Jump to content

Ibiza 6L 1.4 TDI : motorina in ulei


polozaur
 Share

Postare recomandată

Salut

Dupa cum scrie si in titlu am o problema cu o ibiza 2006 1.4 TDI cod motor BNV 80 cp: INTRA MOTORINA IN ULEI!!!

Prima data s-a manifestat in timp ce ma deplasam cu masina si dupa o depasire, motorul s-a supraturat singur. Am tractat masina la service unde s-a constatat ca nivelul uleiului era crescut ( cam cu 5 degete peste gradatia de pe joja de ulei).

S-a desfacut motorul si s-a ajuns la concluzia ca motorina a scapat pe langa injectoare. S-au schimbat oringurile de pe injectoare, s-a schimbat uleiul si filtrul de ulei. La prima cheie masina a pornit greu, dar dupa pornire functiona ok.

Dupa nici 350 km masina a inceput sa traga greu. Am verificat uleiul si am constatat ca din nou era motorina prezenta in ulei.

Am dus masina din nou la service unde s-a desfacut motorul si cam atat deocamdata.

Ar putea sa existe alta cauza pentru acest fenomen?

Pe injectoare se observa de o parte si de alta a oringurilor cate o banda de uzura. Si doar pe jumate de injector. Asta sa fie problema?

Cum se poate rezolva aceasta problema?

Am anexat poze cu injectoarele si chiulasa.

Mersi.

post-71198-0-55106200-1358298774_thumb.j

post-71198-0-84181100-1358298798_thumb.j

post-71198-0-82665600-1358298803_thumb.j

post-71198-0-41488200-1358298808_thumb.j

post-71198-0-34555000-1358298845_thumb.j

post-71198-0-87246300-1358298854_thumb.j

post-71198-0-06463800-1358298860_thumb.j

post-71198-0-25171900-1358298866_thumb.j

post-71198-0-11806700-1358298886_thumb.j

post-71198-0-43021800-1358298891_thumb.j

post-71198-0-55849400-1358298897_thumb.j

post-71198-0-66775100-1358298904_thumb.j

post-71198-0-60043700-1358298909_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa scapi repede de problema asta,inlocuieste pompa tandem,sigur ai pompa bosch pe ea.Cauta pompa pierburg s-au luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema, la acest tip de motor - si la cel de 1.9 - este uzura pe care o face injectorul, in chiulasa, datorita prinderii acestuia intr-un singur punct.

Uzura se vede si in poze.

Solutie - alta chiulasa plus restul - oringuri si suruburi de fixare noi. In Bucuresti exista un atelier care reconditioneaza si remediaza acest aspect - din cate am inteles, e ceva de munca si un pret pe masura. Daca vrei sa te pun in legatura cu ei, dai de veste si incerc sa iti fac rost de numarul lor de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca eu in service ul meu am intalnit la mai multe masini din anii 2006-2007,problema asta, la primul am schimbat chiulasa si degeaba.La restul din start am schimbat pompa tandem.Cele echipate cu pompe bosch scapa pe la simeringul pompei de inalta si pompa vacum din camera alaturata baga motorina in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul era cu 5 degete peste nivel?!? Whoa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca eu in service ul meu am intalnit la mai multe masini din anii 2006-2007,problema asta, la primul am schimbat chiulasa si degeaba.La restul din start am schimbat pompa tandem.Cele echipate cu pompe bosch scapa pe la simeringul pompei de inalta si pompa vacum din camera alaturata baga motorina in ulei.

la 2006-2007, cu motoare 1,9 sau 1,4, nu ?

ca la 2.0 s-a modificat sistemul de prindere si nu mai este asa - deci, nu mai au problema asta. Oricum, la o uzura ca in poze, nu are cum sa-ti etanseze bine......

cele de 1.9PD (AVF, AVB, AWX) vin cu pompa Luk .. parca, nu ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare daca as incerca sa pun oringuri mai groase?

Cum se poate reconditiona aceasta problema?

Ce rol are pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem - are doua zone - una in care ridica presiunea la motorina si o trimite in chiulasa - la injectoare - si partea care creaza vacuum, pentru sistemul de control al turbinei, EGR si servofrana.

treaba cu oringuri mai groase - o improvizatie - cine stie daca si cat va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca considerati ca nu merita o incercare cu schimbatul pompei , demontati chiulasa si bagati bucse si vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pune una folosita din dezmembrari , ai grija sa cauti unul care nu are joc la stutul de la pompa vacum ,una nou e in jur de 1000ron.

