Jump to content

Scirocco 2.0 TSI


volvol

Postare recomandată

Ce fel de vopsea este va tine la temperaturi mari?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au trecut deja doua saptamani de cand ai "inginerit" franele. Care sunt impresiile?

 

Si cum a ramas cu jantele alea pe care ziceai sa le vei vopsi?

Link către comentariu

Pentru etrieri s-a folosit vopsea normala din cate stiu, nu vreun compozit rezistent la temperaturi mari. Teoretic, lucrarea fiind in camp eletrostatic, ar trebui sa fie destul de rezistenta. Practic, voi vedea cum se va comporta in timp. Indiferent de cum se va comporta, nu cred ca am sa mai am rabdare sa mai fac operatiunea asta si alta data.:)

 

Intre timp am mai facut o aerisire a sistemului de franare si pedala/senzatia a revenit la 90% din cum era inainte. Nici nu am parcurs inca suficienti kilometrii ca placutele/discurile sa fie rodate 100%. Temporar am montate niste roti de tabla cu anvelope uzate si ABS-ul intra aproape la fiecare franare mai puternica, asa ca momentan nu pot aprecia daca exista vreo imbunatatire sau nu.

 

Din pacate, jantele originale sunt inca la baiatul care se ocupa de vopsitul lor. Se pare ca sunt ceva probleme cu echipamentul de lucru, asa ca momentan nu pot decat sa fiu rabdator. Sper sa mai rezist.:)

Link către comentariu

La mine s-au lasat dupa o Transalpina (cam 700km facuti), mult mai greu decat ma asteptam.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Saptamana trecuta am facut un drum mai lung in afara orasului (Timisoara - Sibiu, consum mediu 7.9 la dus si 8.5 la intors), prilej cu care sistemul de franare s-a rodat complet. Pedala de frana a redevenit tare si distanta de franare este foarte buna (de la orice viteza). Nu am mai sesizat nimic care sa ma ingrijoreze/nemultumeasca la franare (nici scartaieli nu am sesizat).


Astazi am schimbat bucsele de la bratele fata si am ales modelul plin (bucsele stock de pe Ibiza Cupra model 2006, daca am inteles bine). Bucsele pline de pe Leon Cupra R se pot comanda doar impreuna cu bratul de metal care le inconjoara. Bucsele vechi nu erau distruse, doar foarte putin fisurate, am fost mai mult curios de cum se simt niste bucse mai "race".

Am cercetat si varianta unor bucse de poliuretan, concluzionand ca bucsele pline de cauciuc reprezinta un upgrade suficient pentru mine. Nu am apucat sa-mi formez o parere completa, dar la prima impresia imi place cum se simte masina (si volanul la denivelari).

 

Sper sa fie vreme buna in weekend ca sa pot face poze si la ultimele modificari (jante, anvelope, senzori de parcare, cotiera etc).

post-82902-0-44764000-1365068657_thumb.j

post-82902-0-30686800-1365068664_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

Nu am poze cu bucsele vechi. Erau putin fisurate intr-un colt, dar in mod normal mai tineau inca 20.000-30.000 km. Apar simtome clare cand necesita sa fie schimbate, nu doar vizual. Nu mi-as face griji daca nu sunt chiar rupte sau nu ai simtome.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Revin cu detalii despre ultimele modificari facute la masina.

 

1) Jantele au fost verificate/indreptate, dupa care au fost sablate si vopsite in camp electrostatic, culoarea dark grey. Imi place culoarea jantelor, atat ziua la lumina cat si seara la intuneric, cand capata o nuanta de negru. Imi plac si etrierii de frana cum arata in combinatie cu jantele, am ales bine sa-i vopsesc negri.

 

2) Au fost montate noile anvelope de vara si sunt multumit de comportamentul lor, atat pe uscat cat si pe umed. Dupa montarea anvelopelor s-a facut si geometria.

 

3) Am montat ornamentele de praguri si dau foarte bine in combinatie cu pedalele de aluminiu.

