Jump to content

imi curge uleiul (bini di tat)


CV03XCM
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Anul nou incepe cu probleme noi - n-am verificat antigelu si intr-o zi friguroasa de decembrie s-a inghetat apa in instalatie, noroc ca blocul a scapat intreg, insa din cauza ca nu am observat si am pornit la drum cu masina, dupa un km, in care mi-am dat seama ca ceva nu e ok,(ca nu baga caldura deloc si cand am vrut sa misc de levierul de la incalzire, am constatat ca e blocat. Deschis capota, la furtunul, care duce la radiator parca era zapada inauntru. Eu (Batman, Batman...) am insistat sa ajung pana acasa, dar cu 15m inainte de poarta, poc si un nor de aburi - a crapat furtunul ce duce de la pompa la flansa. Noroc ca am scapat cu atat, am luat antigel, am pus, am pornit masina, nu curge nicaieri,, nu se pierde apa - ok, am scapat!

Insa saptamana asta am observat pete de ulei sub masina.... Dupa cateva km, cu motorul incalzit, picura uleiul destul de intens, atat, incat dupa 100km de mers a trebuit sa completez cu 1.5 l de ulei.... Are legatura cu inghetul sau e altceva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai.. uita-te de unde-ti curge. Las-o nemiscata si vei ajunge la sursa scurjerii, desi e mai mult potop la cat pierde :D.

Ai termoflot de ulei ? (chestia din fata motorului unde-i prins filtrul de ulei, cu furtune intrand in el - original ar fi trebuit sa ai, acum nu stiu ce combinatie o fi la motorul tau) Daca da, verifica si la ala bini di tat :icon_cool:

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am termoflot. Baia picura peste tot si si pompa servo. Va trebui sa o ridic pe rampa :(

Ma intrebam daca e vreo legatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai termoflot , scurgerea de ulei nu are nici o legatura cu inghetul , pompa de servo si daca pierde ulei nu are legatura cu uleiul din baie .

Am patit si eu odata sa-mi curga uleiul "bini di tat " :D , la mine a fost de vina sonda de ulei care se afla deasupra filtrului de ulei , curgea pe langa papucul in care intra firul intr-o veselie .

Defectiunea am observat-o repede , spre norocul meu am parcurs doar vreun km pentru ca am ajuns acasa , era o dara subtire de ulei dupa mine .

Si totusi doamne fereste , sa nu- ti fie fisurat amarului blocul motor :tuktuk: .

Cel mai bine e sa o urci pe o rampa , stergi bine cu carpa sa fie uscat si dupa aceea lasi motorul sa mearga , imposibil sa nu depistezi de unde vine scurgerea , posibil chiar garnitura la baie sa fie de vina , suruburile la baie slabite , semeringul de la palier ......pot fi multe cauze ,treaba cu inghetul sa fie doar o coincidenta .

Modificat de cris1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un mod ciudat azi nu a picurat deloc. Evident imediat am verificat, nu cumva s-a terminat uleiul, dar era ok. Interesant. Probabil doar marca teritoriul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil doar marca teritoriul....

Mai frate dar de unde le scoti :D , ce sa mai zic ....esti tare :icon_thumleft: .

Modificat de cris1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se pare ca am gasit cauza incontinentei la batranica...

Simeringul de la vilbrochen scapa ulei, si din cauza, ca valva epuratoare uneori mergea (si face depresiune in carter) si atunci vidul nu lasa sa iasa afara zeama, altadata era iesit din locas si atunci curgea....

 

Intrebare - ma uitam la Unix si sunt date mai multe cote la simering, 32*47; 18*30; 85*105 (asta ultimul e pe dinspre cutie) - care e cel bun pt.mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pe partea de cutie, asa stiu, ca e cel mare, parca are si o carcasa de aluminiu codul e EL804850 undeva pe la 140 lei, imi da si simering separat EL342093 pe la 35 lei (astea pe ELRING, is si de calitate destul de buna)

post-69484-0-73517100-1370944539_thumb.j

post-69484-0-59095400-1370944663_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (adica la masina :) ) curge pe partea dinspre fulie, acolo nu stiu care vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo vine 32*47*10 :P eu tocmai am schimbat la kr :P e acelasi bloc asa stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thx! Tocmai am comandat si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Revin cu o intrebare - se pare ca am nevoie de simering si de cel care vine la axul cu came, cineva de aici de pe forum spunea ca e la fel ca cel inferior, e asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e la fel si la axa cu came si la vilbrochen (la distributie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare - se pare ca am nevoie de simering si de cel care vine la axul cu came, cineva de aici de pe forum spunea ca e la fel ca cel inferior, e asa?

 

da, e la fel , l-am comandat , a fost 13 lei. acum trebuie sa-mi fac curaj sa ma apuc sa desfac tot p-acolo sa-l schimb. oare e greu de scos cel vechi de pe pozitie? asta dupa ce desfac distributia si fuliile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai gaurica finut in simering si cu o sarma indoita in forma de carlig l-ai si scos....

Sursa: undeva pe vwvortex, am bagat in search main shaft seal removal....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Daca nu ai schimbat încă semeringul de la palier,iti recomand, sa mai iei încă unul la fel si sa schimbi si la pompa de ulei ,ca tot dai jos distributia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La mine umezea la simeringul de la axul cu came si l-am schimbat cu unul elring 47 x 32 x 10 , fara arc, cum era pus pe masina.

Acum, dupa schimb, curge de rupe!!!

Am vazut ca sunt cu aceleasi dimensiuni, pe codul respectiv si cu arc.

Daca a mai inlocuit cineva - de care tip a pus?

Sunt mai bune cu arc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!