Jump to content

Scirocco 2.0 TSI


volvol

Postare recomandată


 

S-a rezolvat si cu remaparea, multumita dealerului Revo din Timisoara (SPS-ul il avea de la Leon). Puterea estimata la motor este 260-270 CP si cuplul estimat este 420-430 Nm. Inca nu ma macina curiozitatea sa fac masuratori pe dyno pentru ca am avut acelasi motor si aceleasi modificari si pe Leon (masurat la 287 HP pe dyno).

 

Am reusit sa fac si cateva teste pe un drum inchis, dar aplicatia Car Performance de pe Android a fost mai degraba o dezamagire. Ce am reusit sa masor acceptabil a fost o diferenta de 3,… secunde de la
100-200 km/h intre Stage 1 si stock. Timpul mediu aproximativ de la 100-200 km/h a fost 18 secunde (depinde cat de bine se schimba treptele 3/4 si 4/5), iar 0-100 km/h 6-7 secunde (depinde cat de bine se pleaca de pe loc). Asta inseamna un total de 24-25 secunde pentru 0-200 km/h, un timp foarte slab pentru o masina sport si un timp foarte bun pentru un daily driver. Pe Leon, masuratori succesive imi iesisera la 22 de secunde pentru 0-200 km/h, DSG-ul chiar conteaza pe linie dreapta. :) Tot pe Leon reusisem un 14.1 pe 1/4 mile la Arad (configuaratie de strada, presiune in roti 2.3, clima pornita intre run-uri etc), dar cu Scirocco probabil nici o sansa pana nu [re]invat sa schimb vitezele. :)

 

Nici la testele de franare nu am avut prea mult succes cu aplicatia folosita. Am ajuns sa masuram “pasii” de la un stalp etalon pana la momentul opririi (drumul fiind inchis) si au iesit aproximativ 30 de metri pentru 100-0 km/h (pe vitezometru). Franare de supercar. :) Glumesc, frana chiar se simte bine, iar rezultatul real probabil este undeva sub 40 de metri.


Pentru o perioada am sa mai pun poze doar din drumetii. :)

post-82902-0-09706400-1365809866_thumb.j

Link către comentariu

Excursie de weekend, Timisoara - Deva - Timisoara, 330 km, consum mediu 8%. Cel mai mult imi place ca dupa remapare, la drum lung sunt suficiente doar doua trepte de viteza (4 si 6). :)

Ne-am pozat in compania unui coupe frumos si rar, Zimmer Golden Spirit 5.000 cm3 V8.

post-82902-0-99778100-1366056930_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am comandat un set de jante Oz Racing Italia 150 Matt Dark Graphite Diamond Cut 18x8, ET35, 11 kg. Din cate am vazut, sunt un model mai putin raspandit. Sa vedem cum au sa arate pe masina.

 

Jantele OEM Interlagos 18x8, ET41, 12 kg, vor fi revopsite (din nou) in camp electrostatic (culoarea graphite/anthracite/gun metal) si le voi pastra pentru anvelopele de iarna. Cand sa cauti motiv sa-ti vopsesti jantele, nici o bordura nu-ti face surprize. :) Asa ca am gasit un motiv, plictiseala. :)

 

post-82902-0-66535100-1370555991_thumb.j

post-82902-0-07632100-1370555996_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa masinuta, sa ai parte de ea! Daca te intereseaza, si ai impresia ca nu franeaza bine am un kit de frane de audi rs3,tt-rs brembo cu 4 pistonase. placute, suport etrier  si discuri de 370mm folosite 5000km 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Jantele OEM Interlagos au fost reconditionate de catre SRZ Powdercoating Customs. Culoarea aleasa a fost Gunmetal + lac. De data aceasta sunt complet multumit de calitatea lucrarii (jantele mai fusesera vopsite in camp electrostatic in luna martie a acestui an, insa in alta parte si nu fusesem complet multumit de rezultat).

 

Pozele posibil sa nu fie foarte edificatoare, dar este exact culoarea pe care mi-am forit-o si montate pe masina vor arata foarte bine (au un luciu foarte frumos in razele soarelui). Setul acesta de jante va fi folosit cu anvelopele de iarna.

