Jump to content

Probleme la frânare!


flocosti
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!

Sunt un nou posesor de Passat fabricatie 2005.In ziua cand l-am cumparat am observat ca la inceput pedala de frana e foarte tare.dupa ce m-am plimbat putin cu el pedala a devenit elastica si zic eu normala.

Cand eram pe drum inspre casa cu masina ma apropiam de o intersectie avand o arecare viteza am franat.....surpriza pedala a fost foarte tare si frane slab de tot. am apasat cu toata forta pedala am reusit sa franez .

dupa care am mers mai departe. Frana a functionat perfect.

Cel de la acre am cumparat masina zicea ca a schimbat volant si discul de ambreiaj , stiu ca are ambreiajul hidraulic pe lichidul de frana, oare e posibil sa fie din cauza ca a umblat la ambreiaj?

Daca aveti cunostinta despre ce ar putea fi va rog sa ma ajutati.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica te rog circuitul de vid de la pompa tandem la asistenta de frana, posibil chiar asistenta sa fie de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut!

Am si eu o problema la passatul meu din 2003 , 1.9 TDI cod motor AVF. Cand folosesc frana de exemplu de 2 ori in interval e cateva secunde intre apasarea pedalei, adica sa zicem ca franez acum usor si mai franez iar peste 2 secunde tot usor, la apasarea pedalei a 3 a oara, pedala devine foarte rigida, se intareste , tine sus (nu mai coboara ca primele 2 dati) si frana nu prea mai am. La fel se intampla si daca franez brusc si mai violent (daca sare careva in fata masinii) . Preciez ca asta se intampla indiferent daca sunt 25 de grade afara sau 3 grade. Stie cineva ce ar putea fi?

Va multumesc si astept raspunsurile voastre.

Cu stima,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu cred ca este vorba de ABS, din cate inteleg la primele 2 franari lejere este OK, iar la a 3-a devine o pedala dura --> lipsa de vacum.

de verificat pompa tandem (care este si pompa de vacum pentru varianta PD), mai exact stutul care iese din ea si merge la asistenta de frana nu trebuie sa se miste in corpul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din categoria de la extaz la agonie cu Passat-ul 4 motion, duminica searra. Ies astazi prin sleuri de zapada fac vreo 30 km fara pb. ma bucur ca ma pot baza pe ea ca deobicei :). Sta masina in parcare subterana la mall 1h; cand repornesc si actioneaz pt prima data frana, franeaza f greu si apar mesajele: 

 

- parking brake fault, aprins led de ESP off in bord, ulterior se pare ca masina totusi franeaza (astazi am decuplat de cateva ori ESP pentru a iesi din zapezi... etc.

- imediat dupa, Engine fault workshop ! (si spirala galbena se aprinde in bord si palpaie continuu).

 

Am mers incet pana acasa cam 4 km, pornesc, repronesc etc, aceleasi erori, ESP dezactivat si spirala galbena palpaie.

 

Mentionez ca de vreo 4-5 zile dupa primii 20 km simteam in interior un miros de plastic ars, si tocmai azi nu s-a mai simtit dar au intervenit alte bucurii :(

 

Aveam ceva problem la un motoras care actioneaza etrierii ca facea destul de urat la cuplat/decuplat-dar tocmai azi nu l-am mai folosit si nici autohold pt ca nu ar fi fost util pe zapada asta.

 

Vreo idee/parere ce ar putea fi ? ESP cu frana ar putea fi legate, dar de ce sa apara eroare de spirala si motor ?!

 

Nu stiu unde ar tb postata problema, am si 2 foto cu bordul dar din pacate nu stiu sa le atasez.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut sunt posesor de Passat B6 si zilele trecute am avut o problema la sistemul de franare,si anume dupa ce am mers in coloana,

dupa cativa km de mers,pedala de frana sa facut foarte moale,parca a si avut vreo pierdere pe undeva...

Am tras pe dreapta ,nu aveam urme de scurgeri la nici o roata,si nici din vas nu era lipsa.

Am stat pe dreapta vreo 10 minute dupa care m am pus in miscare,usor usor si a revenit la normal.

