Jump to content

Cruise Control System - probleme in functionare


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Se da o skoda octavia 1 cu motor AXR, tempomat montat la reprezentanta, dupa 6 luni acesta nu mai facea functia RESume, rezolvare = deazctivare si apoi activare pe ECU, asa a mers inca cateva luni. Acum butonul RES face SET dar ceste viteza cu 2kmh, functia de decelerare o face. Butoanele lucreaza corect in camp 6 si camp 22 din ECU, switchurile frana si ambreiaj luctreaza corespunzator, ceea ce nu merge este functia RESume.

Atasez 2 loguri, unul cu switchul de la ambreiaj defect si unul cu el functional, schimbarea switchului credeam ca rezolva problema.

Sa fie problema in softul ECU-lui?

Stie cineva ce insemna acele numere din camp 6 si celelalte din 22?

in afara de 1 care inseamna ccs on, 17 frana calcata si 255 tempomat neactivat ?

loguri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuitatea firelor pana in ECU, a fost verificata. Daca da si e ok, altceva in afara de soft sau probleme ECU, nu are ce sa fie. Eventual, probat cu alt ECU..... vazut cum lucreaza cu soft-ul OEM precum si cu soft-ul lui.

Daca vrei, am cateva ECU Edc15 acasa... eventual iti dau si ii scrii harta lui - sa vedem daca e problema de SW sau de HW.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, a fost, functionarea butoanelor verificata in blocurile de masura si se vede si pe loguri.

Ai mai intalnit problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update: daca scot mufa de la modulul de inchidere centralizata RES functioneaza ok. Dupa ce bag mufa la modul mai functioneaza 1 Zi.

Acum am scos firele de CAN de la modulul de inchidere sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cass-ul este cel OEM ? indiferent, incearca cu el deconectat din mufe.

altfel, daca vrei iti pot da un modul confort de proba, sa il pui cateva zile pe masina omului, sa vezi daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cassul e AM dar nu are treaba, am verificat.

Nu are modul confort ci de inchidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o zi/doua de functionare corecta, comportamentul asta ciudat devine permanent sau face din cand in cand aleator?? Daca e aleator ar putea fi o atingere undeva intre RES si SET poate contacte din maneta , sau pamblica, etc. La fel ma gandesc si la mufa de la ECU, umezeala, mizerie....Daca apar ambele semnale asta ar face set dar si ar incrementa viteza(RES devine +)...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o zi devine permanent , pana la urmatoarea scoatere a mufei de la modulul de inchidere, RES nu mai face functia, doar + . Se exclude maneta, a fost schimbata.

Ieri am scos firele de CAN de la modulul de inchidere si vad ca functioneaza OK tempomatul. Sa vad si pentru cat timp.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca apar si SET si RES in acelasi timp, si ECU ia inconsiderare pe SET e clar ca RES face doar +.

Vezi si mufa de la ECU. La AXR multe probleme provin de aici.

Nu vad ce legatura ar avea inchiderea cu tempomatul. Viteza o ia prin CAN de la IC. Si parca sunt CAN-uri diferite.

Tare ciudata problema...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU apar set si res in acelasi timp , uite un log cu functionarea ;lui.

 

Si pentru mine e tare ciudata problema. Dar de ce dupa scoaterea mufei de la confort si introducerea acesteia la loc, tempomatul functioneaza corect cam 1 zi ?

 

switch schimbat LOG-01-006-022-new.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o problema asemanatoare pe un golf 4 AXR am cablat tot se aprinde in bord da nu ia comenzi in campul 22 toti biti aceea lucreaza in functie de ce apas set, res, ambreiaj, frana.

Modificat de tuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar asa ceva.... eu zic ca ceva nu ai cablat bine... fa cateva print screen-uri, cu pedalele apasate, la apasare set, etc... sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic sa verifici cablarea - eu am cablaj non-oem la tempomat - si culorile firelor nu se potriveau cu cele din schema (cea a lui F l o r i n de exemplu) Erau doua de alta culoare, si care erau ok nu erau unde trebuie bagate :(

 

le-am pus dupa pinout-ul mufei manetei... si a mers din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia sa codezii pe engine ceva? la mine trebuia ceva cod de activare,asa retin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am activat de mai multe ori oi fii gresit eu codarea ? Desi imi apar comenzile in calcu de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codarea - pe Engine - 11463.

 

si in blocurile de masura, ce valori iti apar ? posteaza modificarile care apar la biti, in functie de butoanele care le accesezi, precum si de pedalele apasate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!