Jump to content

Scirocco 2.0 TSI


volvol

Postare recomandată

Multi km fara probleme iti doresc. Ai auzit pana acum lantul de la distributie?

Link către comentariu

robi, am incercat saptamana aceasta in 2 dimineti (pornire din garaj intre 8-10 grade) sa ascult lantul ... fara succes ... pentru ca nu se aude. :) Ce vreau sa spun este ca de la suportii THS, evacuarea Milltek si distributia pe lant de la TSI-uri ... primele 15-30 de secunde dupa pornire este un zgomot "infernal" in compartimentul motor. Nu am urechea suficient de rafinata pentru a distinge ce se aude pe aoclo. Sper sa nu-l aud zgomotul de lant atunci cand o sa fie prea tarziu. :)

 

Pana la urma mi-am luat inima-n dinti si am montat anvelopele de iarna pe noile jante. Am facut si 2 poze la cald. Ce spuneti? Am facut bine? Am facut rau? Sa le pun si capacelele negre de VW care acopera prezoanele (de potrivit se potrivesc)?

 

Eu sunt incantat cum arata fata de cele OEM si consider ca pozele nu le fac dreptate noilor jante. :) Imi place si ca datorita design-ului spitelor si datorita ET-ului 35 (fata de 41 la cele OEM OEM), etrierul fata nu mai sta chiar lipit de spitele jantelor (erau doar cativa mm inainte).

Nu am ajuns inca pe autostrada sa vad daca si functional sunt in regula si daca am reusit sa scap de vibratii.

post-82902-0-85336100-1423669754_thumb.j

post-82902-0-07853400-1423669760_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Arata f bine! Dar sunt curios cum sunt capacele de care zici, daca spui ca acopera si prezoanele... Ai vreo poza de test? :)

Link către comentariu

Sunt mistocute jantele.

 

Avand in vedere ca totul este argintiu pe acolo pe la roata cred ca ar da bine daca ai monta capacele pe prezoane. Nu ai unele de proba?

Link către comentariu

Am capacelele negre de la jantele OEM si se potrivesc ca si marime, dar sunt cu semnatura VW.

Inclin mai mult sa le las fara pentru ca nu arata urat ... si nu mai am batai de cap cu utilitarul de scos capacelele atunci cand umblu la roti. In plus, se mai intampla ca peste noapte sa mai "cada" din ele si a tot trebuit sa le completez.

 

Parca ii sta mai bine curata. :) Dupa un drum de 700 km pe autostrada, pot spune ca am scapat si de vibratiile nedorite. Pana la urma erau provocate intradevar de catre jante.

post-82902-0-31429600-1424118123_thumb.j

post-82902-0-14855400-1424118133_thumb.j

post-82902-0-91110700-1424118170_thumb.j

post-82902-0-34496400-1424118181_thumb.j

post-82902-0-79962300-1424118192_thumb.j

post-82902-0-53851700-1424118202_thumb.j

post-82902-0-02222600-1424118217_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Da, arata foarte bine ! :)

Felicitari !

Cand te mai opresti prin parcarea aia, dai un semn si poate te insotesc :P

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

^Scuze pentru off-topic, dar sunt urate cu spume...zici ca sunt masline :)).

Just my 

Modificat de Zamoldac
Link către comentariu

Multumesc Mihai. Sunt o alternativa buna.

Am montat alte anti-furturi (care au forma conica) fata de cele OEM (care au forma rotunda), iar pe acestea nu se mai potrivesc capacelele (au diametrul capului mai mic). :)

Nu ma deranjeaza cum arata fara capacele si am acces mai facil la prezoane. :)

 

Am ajuns sa consider ca evacuarea Milltek non resonated este prea sport pentru nevoile mele actuale, asa ca urmeaza sa sufere niste modificari in perioada urmatoare.

post-82902-0-34610500-1424552784_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a ajuns la 129.xxx km si merge in continuare bine, doar cu benzina cu CO 98+. In 3.000 km se pregateste de urmatoarea revizie. Ce s-a mai intamplat de cand nu am mai postat.

