Jump to content

Scirocco 2.0 TSI


volvol

Postare recomandată

Pai 504/507 sunt uleiuri longlife, iar el face reviziile la intervale scurte. As fi ales Synthoil, in loc de TopTec, dar oricum gama Liqui Moly e foarte buna per total.

Exista si solutii mai savante, dar nu cred ca se "abuzeaza" de masina intr-atat incat sa se impuna acestea.

Link către comentariu

504/507 este o norma mai noua, nu e numai long life, Castrol se lauda ca a fost facuta in "concubinaj" cu VW special pt TFSI/TSI pt a limita depunerile de funingine,continut redus de sulf, etc.. Nu exista Liqui moly si cu norma asta?

Link către comentariu

Probabil ca si LM face ceva cu norma asta.

Eu oricum fug de Castrol ca ala de tamaie. Asa ar trebui sa faca oricine.:)

Link către comentariu

Cristi, toate foam air filters (nu stiu exact cum se traduce, ca mot a mot nu suna bine) se recomanda sa se curete in doi pasi. Mai intai se foloseste un lichid de curatare care are rolul de a degresa filtrul (CL-1 se numeste cel din pachetul de curatare de la ITG, dar se pot folosi si altele) si se indeparteaza apoi sub jet usor de apa calduta. Dupa ce filtrul este uscat, se aplica un ulei special pentru acest tip de filtre, care contine niste agenti ce penetreaza in profunzime filtrul si fac sa adere uleiul mai bine (JDR-1 sau JDR-2 se numesc cele din pachetul de curatare de la ITG, se pot folosi si altele, insa nu se pot utiliza uleiuri specifice pentru filtrele de bumbac).

Aceste foam air filters se pot folosi intradevar si fara ulei, insa nu mai sunt garantate de catre producator ca fiind la fel de eficiente in oprirea particulelor de praf.

 

Tudor, eu asa am concluzionat dupa ce am verificat codurile la mai multe modele din gama VAG, ca IC-ul de Golf R este acelasi (sau o varianta la fel de eficienta) cu cel de pe 2.0 TSI 210 CP (produse dupa o anumita data), nu este insa acelasi si cu cel de pe 2.0 TSI 200 CP. Nu stiu ce IC-uri sunt (sau vor fi) pe Golf 7.

 

Ulei de motor am cautat unul in care sa am incredere ca nu este contrafacut si de Liqui Molly nu am prea auzit sa fie cazul (sunt la al doilea schimb consecutiv cu el). Sunt convins ca aproape toate uleiurile de pe piata isi fac treaba chiar foarte bine, atata timp cat sunt de origine. Mai ales ca noi le schimbam de obicei la un interval chiar mult mai mic decat au fost ele prevazute si marketate (10.000+ km sa zicem). Oarecum din acest motiv nu este necesara folosirea intr-un daily driver a celor mai high tech si mai scumpe uleiuri disponibile pe piata (mai ales pe piata din strainatate, ca la noi ajung pe cai mai mult sau mai putin oficiale).

Cand esti unul dintre cei mai mari producatori din lume, este oarecum logic ca se vor strecura pe piata si produse contrafacute cu eticheta ta. Cineva nu-si face treaba si vina este numai a lor pentru ca permit sa fie comercializate.

Link către comentariu

Pe cel de la EVO MS scrie clar ``Do not Oil``.. Parca asa era si la ITG.. Nu stiu sigur.. :) Bafta cu masina

Link către comentariu

pai e diferenta mare intre Evo MS si ITG (ca si compozitie). Evo MS este un filtru uscat pe care nu se da cu ulei, iar ITG este un filtru catre trebuie dat cu ulei :)

Modificat de Alex@Audi
Link către comentariu

filtru de la Evo MS nu se da cu ulei? mie nu mi-a zis nimeni:)) am dat cu un spray de la ITG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Scirocco-ul s-a intors acasa dupa o plimbare de 3.000+ km, insotindu-l pe proprietar in concediu (Grecia - Lefkada). Masina s-a comportat ireprosabil, consumul mediu fiind de 9%. Mai exact, 1.100 km la dus cu un consum mediu de 8.5%, 1.100 km la intors cu un consum mediu de 9% si 800+ km plimbari pe insula cu un consum mediu de 10.5%.