 

Zilele acestea imi fac timp sa pun poze cu jantele OZ Racing Italia 150 montate pe masina (cu anvelopele de vara) si cu volanul reconditionat/imbracat in piele perforata + alcantara.

post-82902-0-04195800-1373020896_thumb.j

post-82902-0-52793400-1373020984_thumb.j

post-82902-0-91629300-1373020990_thumb.j

post-82902-0-54229700-1373020995_thumb.j

post-82902-0-10461900-1373021062_thumb.j

post-82902-0-34893600-1373021067_thumb.j

Link către comentariu
Daniel Florici

Daca nu le face tratamentul bine inainte de vopsire, v-a iesi cu pori vopseaua! Depinde cat de bine au fost sablate si prelucrate inainte de vopsire. Cu siguranta au dat un strat de fond un antirugina si dupa vopseaua, la final este lacul fiind o pudra alba care dupa coacere devine lucioasa si protejeaza fff bine. Vorbesc din cunostinta de cauza am lucrat 3 ani in domeniul vopsitoriei electrostatice.

Link către comentariu

Multumim pentru explicatii Daniel.

 

Poze cu jantele pe care le voi folosi de acuma inainte cu anvelopele de vara. Am spus mai sus ca sunt modelul Oz Racing Italia 150 Matt Dark Graphite
Diamond Cut 18x8, ET35 (aceleasi dimensiuni cu jantele OEM, mai putin ET-ul care este 35 in loc de 41). Eu sunt foarte incantat de cum se simt in mers si de cum arata pe masina.

 

Si poze cu volanul imbracat in piele perforata + alcantara (materialele sunt de cea mai buna calitate pentru un aspect cat mai original). Dupa ce l-am
studiat atent, eu am concluzionat ca a iesit mai bine decat din fabrica (fara exagerare). Multumiri colegului "ady_desper" care s-a ocupat de lucrare.

 

Urmeaza IC + CAI + TBE + Revo Stage 2. Piesele au fost procurate, mai trebuie doar sa gasesc timp pentru montaj.

post-82902-0-23088000-1373118974_thumb.j

post-82902-0-46550500-1373118979_thumb.j

post-82902-0-61932400-1373118983_thumb.j

post-82902-0-96117600-1373118987_thumb.j

post-82902-0-69706200-1373118991_thumb.j

post-82902-0-78080400-1373118995_thumb.j

post-82902-0-06415200-1373119000_thumb.j

post-82902-0-00099800-1373119007_thumb.j

post-82902-0-59956500-1373119014_thumb.j

post-82902-0-39600400-1373119021_thumb.j

Link către comentariu

Intr-adevar, arata foarte bine! Felicitari!

Ce admisie si ce evacuare ai luat?

Link către comentariu

Cand ai suspensie "la buton", ar fi pacat sa umbli la ea doar de dragul look-ului. ;)

Link către comentariu

Volanul e superb :-) daca il aveam uzat, il faceam si eu asa, dar al meu la 98.000 km e ca nou :D

Link către comentariu

wow ! a iesit super ! spune'mi si mie un pret care l'ai platit pentru jante si volan ! 

Link către comentariu

Mda ... super!

Ca si la mine, strict pentru aspect si cu implicatiile de rigoare pe partea de performante aero-dinamice, ar fi nevoie de un drop de 2-3 cm pe spate si de distantiere de 10-15 mm.

 

Volanul a iesti, intr-adevar, foarte aproape de perfectiune. Arata incredibil de bine si daca iti si place solutia cu Alcantara atunci si tras marele loz castigator pe partea de feeling. Eu m-am simtit extraordinar cand am trecut la volanul sport.

 

Masina asta, daca ar avea suflet, ar geme de placere. A ajuns pe maini bune si primeste numai ovaz cu lapte. Nu-i de mirare ca face muschi pe zi ce trece. Bafta cu modificarile pe care le pregatesti. E cam delir scapat de sub control ce faci tu cu masinnuta asta.