 

Cu ajutorul lui Cosmin (starchaser) s-au montat si cele de mai jos. Il recomand pe Cosmin pentru acest gen de retrofituri si ii multumesc pentru rabdarea de care a dat dovada.

 

4) Cruise control

 

5) Cotiera originala de pe Golf 6 cu guri de ventilatie functionale. Culoarea cotierei si a cusaturii de pe margine se potriveste la fix cu nuanta tapiteriei scaunelor.

 

6) Senzori de parcare fata/spate originali de pe Golf 6 (OPS). Functioneaza perfect cu RCD 510.

 

Si pozele.

post-82902-0-98767500-1365294913_thumb.j

post-82902-0-04453700-1365294919_thumb.j

post-82902-0-97666500-1365294923_thumb.j

post-82902-0-26475100-1365294928_thumb.j

post-82902-0-20505000-1365294932_thumb.j

post-82902-0-94351900-1365294936_thumb.j

post-82902-0-10046800-1365294941_thumb.j

post-82902-0-54519600-1365294946_thumb.j

post-82902-0-82314600-1365294953_thumb.j

post-82902-0-07270500-1365294958_thumb.j

post-82902-0-95174200-1365294964_thumb.j

post-82902-0-39650000-1365294971_thumb.j

post-82902-0-88277400-1365294977_thumb.j

post-82902-0-35024100-1365294983_thumb.j

Link către comentariu

Felicitari pentru upgrade-uri!

Sincer, culoarea cam stirbeste din frumusetea jantelor, personal le-as fi lasat in culoarea originala.

Link către comentariu

Oglinzile negre lucioase ® cred ca ar schimba un pic fata masinii! Sa fie un pic in ton cu jantele!  :)

Link către comentariu

sa pui folie pe faruri ca e pacat de ele ! si cu pictograma ar fi bine sa vezi daca se poate ! ai o jetta ! :))

Link către comentariu

Spre rusinea mea, nu stiu de ce nu afiseaza imaginea cu scirocco.

Dupa instalare si adaugare in CG, adresa 10 a fost codata direct via LC (dupa intriducerea codului de securitate) insa codingul direct via LC dadea eroare de out of range.

Am luat un coding de la un golf 6 cu OPS din fabrica (insa avea DSG)si acesta a fost acceptat. Ulterior am modificat din LC adresa 10 doar setarea privitoare la transmisie.

In RCD au fost pastrate setarile standard. Nu s-a umblat la Optical Park System & Interior Graphics.. In mod normal trebuia sa preia imaginea via CAN.

Modificat de starchaser
Link către comentariu

Multzam baieti!

 

Jantele au o poveste interesanta. Mie imi plac cele OEM (Interlagos) cum vin pe Scirocco (de asta nici nu mi-a trecut prin gand sa le inlocuiesc cu unele aftermarket), insa nu culoarea originala pe masina alba (gusturile mele). Jantele le vreau musai musai sa fie in culoarea gun metal si vopsite prin procedura de power coating, insa aveam nevoie de un baiat priceput si de o vopsea speciala ce trebuia comandata din State (dura prea mult). Nu am renuntat la aceasta idee (este bine sa ai tot timpul cate ceva pe lista de dorinte) si astept sa gasesc o persoana experta in reconditionat jante care lucreaza cu materiale de prima mana (sa iasa precum in filmuletele de pe youtube care fac reclama la power coating). Pana atunci am ales o solutie intermediara (ca si aspect/calitat/buget) pentru ca o revopsire era necesara urgent din punctul meu de vedere (mici zgarieturi + jantele fusesera revopsite de fostul proprietar cu vopsea de caroserie si aveau o nuanta metalizata care ma scotea putin din sarite, o replica ieftina pentru gun metal).

