Jump to content

Ventilator habitaclu


nebhotep
 Share

Postare recomandată

Tocmai asta e ca eu NU am comanda la ventilator pe buton cu 4 trepte. Am climatronic electronic cu afisajul cu leduri portocalii in jurul butonului. Si nu face nimic indiferent daca e pe maxim sau minim.

Si la modelul asta sunt rezistente? Si unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    11

  • Al Bundy

    9

  • serveru'

    5

  • lucaflo26

    4

Revin cu poze cu torpedoul demontat poate ajuta si pe altcineva si cateva indicatii, sagetile reprezinta suruburi dintre care cel mai greu de scos a fost cel care are si cerc rosu.

E undeva sub plastice si trebuie crichet la el ca sa nu trebuiasca scoase toate plasticele.

Cu verde sunt mufele de la bec. airbag pasager si ventilatie torpedou

Ventilatorul nu l-am demontat inca pentru ca s-a lasat seara si nu mai vedeam bine, oricum spre surprinderea mea a pornit cand am pus contactul si mergea pe toate treptele de viteza, dar tot o sa il scot si sa il gresez putin ca nu ii strica avand in vedere ca masina are 10 ani.

 

 

post-139087-0-71654600-1421513301_thumb.

post-139087-0-20259900-1421513313_thumb.

Modificat de greerashu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te chinui sa demontezi pe acolo, cand el se scoate pe dedesupt, prin rasucire, e o clema ce trebuie tras usor de ea si apoi se rasuceste carcasa pe care este prins electroventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa ceva, sa rezolvat prin inlocuire termostat/releul de pe vantilator. se intampla rar dar asta e, am fost "norocosi", cred ca gasesti pe la dezmembrari. E chestia aia unde se conecteaza firele la ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy! Mi-au fost de ajutor indicatiile dvs. cu privire la desfacerea aerotermei din bord. Pentru cine vrea sa faca acest lucru voi detalia putin: La Touran

1 se desface capacul de sub torpedou din polistiren sau ce material o fi prin desurubarea celor doua butoane din plastic.

2 se scoate filtrul de polen  prin tragere spre consola masini a capacului de la filtru dupa care se trage filtrul afara.

3 se observa pe circumferinta aerotermei o clapeta din plastic  care are pe ea un triunghi. Se ridica aproximativ 2-3 mm acea clapeta mai corect se trage spre podea(...cand te bagi sub torpedou totul vine pe invers...) si se roteste de carcasa aerotermei spre botul masinii aproximativ un sfert de tura dupa care va cadea prin greutatea ei aeroterma.

4 se roteste si intoarce spre dreapta pentru a  scoate de sub torpedou aeroterma dupa care se scoate mufa de alimentare  prin tragere directa.

Cum se desface tot angrenajul nu stiu deoarece la mine am gasit niste bobite de polistiren infipte in palele turbinei care produceau fluieratul ce il auzeam. 

Am incercat sa scot turbina insa nu am vazut nimic care sa o fixeze gen siguranta.... poate altcineva da detalii cu privire la demontarea totala a subansamblului.  Probabil o fi bagata prin presare.

La montare trebuie mai intai conectata mufa cu fire dupa care trebuie sa nimeresti pozitia in care intra turbina pe carcasa fiind niste fante de ghidaj pe exteriorul carcasei.

Daca tot desfaceti bagati o carpa umeda si curatati praful de acolo ca e o gramada.

Timp de lucru dupa ce stii ce trebuie sa faci....aproximativ  10 min pentru demontare. Daca nu porniti masina in timpul operatiunii nu se inregistreza nici o eroare in  calculator. Spor la lucru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim de info chiar si eu trebuie sa ma apuc de asa ceva. De folos informatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se pot scoate paletii elicei, turbinei, de pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!
Cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat pentru urmatoarea problema:
Am un VW Passat B6 din 2007 caruia i s-a stricat aeroterma si modulul de pe ea, am cumparat alta de pe Ebay de la un Passat CC din 2012, se potriveste modulul functioneaza dar aeroterma functioneaza doar cand o tin cu ventilatorul in jos adica opus pozitiei in care sta montata pe masina.
Care este rezolvarea acestei probleme sau cine s-a mai intalnit cu o astfel de problema?

In cazul in care nu am postat unde trebuie rog un moderator sa mute acest post unde crede ca ii este locul (in aria de Passat nu am gasit un topic despre aeroterma)
Multumesc!
 

Modificat de B 13 VAM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvarea ar fi sa iei alt ventilator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și sa caute aria de b6 ca nu e greu colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, stie cineva unde e amplasat motorul V71 de la venilatie,  la Touran motor 2.0 Azv?

