Jump to content

Dificultati la pornire


alexabv
 Share

Postare recomandată

deseori cand incerc sa pornesc nu vrea sa porneasca si indica o spira galbena pulsatorie ( se aprinde si la injector defect )

uneori foarte rar in loc de spirala se aprinde permanent volanul galben

astept cateva secunde reincerc si merge

neplacut este ca se intampla din ce in ce mai des si motorul porneste mai greu

ce poate fi ?

coloana de direcție au spus unii mecanici alții bateria sau bujiile

poate a mai intalnit cineva aceasta problema si ma lumineaza si pe mine inainte sa schimb prea multe pana gasesc problema reala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare aveam si eu.

La inceputul lui 2012 navigatia care o aveam atunci (un JVC) imi tot descarca bateria. Am cumparat baterie noua Varta si la nici trei luni de la achizitionare, o descara complet de seara pana dimineata.

Dimineata o porneam cu cablurile, dupa ce pornea motorul aveam si eu martorul de la volan pe galben. Faceam vreo 15m si pe urma se stingea.

Am stat asa cateva luni bune asa pana am gasit "hotul" care fura curent. Pe urma am legat navigatie pe contact si nu se mai descarca bateria.

Vezi sa nu ai probleme la baterie, sa nu fie pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu fura curent pe nicaieri.

(sper ca nici eu nu fur curent:)

Problemele la coloana de directie sunt un pic altfel. La mine se deblocheaza corect nu se aud zgomote iar acel volan se aprinde foarte rar 1 din 100. Problema a devenit enervanta una din doua porniri e ratata si apare sârma (spira) galbena intermitenta. Am numai drumuri scurte in oras, e posibil sa fi obosit bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bujii te-ai gandit? martorul "spirala" este martorul de bujii.(care da, se aprinde si la injectoare ). Daca e de la baterie, auzi cum abia invarte electromotorul. Nu ai pomenit de asa ceva, deci cred ca in cazul tau este vba de bujii. Problema de care spune STOE, am avut-o si eu. Tot din cauza unitatii media, imi omora bateria peste noapte.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la baterie , cand porneste iti smuceste toate masina , asa era la mine . In legatura cu acel martol ce indica un volan , si eu cand imping masina si o pornesc ( cand raman si eu fara baterie ) se aprinde acel martor asa ca stai fara griji , sincer nu cred ca ar putea fi ceva rau . La tine eu banuiesc ca sunt de vina bujiile incandescente . Imi cer scuze daca gresesc

Modificat de Riderx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne da mai multe detalii despre comportamentul electromotorului, putem spune maie xact. Daca el merge nrmal, atunci bujiile sunt 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa astept de doua ori sa se stinga sarma pana sa pornesc si e mai bine ( porneste din prima mult mai des)

Dar e si mult mai cald afara.

Un alt aspect ciudat e ca atunci cand aud motorul ca a pornit daca dau drumul la cheie motorul se opreste. Deci dupa ce a pornit ca sa nu se opreasca mai tin cheia apasata o secunda sau doua.

Bateria e si ea poate obosita desi e una originala de la vw de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o diagnoza, o scanare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spira = bujii incandescente, nu neaparat toate, dar este de preferat sa le schimbi fiindca se vor duce si celelalte (le verifici cand desfaci masina). plus ca nu se schimba usor, ajungi pana la capacul chiulasei cu demontatul

solutie pentru moment - contactul de 2-3 ori si il lasi 3-4 secunde, inainte sa o pornesti

injectorul - la service, sa vezi care este cel cu buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nici o eroare. Cu motorul cald in service a pornit in mod repetat fara erori. ( can am plecat spre service nu a pornit din prima )

Vor verifica bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca erau probleme la ele - arse sau modul comanda defect - apareau la scanare.

Senzorul de temperatura apa, a fost verificat - indica bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au spus ca pompa de ulei zornaie ciudat si probabil a stricat turbina care la fel nu se aude bine. Schimb pompa si reconditionez turbina si vad maine cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea sa se faca greu datorita pompei si turbinei?! Nu prea vad legatura. Cred ca e mai ieftin sa incepi cu bujiile decat cu celalate 2. Mult mai ieftin! cumva ai fost la reprezentanta?

Sa ne tii la curent oricum!

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei schimbata iar turbina doar reparata (a costat si asa 16,8 mil)

si totul pare in regula acum. Nu stiu care a fost legatura cu pornirea dar a fost ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva cheltuieli problema ramane...