 

As zice ca este bine ca imaginea afisata pentru OPS se potriveste macar cu culoarea masinii. Altfel ma gaseam nevoit sa revopsesc si masina acuma. :lol: Glumesc, am sa incerc cu Cosmin sa vad daca ii dam de capat cum se poate schimba imaginea afisata, dar nu pot spune ca ma deranjeaza nici daca ramane asa. :)

 

Constat ca am acoperit aproape tot din lista de modificari/operatiuni pe care am postat-o in primul mesaj din topic:

- detailing exterior/interior
- revizie completa
- pedale sport + footrest (G6 GTI)
- cotiera
- cruise control
- praguri interioare de aluminiu cu inscriptia Scirocco
- senzori de parcare fata/spate
- alt schimbator de viteze
- verificat/indreptat jante si apoi sablare + vopsire in camp electrostatic
- anvelope noi vara 235/40/18
- Cruise control
- Cotiera centrala fata
- Park Pilot

Din ce am postat in primul mesaj au mai ramas: anvelopele de iarna (dar inca nu este sezonul), oglinzi exterioare rabatabile electric (un retrofit prea costisitor pe care nu cred ca-l mai fac) si Revo Stage 1 (pe care sper sa-l rezolv in cateva zile).

Modificat de volvol
Link către comentariu

Ai facut socoteala pentru toate lucrarile? Se apropie usor, usor de valoarea unui Scirocco nou echipat la fel, nu? :)

Link către comentariu

Sa nu faci calcule ca iti va da cu virgula :)) ... la faza cu rabatarea oglinzilor as vrea si eu dar e foarte costisitor ...

Link către comentariu

Am uitat sa insir upgrade-ul la frane, destul de costisitor si care nu era pe lista initiala. Cand te pui sa schimbi mai gasesti si cate un grilaj/fagure de plastic fisurat/rupt la bara fata, mocheta din portbagaj murdara cu un ulei ce nu iasa la spalat etc. Nici ele pe lista initiala si toate inlocuite cu piese originale (nu se fac pe producator inca, decat cele comune cu Golf 5).

Important este ca am cam terminat si mai mult de atata nu mi merita sa cheltuiesc pentru un daily driver. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Ai spus ultima fraza ca si cum ce ai facut pana acum a fost un chilipir.

 

Ma bucur enorm sa vad rezultatul modificarilor facute de tine, toate lucrate ca la carte, cu materiale originale si cu un aspect ireprosabil. Personal consider modificarile facute de tine ca fiind tangentiale perfectiunii. Felicitari pentru seriozitatea cu care ai investit fara sa te uiti la bani in niste modificari care au dat stralucire unei masini aparte.

 

Pune-ne in bucla si lasa-ne si pe noi sa stim cum se comporta, acum, masina si cat de mult iti rade pipota atunci cand te dai cu ea.

Link către comentariu

Multzam Dun. Nu am facut altceva decat sa curat masina, sa-i schimb consumabilele, sa inlocuiesc piesele uzate (schimbator, grilaje, pedale, anvelope, discuri, placute, bucse etc) si sa-i adaug cateva din dotarile pe care trebuia sa le aiba de la inceput (tempomat, cotiera, senzori parcare etc). Am gasit o aplicatie pe Android (Car Performance) cu care sa fac diferite teste de franare/accelerare (asa cum vorbit). Revin.

 

Astazi am facut o igienizare a instalatiei de climatizare cu ajutorul unei masinarii ce pulverizeaza lichidul de curatare cu ajutorul ultrasunetelor. Nu aveam probleme cu mirosurile si nu stiu cat de eficienta este operatiunea (probabil mai eficienta
decat spray-urile din comert), m-am gandit mai mult sa fiu prevazator.

 

Urmeaza remaparea.

 

post-82902-0-62981700-1365681738_thumb.j

Link către comentariu

Schimbatorul ala e cumva mai inalt decat cel stock?

Ma batea si pe mine gandul sa-l cumpar si de-aia intreb...

Link către comentariu

Rave, am facut o poza pentru tine. 15-16 cm am masurat eu (pornind de la rama schimbatorului). Poate te ajuta si iti faci o idee in comparatie cu actualul schimbator. Acea mingiuca de golf se simte foarte bine in mana.

post-82902-0-86120300-1365718783_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!