Link către comentariu

Multumesc baieti!

 

Toate piesele pe care le voi monta pentru Stage 2 sunt second "noi" (adica putin folosite).

 

IC-ul este cel stock de Golf R, procurat prin bunavointa colegului JUG. Dupa 2009, acest tip de IC vine din fabrica pe toate motoarele 2.0 TSI/TFSI >= 210 CP. Este varianta revizuita a IC-ul montat pe 2.0 TFSI 265 CP (inainte de 2009). Acest tip de IC isi face treaba fara probleme pana la 300+ CP si se monteaza pe orice 2.0 TSI/TFSI cu ajutorul furtunelor originale + coliere metalice.

http://www.ecstuning.com/Search/ES2064987/ES2191795/

Pe 2.0 TSI/TFSI <= 240 CP (inainte de 2009) IC-ul stock este de alt tip, putin mai ingust decat cel de Golf R.

 

Evacuarea este 2.75" Milltek turbo-back non-resonated cu catalizator sport, black titanium tips. Cam asa ar trebui sa se auda:

http://www.millteksport.com/product.news.read.cfm?articleid=45#.Ud0jh9h2n7Q

 

Admisia este ITG Maxogen Large, model dedicat pentru 2.0 TSI si destul de rar:

 

Evacuarea si admisia le-am procurat prin bunavointa unui alt posesor de Scirocco 2.0 TSI. Cred ca mai este disponibila o suspensie coilover VW Racing, daca este cineva interesat (eu nu am vrut sa renunt la DCC). Detalii doar prin PM.

http://www.goapr.com/products/suspension_vwr_streetsport_vaga5.html

Modificat de volvol
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Astazi s-a montat IC-ul de Golf R, procurat prin bunavointa colegului JUG. Cele doua furtunase ale IC-ului de Golf R s-au potrivit perfect la 2.0 TSI.

Cu aceasta ocazie s-a efectuat si o mica revizie, la 7 luni si 8.000 km de la ultima. S-au schimbat:
- ulei Liqui Moly 5W-40 Top Tec 4100 (5 bidoane de 1 litru) - consum de ulei, aproximativ 300 ml in 8.000 km
- filtru ulei Mann
- filtru polen Mann
- inlocuit lichid racire (antigel) complet - operatiune recomandata o data la 4-5 ani

Filtrul de combustibil il schimb de obicei la 2 ani sau 30.000 km, asa ca nu am facut asta astazi.

Filtrul de aer il schimb de obicei la 1 an sau 15.000 km si nu mi-am batut capul cu el pentru ca in curand voi monta CAI ITG Maxogen pentru 2.0 TSI, impreuna cu evacuarea turbo-back Milltek non-resonated si catalizator sport, plus Revo Stage 2.
Filtrul de aer ITG l-am curatat in prima faza de impuritatile mari (sub jet moale de apa) si acuma astept sa-mi ajunga kit-ul de curatare dedicat pentru filtrele de aer ITG Maxogen. Asa ca piesele pentru Stage 2 le voi monta dupa ce filtrul de aer sport va fi curatat/uleiat corespunzator.

Si cateva poze.

post-82902-0-10627300-1375831208_thumb.j

post-82902-0-30989500-1375831212_thumb.j

post-82902-0-73517800-1375831218_thumb.j

post-82902-0-61878300-1375831223_thumb.j

post-82902-0-91719000-1375831229_thumb.j

post-82902-0-50284100-1375831233_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Vezi ca ITG ul e filtru uscat din ce stiu eu.. Nu se da cu ulei..

Link către comentariu

Adica vrei sa spui ca acel intercooler vine si pe generatiile noi de GTI/RS care au 220cp? Ar fi foarte bine.

 

Masina arata intr-un mare fel! Pacat doar ca fiind jante cu atat de multe spite se observa mai greu discul si etrierii.

Link către comentariu

E foarte probabil ca acel intercooler sa nu apara pe noile GTI/RS. Noul S3 are intercooler-ul de pe cel vechi, asadar nu cred ca vor face un upgrade pentru modelele cu mai putina putere.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!