Porneste greu apare sarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexabv la pornire cand bagi cheia in contact nu astepti sa dispara spirla si pe urma sa pornesti? din cate stiu eu la temperaturi scazute spirla aia apare si ramane un pic mai mult pe bord cand bagi cheia in contact pana se incalzesc bujiile , dupa care pornirea este normala.

daca era bateria descarcata .. iti apare indicatorul de baterie cu rosu din cate stiu eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era bateria la sfarsit de viata, nu-ti pornea nici a 2-a oara, nici la a x-a incercare. Cu cat incerci mai des, cu atat sunt sansele mai mici sa porneasca.

Am mai spus si ma repet, bujii...

Ai mai schimbat si alea degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cind porneste greu?la prima cheie dimineata sau cu motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine schimb si calculatorul ce se ocupa de coloana de directie si de chei.

Mecanicii spun ca 90% e de acolo. Costa cam 7 mil. Daca era de la bujii aparea la testare. Bateria rezista la cel putin 5 porniri repetate deci pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu - daca faci respectiva operatiune mergi la o reprezentanta Skoda - iesi mai ieftin cu manopera ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul a costat 3,7 mil fara tva. Factura cu totul la Tess a fost 8,2 mil. Pare sa porneasca corect acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, dificultati la pornire am si eu cateodata (o data din 30 de porniri sa zicem) am observat ca se petrece numai atunci cand motorul e cald, bag cheia in contact, se sting toate becurile, apas pe cheie si nu porneste, se comporta ca si cum nu ar avea motorina parca ar invarti in gol, nu se aprinde nici un martor. Dupa aceea scot cheia o bag si porneste din prima, a mai patit cineva asa ceva? b6 2006 bkp 170k reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este de la blocatorul coloanei de directie. Ia fa-i o scanare si vezi ce iese. Asta e parerea mea.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da una bucata problema (sper sa gasesc si rezolvare) la un 1,9 tdi cod motor BXE cu soft standard:

azi cu motorul oprit de 2 ore (oprit la ora 17.20 cu temperatura apa 90 grade) si repornit (incercat) la ora 19.15 si aici surprize (afara picura putin daca are importanta). dau sa pornesc normal si dupa ce dau drumu la demaror dupa cele 2-3 secunde constat ca nu a pornit. nu se intampla nimic, mai incerc o data. nu imi fac nici o grija si mai incerc o data. tot acelasi interval normal de 2-3 secunde. crezand ca am gresit eu undeva sau s-a intamplat ceva, opresc absolut toti consumatorii: lumini, muzica, verific calcarea ambreajului adica incerc sa pornesc cu ambreaiajul necalcat si da mesajul cu apasarea lui si incerc sa pornesc iar si nimic. se comporta ca orice masina care invarte (are curent) dar ca si cum nu e alimentata cu motorina (nivel motorina 3/4). dupa alte 2-3 incercari de chei scurte (normale le-as numi eu) incep sa ma enervez si trec la masuri drastice (pentru mine). am inceput sa actionez demarorul mai lung si am ajuns sa dau o cheie de 10 secunde si cand eliberez ma trezesc cu stupoare ca masina nu a pornit. ma panichez mai rau si reiau procedeul cu o cheie lunga si abia in secunda 7-8 simt o trepidatie a motorului si cand sa cant victorie ca a pornit si dau drumu cheii, nu pornise motorul. mai incerc o data o cheie lunga si abia dupa 8 secunde dupa ce motorul a trepidat zdravan, a pornit.

 

tinand cont ca e a 3-a sau a 4-a oara cand face de cand o am (un an jumatate sau 26.000 km) si ca de fiecare data la scanare nu are nici o eroare stocata sau vreun martor aprins sau vreun mesaj pe mfd, ma ingrijorez mai tare ca nu stiu ce se intampla ca teoretic motorul era caldut si afara 7-8 grade celsius.

am mai patit asa in benzinarie imediat dupa ce am alimentat dar le fel motorul cald dar am crezut ca e un caz izolat.

 

astazi, diferit de alte dati am observat si o alta "anomalie". masina este dotata cu rns300, adica navigatie monocrom cu harti pentru europa dar nu si romania dar in romania iti functioneaza busola si punctele gps. dar asta dupa ce inserezi un disc cu o harta si apoi ramana memorat in "eeprom sau ram" cum vreti sa ii zicem fara ca discul cu harta sa fie in unitate. imediat dupa ce am pornit, mi s-a cerut cd-ul cu navigatie si cand am verificat daca imi da busola, NONE. am incercat sa bag acele discuri din nou dar cu stupoare vad ca nu mai face nimic, nu citeste deloc discurile cu harti, dar un cd cu muzica il citeste bine-mersi.

 

spun toate acestea pentru a evidentia ca s-a resetat ceva. toate astea par o problema de natura electrica, pe undeva dar unde atat timp cat nu exista nimic memorat/afisat.

 

Imi cer scuze de postul kilometric dar mi se pare tare dubios si am dat toate datele problemei poate primesc vreo rezolvare, sau vreun sfat.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!