Jump to content

Scirocco 2.0 TSI


volvol

Postare recomandată

Scirocco nu are cotiera cu ventilatie cel putin al meu nu a venit din fabrica cu asa ceva. Schimbatorul vine cu totul sau doar maciuca?

Link către comentariu

Comerciantul spune ca aceasta cotiera de Golf 6 se potriveste si pe Scirocco. Cei care au mai cumparat-o pentru Scirocco, spun ca daca se trag si 2 tuburi de aer pe sub consola atunci gurile de aerisire din cotiera vor deveni functionale (eu asta sper). In cel mai rau caz vor fi in cotiera doar de decor. :)

Schimbatorul ar trebui sa vina complet, nu doar nuca. Din schimbatorul original a "muscat" cineva si m-am hotarat sa-l schimb. :)

Link către comentariu

Vezi aici schimbatorul, Robi.

Nu te tenteaza si suportul de pahare de pe Golf? Cel acoperit?

LE: adica asta

Modificat de Rave
Link către comentariu

Superba masina, sa o stapanesti sanatos!

A facut treaba foarte buna tipul cu detailing-ul, arata ca noua.

Link către comentariu

Va multumesc pentru urari!

Nu te tenteaza si suportul de pahare de pe Golf? Cel acoperit?

Ma tenteaza, insa deocamdata mi-am comandat doar accesoriile fara de care nu pot sa "traiesc". :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Daca vrei sa-l montezi acum e timpul. Trebuie sa desfaci toata consola mediana si daca tot faci asta pentru montajul cotierei...

Link către comentariu

Ai dreptate, nu zic nu. :) Cotiera va fi montata ultima, impreuna cu tempomatul si cu senzorii de parcare, asa ca mai am putin timp sa ma gandesc. In caz ca ma hotarasc, o singura piesa merita comandata si de la reprezentanta, dar la mai multe piese comandate se cunoaste diferenta de pret (la reprezentanta o piesa este in medie cu cel putin 50% mai scumpa).

O intrebare. Carcasa uneia dintre chei este putin prea deteriorata pentru "nivelul meu de acceptanta" (chiar daca masina este second hand si nu este noua). Oare merita sa cumpar o carcasa de cheie goala (care se gaseste prin targuri cu 40-50 lei) si sa mut cipul/lamela pe ea? Sau carcasele respective sunt slab calitative si se vor uza in foarte scurt timp (adica sa nu merite efortul).

post-82902-0-99656000-1358894514_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

de pe ce site ai cumparat accesoriile alea? sau de unde ai dat comanda ? ai gasit vreun pret mai bun la pedale ?

Link către comentariu

Scirocco nu are cotiera cu ventilatie cel putin al meu nu a venit din fabrica cu asa ceva.

Cotiera comandata e din catalogul de accesorii originale si e de Golf 6. Daca se comanda dupa codul din ETKA, cotiera vine fara gurile de ventilatie spate si trebuie inlocuita si partea finala a consolei centrale.

Cei care au mai cumparat-o pentru Scirocco, spun ca daca se trag si 2 tuburi de aer pe sub consola atunci gurile de aerisire din cotiera vor deveni functionale (eu asta sper). In cel mai rau caz vor fi in cotiera doar de decor. :)

Tuburile pt. ghidajul aerului trebuie sa fie cele de Golf 6 (oricum la Scirocco nu sunt disponibile). Tubul e format din doua parti, dintre care ultima e diferita ca forma in functie de prezenta cd changer sau MDI.

Referitor la cheie, daca e uzata doar telecomanda, eu zic sa iei o telecomanda noua si sa pastrezi partea cu cheia propriu zisa si transponderul. E destul de complicat de mutat capsula de sticla cu transponderul dintr-o cheie in alta.

Link către comentariu

O sa presupun ca ai verificat codul de culoare al cotierei si al interiorului.

Golful VI are interiorul negru, culoare care nu s-a pus pe Golf V, unde era un gri inchis. Scirocco nu stiu pe care din acestea il are...

Link către comentariu

Scirocco are sigur doar culoarea neagra la cotiera pt tapiteria din materiat.

Link către comentariu

Corect, scirocco are doar titanium black culoarea disponibila pt. cotiera textila (ZVU, pt. interior AZ si IH), insa cotiera comandata aici e completa, cu tot cu partea finala a consolei centrale (5K0 061 123 82V).

Singurul mister e de ce difera codul de culoare. ZVU pt. reperul separat, fara consola si 82V, cu tot cu consola. Ambele denumiri sunt titanschwarz

Link către comentariu

bosseby, accesoriile le-am comandat de pe shop.ahw-shop.de. Nu am cautat prea mult pe internet dupa cele mai bune preturi la magazinele online, insa pe site-ul respectiv le-am gasit pe toate la un loc si la preturi normale (in comparatie cu reprezentantele VW din Romania). Contrar a ceea ce am crezut prima oara, se pare ca acest site livreaza si in Romania, iar transportul are un cost rezonabil.