Te rog sa postezi rezultatul dupa schimbarea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba sta in felul urmator: am schimbat garnitura de la pompa tandem (garnitura veche era lipita cu silicon, semn ca cineva a mai umblat la ea) dar problema persista. Mecanicu a zis ca numa de la pompa poate fi (motorina si uleiul se amesteca in interiorul pompei) si mi-a recomandat sa imi caut un SH. Am gasit la 100 euro.

Dupa ce s-a pus garnitura, masina a pornit greu (cu ajutorul spray-ului). Mecanicu a zis ca trebuia sa porneasca la al 3-4-lea contact si ca totul ii din cauza pompei.

Ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai desfacut pompa,de ce nu ai schimbato?Garnitura nu are de-a face cu scurgerea de motorina in ulei,nevorbind de faptul ca este o garnitura de unica folosinta ,confectionata din tabla si imbracata in materialul care face etansarea si dupa prima stringere portiunea bombata se indreapta pe ea.

A pornit greu pentru ca sa golit rampa injectoarelor din chiulasa si a trebuit sa dai la automat pana pompa tandem a reincarcat si a restabilit presiunea de pornire in rampa.Suta la suta dupa schimbarea garniturii nu sa rezolvat problema ta,din contra s-ar putea sa ai si pierdere de ulei intre pompa si chiulasa ,daca ai refolosit garnitura veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut pe masina de proba o pompa LUK de pe un golf 5(cu garnitura de cauciuc). Pe perioada de proba nu a mai crescut nivelul uleiului, deci problema s-a rezolvat. DAR am avut probleme cu pornirea dupa ce masina statea peste noapte.

Azi am cumparat o pompa, tot LUK cu garnitura metalica cu care sper sa nu mai am niciun fel de probleme>

Pompa BOSCH care era pe masina nu se putea reconditiona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O garnitura de metal se poate folosi de doua ori? (am folosit-o prima data pe pompa originala bosch si a doua oara ieri cand am cumparat pompa luk)

Problema e ca azi iar a pornit greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cumpara garnitura noua,nu costa mult,pompa LUK este second?Te intreb ca sa simplificam faza cu pornirea.Undeva scapa presiunea ,si mi teama ca dupa ce a-ti schimbat garniturile la injectoare ,fiind uzura asa mare,la remontare se ciupesc oringurile noi si pana dimineata scapa presiunea inapoi in retur,am patito si eu,pentru ca clientul nu vreoia sa bucsam chiulasa.Dar am patit la fel si cand era obosita pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Garnitura am schimbat-o cu una originala.

PROBLEMA e aceiasi, porneste greu chiar si dupa ce masina stationeaza 1-2 ore ( dau la automat 10-20sec). Nu conteaza daca sta cu botul in sus, in jos, dreapta.

Foarte posibila treaba cu oringurile de pe injectoare. Dar in cazul asta nu ar trebui sa creasca nivelul uleiului?

Pompa LUK este second. I-am facut cateva poze. Posibil ca problema cu pornirea sa aiba legatura cu scurgerea din poze? (este doar prelins, nu picura, scurgerea este doar cat se vede in poze).



 



Piesa din ultima poza poate avea legatura cu pornirea?

Care este denumirea piesei?

post-71198-0-89006200-1363817597_thumb.j

post-71198-0-32987600-1363817608_thumb.j

post-71198-0-11823900-1363817655_thumb.j

post-71198-0-99381100-1363817970_thumb.j

Modificat de polozaur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tre sa creasca nivelul neaparat,daca oringul este deteriorat scapa inapoi in retur,acolo in chiulasa cele 3 origuri delimiteaza turul de retur.Piesa aia este cea care contine electrovalvele vacumului care actioneaza egr ul ,clapeta si cred ca si turbina,nu are legatura cu pornirea greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am scimbat setu de oringuri si problema s-a rezolvat.

lxl ai avut dreptate de fiecare data. Mare om. Mersi fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu, 4-5 degete de motorina in baie peste niveluyl de ulei. Solutia: schimbat pompa Bosch cu alta tot Bosch cu alt cod, pentru motorul meu doar Bosch face pompe tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

@Al Bundy

Acceeasi problema am si eu. Pentru motorul meu doar Bosch face pompe tandem. Ma poti ajuta cu nou cod pus de tine?

Ai mai avut probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!