Volanul a fost re-imbracat in piele. De data aceasta am ales sa pastrez aspectul original, fara alcantara, care este foarte placuta la atingere dar mai pretentioasa la intretinere (ideal ar trebui folosite niste manusi speciale pentru condus). De volan s-a ocupat un baiat care lucreaza bine si scump (volane, scaune, borduri, fete de usi etc), insa pielea folosita a fost de cea mai buna calitate, exact ce se foloseste si la masinile din gama premium. In final volanul a iesit ca din fabrica la aspect, dar cu o piele de calitate superioara. O sa vad cum va rezista la utilizare. Palmele mele sunt multumite de cum se simte. :)

CAI-ul ITG pe care-l aveam era cumparat second-hand si desi era in stare buna, mi-am tot dorit un CAI nou, care foloseste de preferabil un filtru uscat (fara sa fie necesara aplicarea unor uleiuri speciale dupa spalare). Asa am ajuns la un CAI HF Series Carbonio, produs in Germania de HG Motorsport (seamana izbitor de mult cu un CAI APR). Materialele si finisajele par de foarte buna calitate. Filtrul folosit este un Pipercross dry foam filter, care conform indicatiilor producatorului se poate folosi atat uscat, cat si tratat cu o solutie de retinere a particulelor de praf (un ulei mai exact). Daca nu este uleiat, se spala usor doar cu apa si sapun. L-am montat asa cum a venit si o sa urmaresc cum se va comporta in timp.

Dupa 50.000 km parcursi cu cat-back Milltek non-resonated (diametrul de 2.75"), am simtit nevoia de mai multa liniste in masina la drumurile lungi de pe autostrada, mai ales atunci cand este aglomeratie si se franeaza/accelereaza des. Mi-am dorit si sa inlocuiesc downpipe-ul Milltek cu unul nou, ca sa am sanse mai mari sa iasa emisiile de noxe conform cu norma Euro 4 (catalizatorul fiind tot sport, dar nou). Solutia logica, fara sa afectez prea mult performanta si setarile de la Stage 2, a fost un downpipe de 3" nou in combinatie cu cat-back-ul stock. Asa am ajuns la un downpipe Bull X cu diametrul de 3" si catalizator sport cu 200 de celule, produs in Germania de HG Motorsport. Calitatea si finisajele mi s-au parut cu o clasa peste Milltek, urmeaza sa vad si cum va rezista in timp. S-a montat cu cat-back-ul stock (diametrul de 2.5") si pot spune ca a crescut cu mult confortul acustic (poate chiar prea mult dupa unele gusturi) la 3.000+ turatii. Drumurile lungi au devenit si mai placute. :) Nu am simtit vreo scadere in performanta, desi probabil ca s-au pierdut 4-5 CP. In aceasta combinatie, parca si suportii de motor THS sunt mai blanzi, pentru ca intrau in rezonanta cu evacuarea non-resonated (intre 2.000-2.500 de turatii la accelerare si intre 3.000-2.500 turatii la frana de motor). Si mirosul de gaze de pe evacuare s-a diminuat mult. Una peste alta, o modificare reusita pentru nevoile mele. Poate in viitor voi mai folosi cat-back sport de 2.75" ori 3", dar nu acuma si de preferabil in varianta cu valva de control.

Zilele urmatoare vreau sa trec la rotile de vara. Mi-au placut foarte mult jantele Etabeta, asa ca am tot lungit-o cu rotile de iarna, dar acuma mi s-a facut dor de jantele Oz si a venit si primavara cu adevarat. :)

post-82902-0-87275900-1429049796_thumb.j

post-82902-0-48940700-1429049802_thumb.j

post-82902-0-38238000-1429049808_thumb.j

post-82902-0-46211400-1429049813_thumb.j

post-82902-0-79716700-1429049818_thumb.j

Link către comentariu

Ovidiu, nu pot decat sa-ti urez ff multi km  "linistiti" acum :P si multe felicitari pt investitii :)

  :beer:

Link către comentariu

Volvol,puteai foarte simplu sa cumperi de la milltek toba intermediara,si o transformai in resonated,era plug and play pe evacuarea ta. Costul aprox 170 lire in UK.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Masina a ajuns la 137.xxx km si merge in continuare bine.