In Serbia nu exista benzina de 95+. In Macedonia benzina este putin mai ieftina decat in Romania si au benzina de 98/100 la toate statiile. In Grecia benzina de 95 este aproximativ 1.7 Euro litrul si benzina de 100 este aproximativ 2 Euro litrul.
Mi-au placut autostraziile din Grecia (de dupa Salonic), cu un asfalt de buna calitate si cu un traseu spectaculos (viaducte, tuneluri etc), poate de aici si consumul putin mai ridicat, adica de peste 8%. :) De multe ori s-a rulat pe acest tronson atat cat a permis traseul, adica pana la viteze de la care masina incepea sa nu mai stea pe sosea cu suspensia setata in modul Sport.

Nu este prima oara cand vizitez Grecia si am remarcat aceleasi lucruri si de aceasta data. Peisajele sunt frumoase, oamenii sunt primitori, mancarea este de calitate si preturile sunt corecte la absolut tot (mai putin la benzina de 100).

Dupa ce am curatat masina, am constatat ca in urma plimbarii nu a suferit din punct de vedere estetic. Ce are nou este doar o zgarietura infima/minuscula pe bara fata, deci mai bine de atat nu se putea la traficul/parcarile care exista pe insulele micute ticsite de turisti. Ma gandeam chiar sa re-vopsesc barile fata/spate din cauza imperfectiunilor aparute din traficului de zi cu zi, insa nu cred ca merita pentru ca nu vor rezista prea mult imaculate, eventual sa fac asta in cazul unor incidente care lasa urme mai mari. In schimb, cred ca am sa re-vopsesc cat de curand capota pentru ca am observat o zona de aproximativ 10 cm in diametru unde vopseaua s-a decolorat si arata urat/patat (ma gandesc la un binevoitor care a turnat ceva si nu am observat pe moment, iar acuma nu se mai curata cu nimic).

Am primit si kit-ul de curatare de la ITG, acuma trebuie sa ne facem timp pentru a monta admisia/evacuarea.

Si cateva poze.

post-82902-0-69077000-1377693100_thumb.j

post-82902-0-86828700-1377693106_thumb.j

post-82902-0-15582700-1377693112_thumb.j

post-82902-0-12341100-1377693118_thumb.j

post-82902-0-04043400-1377693123_thumb.j

post-82902-0-39223200-1377693128_thumb.j

post-82902-0-41941100-1377693134_thumb.j

Link către comentariu

Bravos!

Ai avut bafta de vreme bune. Eu anul trecut am prins o caldura criminala in aceeasi perioada cu cea in care ai fost tu anul asta.

 

Masina ta este facuta pentru drumurile de acolo: asezata si cu suficienta putere cat sa traga tare si pe portiunile in urcare de pe autostrazile de acolo. Pacat ca nu ai drum prin Bulgaria. Sunt cateva portiuni frumoase si acolo.

 

Nu stiu cum ar arata o folie de protectie transparenta pe masina ta. La mine, pe argintiu, se vede cand nu este insorit si doar din anumite unghiuri, ca elementele care sunt acoperite de folie au alta nuanta. Cauta si tu un baiat priceput in Timisoara si pune, de proba, folie pe un reper si vezi daca dupa ce vopsesti capota te hotarasti sa adopti solutia asta. Nu vei mai avea absolut nici un stres dupa: gainat, pietre, zgarieturi accidentale.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Anul viitor probabil ca am sa mai fac inca un detailing interior/exterior, cu tot cu polisat faruri/proiectoare, iar cu acea ocazie voi lua in calcul varianta de a pune folie protectoare pe anumite elemente (faruri, capota etc).

 

Pana la urma mi-am facut timp pentru a monta CAI ITG Maxogen si TBE non-resonated Milltek. Admisia scoate un sunet placut la inchiderea clapetei de acceleratie, sesizabil mai mult din exterior. :) Evacuarea se aude foarte frumos atunci cand motorul este in sarcina si la +4.000 ture.

 

Peste cateva zile s-a facut si update-ul software de la REVO Stage 1 la REVO Stage 2, prilej cu care s-a efectuat si o masuratoare pe dyno la sediul Revo din Oradea. Masina s-a comportat cel mai bine cu setarile pentru Performance 2 (benzina RON98+) si asa a ramas configurata. In aceasta varianta motorul dezvolta aproximativ 460 Nm si 300 CP, iar la roata sunt aproximativ 410Nm si 250 CP.

Multumesc baietilor de acolo pentru profesionalism (si aici includ tot).

 

In niste teste scurte facute pe un drum inchis circulatiei publice, am masurat aproximativ 13 secunde de la 100 km/h la 200 km/h (pe vitezometrul digital) si o viteza maxima de 255 km/h (pe vitezometrul digital).

 

Am reusit sa revopsesc si capota, a iesit bine, iar acuma nuanta este din nou uniforma pe intreaga suprafata. Ar mai fi mici imperfectiuni de retusat la barile fata/spate, insa am sa mai astept pentru ca daca esti prea exigent poti sa ajungi sa revopsesti aceste elemente chiar si de cateva ori pe an.