A mai patit cineva ceva asemanator? (in bord nu am avut nici o eroare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau o idee: pedala moale=ceva gaz compresibil=aer sau vapori. Cand mai mergi, pune mana pe roti (dupa ce te opresti) si vezi daca nu are vreuna frana partial blocata-ar trebui sa fie foarte incinsa. In cazul asta, lichidul de frana poate sa fiarba si cand calci frana  vaporii astia se comprima si ai pedala moale. Dupa ce se raceste, isi revine singura. Sau nu ai schimbat lichidul de frana de 10 ani si ai apa in el care fierbe mai repede decat lichidul de frana.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am aflat lichidul nu e schimbat de ceva timp3..4 ani..deci el e mai mult ca sigur problema mea.

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut
Am pedala de la frana moale,asta si dupa ce am tot aerisit si inlocuit lichidul de frana.La fiecare aerisire am constat ca am aer doar la o singura roata(dreapta spate).
Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
Multumesc/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o inlocuire de lichid de frana cu dispozitivul dedicat si respecta procedura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am pățit și eu la un schimb de placute de frana și înlocuire garnituri etrier spate la cel mai lăudat service de aici de pe forum că după 1 săptămână să cad ITP îl din cauza asta.

Am rezolvat prin înlocuirea lichidului de frana cu un aparat dedicat la un service in Bucuresti.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Am observat ca de la un timp cand franez avand peste 50km/h in sus se aude un guruit la franare ,ce`i drept discurile de pe spate sunt uzate si urmeaza sa le schimb impreuna cu placutele dar cele de pe fata si discurile si placutele sunt in stare Ok ,o fi cele din spate pana la urma cauza ?  ..

Stiti cum e principiu de actionare a franelor cele din fata si apoi in functie de greutatea masini actioneaza si spatele sau viceversa sau toate simultan.

:salut:

Modificat de Madalin 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua,

Detin un VW Passat 2006 si astazi in timp ce conduceam am remarcat ca la apasarea de fiecare data a franei de picior a doua oara, aceasta devine rigida si nu faneaza. Mentionez ca prima apasare a franei de picior de realizeaza in mod normal, imediat ce apas a doua pedala aceasta devine rigida si nu franeaza. Uneori si cu motorul pornit era pedala tare, aceasta devenind mai moale imediat ce porneam motorul (insa nu tot timpul). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Pedala de frana e f moale si franeaza f slab doar daca o apas pana in fund.Pana azi pedala era tare,n am avut probleme.Am facut cu vcds la basic settings procedura brake system bleeding la fiecare roata,eroare nu am pe abs ,dar la fel e pedala.Passat b6 bmp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut si eu acum 2 ani problema asta, era o fisura minuscula pe etrierul spate dreapta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cand am pus contactul o aparut eroare de lichid de frana.Borcanul e gol.Am s o duc la mecanic sa vad pe unde s o pierdut lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Borcanul este chiar gol, sau este doar o figura de stil? Este normal ca nivelul lichidului de frana sa scada cate putin  pe masura ce se uzeaza placutele de frana si pistonasele iasa mai mult din etrier, cum este normal ca nivelul sa creasca si chiar sa se reverse atunci cand pui placute noi si impingi pistoanele. Adauga lichid, si tine-l sub observatie.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Borcanul este gol si nu e nici o "figura de stil " ,metafora etc. Pe undeva s a dus lichidul.O voi duce la doctor ?

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    In cazul asta particular este clar, pe undeva sprituie, dar asta nu inseamna ca ce am scris mai sus nu este adevarat. Cand pui placute noi, trebuie scos din lichidul din vas cu o seringa ca altfel refuleaza si murdareste si corodeaza totul in jurul vasului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/26/2019 at 10:18 AM, Ionut Leon said:

...eroare de lichid de frana.Borcanul e gol.Am s o duc la mecanic sa vad pe unde s o pierdut lichidul.

   Pana la urma ne zici ce ti-a gasit mecanicul la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze de intarziere . Un furtun a fost rupt de la roata dreapta spate .Inlocuit furtun si bagat lichid de frana,aerisit si acuma e totul ok.Diferenta fata de dinainte e ca prinde putin mai jos pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!