Jump to content

Releu MK1 diesel. Identificare relee AJUTOR


IdaMK1
 Share

Postare recomandată

Bun in primul rand vreau sa stiu ce semnificatie are acest releu 171911261 ce face el de fapt? cica ajuta la pornire o fi releul de bujii?? sau ?. Problema apare in felul urmator masina mea golf 1 a stat 8 luni in garaj am tot lucrat la ea am vopsito, am izolato sudat praguri antifonat etc... nimic iesit din comun pana astazi dupa 8 luni am dat la automat... canci am terminat o baterie am puso la incarcat am luat bidon lam pus direct la motor am lasat bujiile si iam dat cheie a pornit merge ok... bun problema e alta vesnica problema incarcarea am 12.5. Inainte de a baga masina in garaj aveam 14.4 mai mult decat bine, dar nu a fost tot timpu asa , pe la inceputu lu 2012 chiar prin ianurie cand erau frigurile alea napraznice ma parasit bateria ramanea fara curent... cand masuram aveam incarcare 12 toate bune si frumoase am schimbat cureaua de la altenator ca arata ca naiba.... nimic rezolvare, bun am luat alte borne le-am strans bine am strans firele pe ele nimic, am luat releu de incarcare NOU degeaba era mai rau, a urmat pana la urma sa dau altenatoru jos lam dus la electrician la desfacut a schimbat rulmenti in el si spune el a lipit nu stiu ce piciorus ce era corodat in altenator... bun bucuros face proba pe banc mergea zic perfect fug repede la garaj era un frig naucitor pun altenatoru surpriza 12, 3... de atuncia am luat-o razna... il sun pe meserias si ii spun care e smenu... zice ca altenatorul merge in parametri si problema e cureaua... sa o strang tare... CAT DE TARE SA O MAI STRANG CA SE RUPE. in fine trec cu greu peste k era iarna si eram in pana de masini trebuia sa imi misc curu pe jos... fug repede la gigi caisa la remat si pozez un golf 1 si ii sustrag altenatorul dau bani si pe ala vin acasa NU MERGE NU NU SI NU. GATA o las balta e bateria dusa si ma cac pe ea. dar totusi fiind mecanicul priceput ma apuc si verific firele pe traseu dau bordu jos ma uit la ele sa nu se atinga cu masa sa nu fie intrerupte masor consumatori 0, 02 totul ok... cand surpriza cu motorul pornit verific sigurantele si dau in releul de care va spuneam 171911261 si scade turatia dupa 2 secunde se ridica acu de la baterie pe verde... si urca bine aproape pe mijloc la verde ies masor dar degeaba era 12.5 dau releul jos ma uit in el si surpriza plin de apa corodat tot...scot apa curat bine dau cu spray de contact o periuta de dinti dau cu smirglu pe contactoru ala mic din el pun la loc dau cheie 14,4 fara consumatori incredibil si asa am mers inca cateva luni bune cu masina tu incarcarea aia miraculoasa pana am bagato in garaj si mam apucat de ea azi ii dau cheie ... 12,5 dai releul curat contactu era uscar normal fara apa dar nu are incarcarea am incercat manual sa ating contactoru sa fie pe inchis scate unpic intensitatea ledurilor din bord dar nu creste incarcarea o fi totusi de la bujii modelu asta de releu si am dar eu din greseala peste altu prima oara de sio revenit sau exista un releu care se ocupa de managmentul releului si incarcarii??? eu am 3 relee la tabloul de sigurante... 1 mare asta unu micut cred k stergatoare si incalzire si unu mijlociu care nu stiu ce e . Multumesc mult si sper sa gasesc un rasp aicia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

171911261 este releu de bujii.

ca sa te edifici asupra celor 3 relee care le ai in tablouarunca o privire aici:

in ultimele posturile 3 si 4 vei gasi niste link-uri pe care daca le urmezi cred ca te vei lamuri.

spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mam tot uitat acolo dar nu intelg sunt atatea relee eu am doar 3... are vreunu legatura cu incarcarea sau e vreo mufa/fire defecte intrerupte de nu merge incarcarea?? ce spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci??? vreun releu care se ocupa de managmentul incarcarii sau doar ceva fire care nu fac contact pe acolo??? ce spuneti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: cand pui contactul, ti se aprinde bateria?

daca da, dupa ce pornesti se stinge?

tie trebuie sa iti vina un contact din alternator, clema 61 culoare albastru, in bord, si sa stinga becul

daca se pierde pe drum, se poate din cauza aia sa nu mearga

incearca cu un bec de la o lampa de control, sa il legi pe alternator pe firul care iti iese, firul albastru si sa il pui capatul celalnt la borna +

ar trebui sa se aprinda becu, cand e motoru oprit.

cand pornesti motoru el trebuiie sa se stinga, ptr ca incepe sa produca curent, ceea ce insemna ca pe firul care mai inainte ai avut - de ti se aprindea becu, ai acuma + si nu are cum sa aprinda becul

verifica asa si dupaia mai cauta altceva, ca daca nu iti incarca, pe direct, ai masina stricata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!