu acest motorizare. Si ca si colegul de mai sus, sunt foarte multumit.Zero probleme in 7 ani jumatate,doar ulei si filtre.Si as vrea sa il vand.Poate discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strans ceva variante si am si seriile de sasiu. Ideea e ca masinile la care m-am orientat sunt din franta si nu le pot verifica km chiar dc am seria.

 

Am un prieten de lucreaza la service si mi-a zis ca imi poate verifica dc e de prov germania de ex, ca Porche Ro are access la baza lor dar la a astora din Fr nu.

 

Stie cineva cum as putea sa verific istoricul de service (tot ce a fost facut la VW) dc am seria masinii  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a fost adusa tot din Franta si s-a putut verifica istoricul la PBV1 fara nici o problema atunci cand am achizitionat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a fost adusa tot din Franta si s-a putut verifica istoricul la PBV1 fara nici o problema atunci cand am achizitionat-o.

Salut,

 

Si cum se procedeaza pentru verificare? Se poate face  numai cu masina la ei ?

 

Ms,

Nedy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Marti am facut si eu un testdrive pe un 1.6fsi. Undeva la 15 min. de Hannover, Laatzen se numeste localitatea. Prima impresie trage concluzia in general, iar la mine este prima oara cand ma dau cu un passat, asa ca cer clementa in parerile pe care le am. Superba masina, iar motorul exceptional ! Nu este lenes, daca nu tie frica sa o urci in ture. Cutia este foarte bine proportionata, comparata cu symbolul meu, este identica. Nu prea am inteles rolul vitezei a 6-a, dar ma gandesc ca la un drum lung pe cruisecontrol, da bine la consum. Daca esti in vitezele a 6-a si a 5-a, ca sa ai demaraj bun trebuie sa retrogradezi 2 viteze, altfel chiar ca simti ca nu vrea sa traga. Si o ultima caliatate SILENTIOZITATEA. Putina muzica si uiti ca ai motor. Per total am fost placut suprins ! Personal este motorizarea aleasa.

    Masina era din 11.2005, 124t km cu un pret de 7400 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ca tot e versus intre motoare... Am ocazia de a cumpara un motor 1.6 TDI CR 105 CP cu toate anexele: cutie de viteze, planetare, mai putin traseul de esapament, care s-a indoit bine. Masina s-a dat peste cap si-a mers un pic printr-un sant pana s-a oprit intr-un cap de pod. Dauna totala, practic doar portbagajul e intact, si motorul (mai putin radiatoare si faruri).

 

Merita bataia de cap cu transferul motorului si cutiei? Puterea e aceeasi cu a motorului meu, 105 CP, deci formalitatile la RAR ar trebui sa fie minime. Ce avantaje vad eu: are kilometri putini (~35.000), e CR (generatie mai noua decat PD-ul), e EURO 5 (al meu e Euro 4), si il stiu de nou :) Merita 500 E toata distractia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 500 euroi merita. Dar nu stiu daca e o decizie buna cu schimbarea motoarelor. Parerea personala despre motoarele supraalimentate, este una proasta, le vad ca pe niste "elastice" care sunt intinse aproape de maxim. Si din vorbite si auzite, nu se observa mare diferenta la consum. Practic nu a reusit nimeni sa mearga cu 4.6/%, realizabili doar cu 80km/h.

  La banii astia daca il vinzi pe piese iti dublezi banii usor de tot !

Modificat de warp78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i al meu sa-l vand, eu dau banii pe el (daca e sa fie). Oricum, am mai vorbit cu cineva si mi-a spus ca omologarea la RAR costa ~700 lei, si daca motorul a fost E4, va ramane E4 in carte, chiar daca motorul cu care-l inlocuiesc este E5 (cica din cauza numarului VIN, care cuprinde si norma de poluare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!