Jump to content

zgomot la apasare ambreiaj


florin03
 Share

Postare recomandată

Daca nu ma insel, exista pe original un ulei special pt cutiile cu probleme...nu-mi vine acum in minte codul, insa sigur informatia se gaseste pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florin03

    11

  • Cowboy

    6

  • C o s m i n

    5

  • zipp

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, mecanicul. Daca face zgomot de rulment inseamna ca trebuie reparata cutia. Nu are de unde sa aiba apa in cutia de viteze, iar uleiul nu are cum sa-si shimbe culoarea (decat f putin, dupa foarte multi km).

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am programare la service pentru a schimba kitul de ambraj + volant, pret 2150 lei + 450 lei manopera, garantie 1 an, baieti de la service au zis sa merg pe kitul Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gav0090, daca ai gasit apa in cutie, fa ce-oi face si du-o cit mai repede sa ii controleze simeringurile si implicit jocurile la rulmentii adiacenti... in mod normal nu intra apa in cutie si nici ce ulei negru in cutie nu am auzit pina acum...

Florin03, mi se pare cam scumpa toata treaba, in special pretul kitului... dar tu stii mai bine ce e pe la voi... Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si kit cu volant + ambreiaj online la 1800 lei dar baieti au zis ca nu imi mai dau garantie la manopera daca kitul nu este cumparat de la ei, si prefer sa merg pe mana lor ca stiu ca baieti sunt priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asta e tare...sa nu dea garantie la manopera daca nu e cumparata piesa de la ei?! Aa, daca nu ar fi dat garantie vanzatorul piesei pt montaj in service neutorizat..asta e altceva, dar invers mi se pare magarie. Adica cum? Daca piesa nu e cumparata de la ei se monteaza altfel? Eu as mai incerca si in alta parte in locul tau...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat volant + ambreajul, pret final 2500 lei cu tot cu manopera, a durat 4 ore din care 30 de minute am asteptat pana a venit volant, intra foarte usor in viteza acum, parca este alta masina.

Am totusi o intrebare, nu se putea reconditiona doar rulmentul acela din mijloc care are joc?

20130205112420.jpg

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata destul de naspa, nu merita. Uite ce culoare are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant-ul nu se poate desface. De fapt se pot taia niturile, dar nu ti-l mai capseaza nimeni la loc.

In plus, uzura exista si la arcurile din interiorul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult de tot, am intrebat doar asa de curiozitate sa vad daca se poate reconditiona, acum cu noul kit nu ar mai trebui sa am grija vreo 200.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ce marca a fost kitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata volantul ala  (fiind deja albastrui) era bun doar de fier vechi Oricum, problema principala la volant in general sunt arcurile dupa cum a spus si Cosmin.

De reconditionat se pot reconditiona in anumite situatii doar cele cu masa simpla; sunt niste firme care fac asa ceva. Cele cu masa dubla nici o sansa. Da-l la "magneti" sa-l vanda la fier vechi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, patinarea nu era din cauza volantei ci a placii de presiune si a discului... in ce priveste volant, daca sa zicem rectifici suprafata de lucru, adica aia lustruita si albastrita, indepartezi stratul de suprafata adica stratul cementat, cel care da rezistenta la uzura... adica o strici de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul care l-am montat acum este LUK.

 

Am intrebat doar asa de curiozitate daca se poate reconditiona, prefer sa fac o treaba buna din prima decat sa ma chinui cu piese second hand s-au alte minuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A venit si randul meu...

Pret kit - 1810lei, iar manopera am inteles ca e undeva la 500lei(in reprezentanta vw)

 

post-24818-0-12778300-1361031431_thumb.j

post-24818-0-56468300-1361031438_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

eu am schimbat tot kitul (volant,ambreiaj,rulment) sachs acum 30.000 km si am descoperit aceleasi simptome. Initial am observat ca la relanti e un usor zgomot, cand apas ambreiajul, pe la jumatate un gomot asemanator ca a lui @florin03, dar mai discret, si dispare cu pedala la fund. 

Ce am observat e ca daca apas ambreiajul pana la capat si eliberez usor, dupa ce iau piciorul de pe ambreiaj nu se mai aude zgomotul. 

 

Nici nu stiu ce sa mai cred. Nu am sperat sa merg cu aceasta volant 200.000km, dar nici chiar dupa 30.000 sa dea de oboseala.

 

Credeam ca VW e o marca care se respecta, sunt dezamagit, au trecut vremurile cand se faceau masini fiabile. De cand am aceasta masina numai scap de probleme, numai repar una, imi face alte suprize si din astea cu bani grei.

 

Daca ajung iar sa schimb volant, imi vine sa o desfac bucatele si sa o vad la piese, sa nu mai faca zile negre si altora :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.nu e vina vw,ambreiajul pe care l ai pus nu e facut de vw.

2.de ce nu incerci o volant monomasa?prea multa lume vorbeste despre scaderea calitatii pieselor AM...

3.nu se vor mai face niciodata masini ca cele din generatia 2000-2004 :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant monomasa pe masina lui ar fi o alegere tare neinspirata. Vedeti topicul "probleme volant" ca s-a tot discutat si acolo aspectul..

Faptul ca dupa 30.000km a aparut un oarecare zgomot nu inseamna acum ca piesa e dusa. Daca zgomotul este acela de care spune el si nu se mai accentueaza intre timp + alte manifestari gen trepidatii urate in relanty, poate sa mai mearga multi km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca alte simptome nu am (sper sa nu apara). Trage bine, nu trepideaza la relanty nici la plecarea de pe loc. Am incercat si testul cu plecarea de pe loc cu frana de mana si pare ok. 
Ma rog sa tina :001:  .
 