Ii multumesc lui starchaser pentru completari. El este colegul care ma va ajuta cu retrofit-urile pentru tempomat, cotiera si senzori de parcare. Sper ca al meu sa fie primul Scirocco de pe forum care sa aiba guri de ventilatie functionale si pentru pasagerii din spate. :)

Rave, nu m-am uitat atent la culori (sunt cam ageamiu la chestiile astea). Era singura disponibila si doar ochiometric mi s-a parut ca materialul textil al cotierei se potriveste cu tapiteria scaunelor, iar culoarea cotierei se potriveste cu culoarea plafonului. Nu e musai sa se potriveasca culoarea la fix (e doar un bonus) pentru ca nu sunt atat de pretentios. :)

La cheie, partea care este uzata este carcasa exterioara (telecomanda functioneaza bine). Ma prost-dispune de fiecare data cand o scot din buzunar, dar nici nu as vrea sa-mi cumpar o cheie noua si sa o recodez doar pentru atat. Sa vad cum fac sa "pierd" cheia care este uzata, ca sa fiu nevoit sa-mi comand alta (si sa o pierd undeva unde nu o poate gasi vreun "bagacios"). :) Zicea codgao de ceva chei second pe forum, am sa ma uit si la posibilitatea asta. Ce stiu, este ca se poate improviza "romaneste" si se poate muta telecomanda+lamela dintr-o carcasa in alta.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Probabil ca transaportul depinde si de greutate. La mine a costat 22 Euro pentru toate piesele comandate si sunt livrate prin DHL.

Link către comentariu

Ce stiu, este ca se poate improviza "romaneste" si se poate muta telecomanda+lamela dintr-o carcasa in alta.

Cheia (generic vorbind), e alcatuita din doua parti: partea cu lama metalica (si transponderul) si telecomanda. Cele doua parti sunt "imbinate", insa sunt doua repere separate.

De asta am intrebat ce anume e uzat, pt. ca am avut si eu o problema asemanatoare, insa la mine era uzata doar telecomanda, pe care am inlocuit-o cu una noua.

Daca e uzata partea cu lama si transponderul, se pot muta, insa e mai dificil si migalos. Exista riscul sa spargi transponderul.

Asa arata telecomanda (separat)

post-6090-0-41966100-1358942430_thumb.jp

Modificat de starchaser
Link către comentariu

Astazi masina a primit bine-meritata revizie generala. Teoretic nu ar fi fost nici o graba pentru ca, conform cartii de service, ultima revizie completa fusese facuta in urma cu 4 luni si 6.000 km, insa eu am preferat sa stiu ca totul este facut de “mana mea”.

S-a efectuat o inspectie tehnica generala (inclusiv test telescoape, test frana, bucsaraie, nivelul de ulei in cutia de viteze, antigel, diagnoza etc). S-au schimbat urmatoarele:

- lichid de frana (probabil degeaba pentru ca este posibil ca la primavara sa vreau sa vopsesc etierii de frana in camp electrostatic)

- ulei (Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40, 5 bidoane x 1 litru, made in Germany)

- filtru ulei (Mann)

- filtru benzina (Mann)

- filtru aer (Mann)

- filtru polen (Mann)

- bujii (NGK Laser Platinum)

Singurele posibile probleme depistate au fost:

- baia de ulei cu urme de zgarieturi (dar fara fisuri)

- urme fine de ulei de motor intre cutia de viteze si baia de ulei (de la un semering)

La recomandarea personalului de la service voi monitoriza si eu nivelul uleiului, insa semeringul respectiv ar trebui sa nu faca probleme cel putin cat va tine si kitul de ambeiaj (schimbarea lui necesitand demontarea cutiei de viteze si a ambreiajului).

Personalul de la service a fost amabil si serviabil ca intotdeauna, am sa mai revin pe la ei si pentru alte revizii.

Si cateva poze cu masina la revizie.

post-82902-0-11181000-1359408765_thumb.j

post-82902-0-53081700-1359408770_thumb.j

post-82902-0-00868900-1359408776_thumb.j

post-82902-0-30582400-1359408781_thumb.j

post-82902-0-07790100-1359408786_thumb.j

post-82902-0-64181800-1359408790_thumb.j

Link către comentariu

N-o sa rezolvi nimic schimband semeringul de la cutie, am avut aceeasi problema la Ibiza si l-am schimbat, desi pierderea de ulei era infima, cateva picaturi intr-un an. Dupa schimbare, cand au vazut ca nu s-a rezolvat problema, cei de la service au spus ca trebuie schimbat alta piesa,nu stiu ce pipa, care costa 800 RON plus manopera, insa n-a mai fost cazul, pentru ca am vandut masina.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Eu am sa urmaresc atent (cum oricum fac) consumul de ulei de motor ... si daca va fi cazul vom schimba tot ce va fi necesar. Pentru cateva picaturi pe an (cum pare si cazul meu) nu merita nici macar investigata. :)

La Ibiza cred ca este o "problema" (daca se poate numi o problema) mai generala (si probabil la mai multe masini VAG) pentru ca mai multe persoane cu care am discutat au indicat exact situatia descrisa de tine (cristian).

Modificat de volvol
Link către comentariu

Tocmai, eu zic ca situatia e oarecum asemanatoare, cam asa se intampla la multe cutii de viteza manuale de la Vag. Eu zic ca ce curge la tine e acelasi lucru care curgea si la mine, adica ulei din cutia de viteze, deci acolo trebuie sa verifici nivelul.

Link către comentariu

Personalul de la service mi-a spus ca urmele par a fi de la ulei de motor. Am sa verific si nivelul din cutia de viteze la fiecare revizie (cum am facut si acuma). Persoanele cu care am mai discutat eu (posesori de Ibiza in Club Seat TM) faceau referire tot la pete de ulei de motor. Dar sa le lasam deoparte ca astea nu sunt motive de ingrijorare.:)

Link către comentariu

Daca ti s-a zis de semering, ala e la cutie, eu am vazut personal cand mi-a fost schimbat de mecanic.

Oricum ar fi, masina arata foarte bine, la un moment dat ma atragea si pe mine Scirocco, intre timp mi-a cam trecut si am revenit cu picioarele pe pamant.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!