 

Si cateva poze.

post-82902-0-13880800-1379337068_thumb.j

post-82902-0-36037400-1379337073_thumb.j

post-82902-0-17190500-1379337078_thumb.j

post-82902-0-22484500-1379337082_thumb.j

post-82902-0-20599100-1379337087_thumb.j

post-82902-0-54842800-1379337091_thumb.j

Link către comentariu

Da' tu nu sezi locului deloc :D

Foarte frumos a crescut GFE ul si foarte frumos arata si acel grafic.

Sa ai parte de ea!

P.S. Tre' sa ''ne-ntalnim!'' :D

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Excursie de weekend, Timisoara - Lugoj - Caransebes - Hateg - Petrosani - Lacul Vidra (si retur), in total 560 de km parcursi. S-a mers destul de alert, drumurile fiind foarte bune pana dupa Petrosani. De la Petrosani la Vidra drumul are zone de portiuni sparte si urca destul de mult, temperatura exterioara scazand pana la putin peste 0 grade. Cauciucurile de vara nu au dat semne de slabiciune pentru ca acolo s-a circulat incet, ocolind gropile. In masina am fost 4 persoane + ceva bagaje si am avut un consum mediu 9.3%.
Masina mi-a reamintit cat de usor accelereaza in depasiri, cat de stabila se simte pe viraje si cat de mult poti sa amani perioada de franare.
Nu am mai ajuns pe adevarata Transalpina (intre Obarsia Lotrului si Ranca), localnicii spunand ca a nins sus si ca drumul este blocat. Voi face traseul cu alta ocazie. :)

La plecarea in excurise am reusit sa fiu mai "destept" decat senzorii de parcare si sa ating usor bara spate de un stalp de metal. Amanasem vopsirea barilor fata/spate pana la primavara, insa acuma a aparut "oportunitatea" sa le rezolv mai repede. :)

Si cateva poze.

post-82902-0-95734000-1381138514_thumb.j

post-82902-0-64171600-1381138518_thumb.j

post-82902-0-57543200-1381138522_thumb.j

post-82902-0-41215100-1381138527_thumb.j

post-82902-0-23930000-1381138532_thumb.j

post-82902-0-63383300-1381138537_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Pentru atat de putin nu merita sa vopsesti bara. Mai bine la primavara.

Foarte frumoase peisajele din locurile pe care le-ai vizitat in excursia de weekend!

Link către comentariu

Pacat de tara asta frumoasa, ca nu avem drumuri sa o vizitam.

 

Asta cu " mai destept decat senzorii" mi se intampla si mie. Din fericire, pana acum m-a ferit sfantul de contacte.

Link către comentariu

Pentru atat de putin nu merita sa vopsesti bara. Mai bine la primavara.

 

 

 

Tu nu il cunosti !!!? :D

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ai dreptate Ruji. :)

 

Saptamana aceasta am facut un efort sa ma descurc fara masina timp de cateva zile, pentru a reconditiona barile fata/spate. Imi place cum au iesit si sunt chiar multumit. Cu aceasta ocazie s-au remediat si micile imperfectiuni ramase dupa gaurirea barilor pentru montarea senzorilor de parcare.

Din punct de vedere estetic ar mai fi un singur lucru de rezolvat la masina, parbrizul, care a adunat cateva ciupituri de-a lungul timpului. Insa nu ma grabesc sa-l inlocuiesc pentru ca mai devreme sau mai tarziu va aparea din senin "oportunitatea" sa fie schimbat cu unul nou.

Din punct de vedere mecanic, ma deranjeaza niste mici scartaituri care au aparut la balansul pe verticala (obstacole de viteza, denivelari line si ample in carosabil etc). Ma gandesc la flanse amortizoare si la tampoanele de motor. Am sa inlocuiesc mai intai suporti cu kit-ul complet de la THS, care mi-a fost recomandat de mai multi posesori. Sper sa se mai atenueze si wheel hop-ul cu noile piese, destul de sesizabil atunci cand aderenta nu este cea mai buna.
Deocamdata nu am gasit sa achizitionez kit-ul THS decat din U.K. si nu sunt hotarat daca sa-l comand online de la ei.