Downpipe-ul de 3" in combinatie cu cat-back-ul stock a fost cea mai buna alegere pentru drumurile lungi de pe autostrada. Ma pot felicita singur. :)

 

Abia la inceputul lunii mai am avut timp sa schimb rotile de iarna cu cele de vara.

Anvelopele GY ASY2 au 2 sezoane si 40.000+ km, dar inca sunt in stare foarte buna si se comporta excelent pe sosea (uscat/umed). Dupa cum arata/simt, cred ca vor mai rezista cel putin sezonul acesta (15.000 - 20.000 km). Uaaaaau. :)

Si imi era dor de jantele de vara ... le ador. :)

 

La 134.000 km (la inceputul lunii iunie) s-a efectuat o noua revizie la masina, la 12.000km si 5 luni de la precedenta. Inspectie tehnica/mecanica + diagnoza + ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 (al 8-lea schimb cu el) + filtru ulei Mann + filtru polen cu carbon activ Mann + filtru carburant Mann (am mers cu precedentul 48.000 km si a rezistat bine).

Bujiile NGK Laser Platinum au ajuns la 46.000 km si inca nu a fost inregistrat nici un misfire. Am sa le schimb totusi la revizia urmatoare, cand vor avea in jur de 55.000 km. Tot atunci ma gandesc daca merita sa schimb preventiv si bobinele actuale (Beru), care vor avea la momentul respectiv in jur de 70.000 km. Am gasit pe net unele OEM de Audi RS4/R8 (culoare rosie), comerciantul spune ca se potrivesc si la 2.0 TSI si ca sunt un upgrade fata de cele pe cod de original, dar am sa mai ma gandesc.

 

De cand este la mine, masina a primit cadou de 2 ori detailing interior/exterior. Singurul loc care ramasese necuratat la ultimul detailing a fost motorul. Asa ca weekend-ul acesta am lasat masina pentru detailing la motor si pentru o spalare amanuntita la exterior + decontaminare + ceara + tratament hidrofob. Sunt foarte multumit de cum a iesit "curatirea" si ii recomand pe baieti.

post-82902-0-89478300-1435701530_thumb.j

post-82902-0-51530800-1435701536_thumb.j

post-82902-0-83941300-1435701542_thumb.j

post-82902-0-21819900-1435701551_thumb.j

post-82902-0-58976100-1435701558_thumb.j

post-82902-0-24307700-1435701564_thumb.j

post-82902-0-14976100-1435701569_thumb.j

post-82902-0-66329900-1435701573_thumb.j

Link către comentariu

Bujiile NGK sunt cele cu un 7 intercalat in cod?sau acelea sunt Iridium? De ce ai ales platinum si nu Iridium

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu

Cat de bine arata motorul acum, iti da senzatia de masina noua!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

In fine, avand in vedere ca  intra multi pe aici, poate ar fi bine sa spui si cat costa extravaganta asta pe care ai facut-o cu masina :).

 

Pe de alta parte, dupa detailing, masina arata senzational, iar sentimentul pe care trebuie sa il ai tu cand o vezi este incredibil. Eh ... sa tot traiesti viata asa!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bujiile NGK sunt cele cu un 7 intercalat in cod?sau acelea sunt Iridium? De ce ai ales platinum si nu Iridium

 

Bujiile sunt cele recomandate de NGK pentru masina mea, adica cele din poza atasata.

Chiar daca multa lume (sau majoritatea) foloseste varianta Iridium la 2.0 TFSI/TSI.

 

post-82902-0-53551600-1437038839_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!