Eu nu am facut nici o modificare la masina, e in parametrii din fabrica. 
Nu sunt de parerea ca e ok sa pui volant masa simpla daca masina este proiectata pentru masa dubla (asa cum nu sunt de acord sa acoperi prin soft anumite defecte/uzura fizica a piselor).
 
OFF TOPIC: Eu cred ca vw e de vina in primul rand, pentru ei au proiectat piesa si impun standarde producatorilor, sunt producatori autorizati de vw sa produca aceste piese si sunt toti in aceeasi oala. Daca as fi cumparat de la "chinezi" nu as fi comentat.
Off-ul meu se datoreaza in general de calitatea masinii, nu doar la mine, dar si la multi colegi care se confrunta mereu cu probleme destul de serioase. Mie imi plac masinile produse de VW, dar lantul de probleme cu care ma confrunt la masina mea ma cam demoralizeaza. Am avut mereu grija sa schimb piesele la timp si sa nu se agraveze, investigez orice sunet nou si remediez si nu caut neaparat cele mai ieftine piese. Dar acum am ajuns la concluzia ca mai bine o las sa mearga pana crapa, macar sa ma bucur de mers si nu sa stau in mereu cu ea in service :) 


Multumesc @Cowboy pentru cele scrise de tine pe forum referitor la aceasta tema, sunt foarte utile, ma refer si la topicul "probleme volant". Am mai trecut prin el acum un an si ceva inainte de a schimba kit-ul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca alte simptome nu am (sper sa nu apara). Trage bine, nu trepideaza la relanty nici la plecarea de pe loc. Am incercat si testul cu plecarea de pe loc cu frana de mana si pare ok. 
Ma rog sa tina :001:  .

 

Stai linistit...piesa aia o sa mai duca mult si bine...Am mai scris eu pe unul din topic-uri in care povesteam de o Octavia de la noi din firma care avea fix acelasi gen de zgomot si intre timp a facut 100.000km  cu zgomotul ala..care evident a ramas tot acolo...fara sa se accentueze..Daca eviti plecarile bruste din loc, talpa brusca sub 2200rpm, mers subturat, nu are cum sa crape cu una cu doua. 

Sa stii ca genul asta de problema legate de volant DMF nu e neaparat specifica grupului VAG..Daca ai sa te uiti si pe forumuri vecine ai sa intalnesti acelasi gen de probleme si la BMW si la Peugeot si la Opel, si la Mercedes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună. Trebuia să fac ITP-ul la mașina din profil și am schimbat următoarele:  kit brațe  , burdufe planetare, furtune frâne față, rulment față dreapta, cap planetară dreapta (partea dinspre roată).  Am facut apoi ITP-ul și a ieșit perfect. Dar a apărut o problemă care înainte de a face aceste înlocuiri nu o aveam. Problema se manifestă în felul următor: mașina merge normal, vitezele se schimbă ușor fără probleme, ambreiajul lucrează normal (nu patinează), dar din când în când la ridicarea piciorului de pe ambreiaj se aude un clinket metalic concomitent cu o vibrație în pedala de ambreiaj. Deci doar la ridicarea piciorului de pe ambreiaj, indiferent dacă intră sau o scot din viteză. Și nu la fiecare folosire a pedalei de ambreiaj. De exemplu ieri am circulat prin oraș și chiar am fost atent, dar nu sa auzit. Azi însă după ce am ajuns acasă , inainte de a o opri la ridicarea piciorului de pe ambreiaj, iarăși sa auzit acel clinket metalic însoțit de vibrația din pedala de ambreiaj. Menționez că înainte de schimarea pieselor enumerate mai sus, nu făcea așa. Posibil să aibă vreo legătură ? Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu piesele schimbate, este posibil sa aveti ambreiajul uzat, mai merge dar daca se amplifica trebuie schimbat tot kit-ul.

 

Verificati inainte si tampoanele de la motor, cutie este posibil sa aveti vreunul slab.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un tampon defect, dar mecanicul la fixat din cate am înțeles. Ar fi dat o gaură cică și apoi la fixat cu un șurub. Dar chiar și așa nu făcea probleme, nu mă deranja, Ciudat e că pînă a schimba toate piesele enumerate mai sus, și asta pentru că aș fi avut probleme la ITP, (căci urma să expire), nu se producea fenomenul descris, clinket metalic concomitent cu vibrația pedalei de ambreiaj. Cineva mi-a spus că ar putea să fie uzat rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Ieri am circulat cu mașina toată ziua și nu sa auzit nimic. Azi sa auzit din nou acel sunet metalic dar acum masina era scoasă din viteză , ambreiajul nu era apăsat și sa auzit cind am atins pedala de frînă în partea de sus a cursei pedalei, masina era in mers și trebuia să opresc la Cedează trecerea.  După care iarăsi liniste. Acu chiar că nu mai știu ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, imi spune si mie cineva cum isi face treaba rulmentul de presiune? Am observat ca are un arc, cand montez cutia rulmentul sta lipit de soare ajutat de acel arc iar cand calc ambreajul rulmentul impinge in soare pt decuplarea placii? Asta inseamna ca rulmentul se cam invarte tot timpul? Este vorba de ambreajul cu masa dubla de pe golf 4 in 6 trepte

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!