Si cateva poze.

post-82902-0-70372300-1382137622_thumb.j

post-82902-0-06010300-1382137628_thumb.j

post-82902-0-04646300-1382137633_thumb.j

post-82902-0-35847200-1382137637_thumb.j

post-82902-0-98240400-1382137642_thumb.j

Link către comentariu

Scartaiturile alea care apar la denivelari sunt de fie de la flanse( a patit-o si robi_zet), fie de la suruburile de la semi-puntea fata. Vezi in aria tehnic un topicul cu "trosnituri pe sub masina", parca. Acolo gasesti remediul, cu coduri si procedeu cu tot.

Cat despre suportii de motor, iti recomand sa ii verifici si, daca e cazul, sa ii schimbi cu unii OEM. Cei aftermarket sunt duri si vor aduce vibratii si disconfort pe care nu cred ca ti le doresti pe o masina folosita zi de zi.

Link către comentariu

Am avut eu suporti THS - sunt groaznici pt folosirea masinii zi de zi. Vibra toata masina la plecarea de pe loc. Trebuia sa plec din 2500rpm sa plec ca normal. Pt circuit cred ca sunt potriviti pt ca nu exista balans deloc la schimbari de treapta dar de zi cu zi in niciun caz

Pt reducerea balansului poti folosi insa bucse mai dure din poliuretan la brate, bascule si suportul cutiei de viteze.

La mine este o diferenta notabila fata de cele OEM

Modificat de saibot
Link către comentariu
  • 2 months later...

In urma cu ceva timp ma plangeam de niste scartaituri cara apar in mers la balansul masinii pe verticala. Dupa investigatii, se pare ca nu provin de la flanse amortizoare sau de la tampoanele de motor sau de la semi-puntea fata, se pare ca ar fi generate de catre usi (grele, nu au rama etc). Pe drumuri bune sau cand este umed afara, este liniste deplina in habitaclu. Am incercat sa ung/masez chederele cu diferite solutii de intretinere pentru cauciuc, dar fara rezultate notabile. Zgomotele nu sunt foarte deranjante, dar as prefera sa nu existe. :)

 

Am trecut la anvelopele de iarna, ContiWinterContact TS 830 P, achizitionate prin bunavointa colegului rifflections, caruia ii multumesc pe aceasta cale. In urma unui drum mai lung (~700 km) pot sa spun ca au un comportament foarte bun pe uscat/umezeala ... inca nu au vazut zapada. :) Pentru iarna folosesc jantele OEM Interlagos, vopsite in culoarea gunmetal de catre SRZ Powdercoating Customs. Imi place foarte mult cum arata, iar in functie de luminozitatea exterioara parca capata nuante diferite.

 

Acuma o saptamana masina a inceput sa tremure ciudat in mers, martorul luminos pentru Check Engine facandusi si el simtita prezenta. Din fericire, nu a fost decat bobina de pe cilindrul 3. Cu aceasta ocazie am schimbat toate bobinele cu care venise masina (aveau codul 06H905115 si intre timp aparusera revizii mai noi). Le-am inlocuit cu bobine Beru, singurele pe care le-am gasit pe stoc in Timisoara.

http://www.oemparts.co.uk/volkswagen-parts/28234-VW-Scirocco-137-2008-2013-2-0-TSI/Part-100008-11-ZSE033-689-Ignition-Coil

Ma asteptam ca la 2.0 TSI sa nu mai fie probleme cu bobinele, astfel le-as fi schimbat de cand am luat masina. Au tinut totusi suficient, 4 ani si 75.000 km.

 

Daca tot am schimbat bobinele, am facut si o revizie, la 5 luni si 8.000 km de la precedenta. Am folosit ca de obicei ulei Liqui Molly Top Tec 4100 5W-40 si filtre (ulei si polen) Mann.

 

Urmeaza in ianuarie sa-mi mai comand un filtru de aer ITG pentru a avea de schimb si inca mai ma gandesc la suportii de motor THS pentru reducerea wheel hop-ului.

 

Singura problema mecanica/tehnica pe care o mai are masina in momentul de fata este ca s-a defectat senzorul care detecteaza atunci cand capota este inchisa/deschisa. Imi apare fiind deschisa si am fost invatat ca solutie temporara sa-i scot mufa, pentru ca altfel nu functioneaza stergatoarele. Sper sa ajung zilele acestea pe la un service si sa vad daca trebuie schimbata toata incuietoarea.

 

Si cateva poze.

post-82902-0-85871700-1388333303_thumb.j

post-82902-0-61260900-1388333313_thumb.j

post-82902-0-74920900-1388333321_thumb.j

post-82902-0-57383000-1388333328_thumb.j

post-82902-0-70360700-1388333335_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Schimba si bujiile. De multe ori bobinele se ard pentru ca sunt solicitate de bujii obosite.

 

BERU=OEM deci sunt OK.

 

Frumoasa masina :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!