Am dat torpedoul jos si cele 2 din dreapta si cel din spatele navi sunt functionale in urma testelor.Mai e vreunul?mi-l da pe tester ca fiind"air flow flap positioning motor v71", eroare 01274, si nici cald nu face cum trebuie desi apa urca la 90 grade destul de repede...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Citeste posturile anterioare de aici, si vei gasi informatia postata de AlBundy, nu trebuie sa dai torpedo-ul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut

Am o scartaila la aeroterma, de fapt zgomotul se asemana cu sunetul facut de greiere. Zgomotul apare la turatii mici ale aerotermei si numai pe drumuri cu denivelari sau in curbe. Poate sa aiba joc in ax sau sa atinga palele de ceva? Ati intalnit o asemenea situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la schimbare ventilator o sa se ajunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde - daca are joc in ax, etc... nu toate ajung la inlocuire - cele mai multe scapa.

Pana nu desfaci/verifici, nu poti preciza cu exactitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare !

Am o problema cu ventilatorul de habitaclu (cel din bord). L-am dat de cateva zile jos pentru ca scartaia la viteza mica, l-am curatat tot cu spray degripant wd40. A mers perfect pana astazi cand din senin nu a mai vrut sa se invarta.

L-am facut o scanare cu vsds-ul, dupa care l-am demontat. Tinut in mana cu mufa cuplata daca pun contactul si pornesc clima pe orice turatie, ventialatorul se invarte cam 2 sec. si cade in cap. Pot sa ii fac orice, nu mai porneste. Daca iau contactul si repet figura, face la fel... 2 sec si gata. Sigurantele nu am reusit sa le verific inca.

Din rezultatul diagnozei credeti ca schimbarea ventilatorului ar rezolva problema? Ar trebui sa verific si alte piese? 

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 AH    HW: 3C0 907 044 AH
   Component: ClimatronicPQ46 050 0505  
   Revision: 00050005    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 67DD5D1756980F26359-8032

3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 58
                    Reset counter: 213
                    Mileage: 363310 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.10.27
                    Time: 13:18:50

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 177
                    Mileage: 363473 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.10.31
                    Time: 13:42:17

01273 - Fresh Air Blower (V2)
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 174
                    Mileage: 363877 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.11.11
                    Time: 15:08:26

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem offtopic Excelenta. Exista aici discutii extinse inclusiv despre problema dumneavoastra, trebuie doar sa va osteniti sa cautati:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am nevoie de putin ajutor din partea dumneavoastra!

Detin un VW Touran 2004, recent de cand cu temperaturile mai scazute de afara, au inceput sa apara niste probleme:

1. Temperatura apei urca la 90 grade C foarte greu( la un rulaj de aprox 15 minute incepe sa urce foarte lent de la 50 spre 90 ).

2.Climatronicul functioneaza foarte prost cand este setat pe caldura. ( Setez 25 grade pe stanga, cat si pe dreapta insa ofera foarte putina caldura, in nici un caz 25 de grade, numai in ventilatoarele din dreapta a masinii )

Multumesc pentru atentie si ajutor ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura au cele doua problme cu titlul topicului? Regulamentul l-ai citit un pic inainte sa postezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11.11.2018 at 21:13, mircea_34 a scris:

 

    

Buna seara

 Nu stiu daca va ajuta dar impartasesc experienta mea pe aceiasi problema:

  Am demontat ventilatorul si am constatat uzura avansata a carbunilor;  ( km 390.000)

Intrucat nu am gasit  de cumparat, am cumparat din targ-Autovit, carbuni cuprati ( cred ca de electromotor Dacia) pe care i-am ajustat corespunzator.

 Deja am mers cateva zeci de mii de km si ventilatorul functioneaza perfect. ( km 440.000)

O seara buna,

 Leo

 

Modificat de vdragos
Citare inutila, scriere greu de urmarit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Sunt nou posesor de Touran 1,9, BKC. Maina a venit duminica, nu am avut timp de testere, service inca, fiind sarbatorile. Azi m-amapucat de rasfoit forumul, dar ce ma doare e problema cu ventilatia. Ce vreau sa va intreb, masina avand climatronic, este de ce butonul din mijloc de Off este pus invers, adica Off e  in partea de jos, intors. Asta sa fie cauza ca nu merge ventilatia deloc? Toate butoanele funtioneaza, adica se aprind ledurile , inafara de cel de recirculare, inclusiv potentiometru de pe langa Off care banuiesc ca ridica turatia ventilatorului, dar in rest nimic. Din ce am citit in topic, s-ar puteasa fie pe la ventilator ceva, dar intreb si de butonul respectiv intors. Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai ventilatorul - da-l jos si alimenteaza-l pe direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!