Jump to content

Dificultati la pornire


alexabv
 Share

Postare recomandată

Stiu ca 1.9 tdi de 105 cai de pe golf 5 si pe unde o mai fi fost pus acest motor, au ceva probleme cu pornirea la cald dupa un timp... se rezolva cu o resoftare a ecu.. sau ceva de genul.

 

Nu stiu daca la tine/ la codul tau se motor este valabila aceasta situatie, insa eu am avut simptomele tale (pornea greu la cald, la 2-3-4 cheie...) la un audi a3, 1.9 tdi 105 cp si am rezolvat cu aceasta resoftare.

 

Poti citi mai multe aici: http://vwforum.ro/topic/38296-golf-v-19-tdi-probleme-pornire/?p=1610035

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc alexandru de raspuns, Alexandru. o sa verific informatia. de cand o folosesc daca compar aparitia acestui simtom cu folosirea uzuala, se manifesta acest lucru in mai putin de 6-7% din cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca la tine e aceeasi situatie, insa citeste topicul acela si vei fi mai informat despre problema pornirii la cald. Oricum, cred ca o diagnoza ar ajuta de asemenea...

 

Ca idee, la a3-ul despre care vorbeam, problema pornirii la cald se manifesta in 50% din pornirile cu motorul cald. Era masina unui prieten si m-am folosit eu de ea o perioada, asa ca nu stiu cum/cand a inceput sa se manifeste problema pornirii. Poate la inceput se manifesta mai rar... cand a ajuns la mine era deja o problema frecventa...

 

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum mai nou am observat o ciudatenie. diferit de ceva timp in urma, consumul instant il afiseaza pana la 99,9%. am convingerea ca pana acum nu vedeam mai mult de 49,9%. cand am observat asta am stat cu ochii pe mfd si am vazut si valori de 87.8% sau 70.6% toate in treapta 1 la plecari, nu ma sperie lucrul asta dar e ceva diferit in treaba asta, eu nefacand vreo modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema de care povestesti tu DonzDonz a avut-o si tatal unui prieten pe O II-ul lui, motor BXE. Din ce am inteles, s-a schimbat ECU-ul.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine dupa ce i-am schimbat filtrul de motorina a aparut aceasi problema, pormeste si se opreste imediat , nu are niciun martor aprins. repornesc si merge . ma poate ajuta cineva  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel filtrul de motorina are o garnitura care daca nu a fost pusa cum trebuie ... trage si tu concluzia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are oringuri - si cel mare si cel mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!