Jump to content

Comanda piese reprezentanta


Soupnazy

Recommended Posts

Salutari,

am inteles de la o reprezentanta VW ca piesele odata comandate nu exista posibilitatea de revocare/anulare a comenzii nici macar dupa cateva ore, fiind un sistem informatic centralizat. Are cineva informatii inaceasta privinta?

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

de retur nu au auzit? este regula generala, nu tine de vw.

Link to post
Share on other sites

Pe ce motiv faci returul ?

Link to post
Share on other sites

intr-adevar motivul "razgandire" nu tine.

daca ai dat comanda online te poti razgandi.

nu inteleg chestia cu "sistem informatic centralizat" ce vrea sa insemne?

Link to post
Share on other sites

Inseamna ca atunci cand au dat comanda, se transmite la depozitele din HU, DE sau pe unde mai au si piesa e scoasa de acolo si pusa in containerul ce ajunge in Romania, chiar daca pleaca de acolo peste 12 ore containerul. In max 2 ore de la plasarea comenzii piesa e ambalata si pusa in container.

Link to post
Share on other sites

La reprezentanta,o persoana fizica daca comanda ceva si piesa nu este pe stok si are termen de livrare 3-5 zile,trebuie platit un avans care se pierde la renuntarea la comanda.In momentul ce platesti avansul se face o factura prin care se specifica faptul k ai platit avans,apoi la ridicarea marfii se plateste diferenta de pret.

Regula dispare automat daca este greseala lor de identificare a piesei sau in cazuri speciale.

Din moment ce ai platit avansul si piesa ceruta si-a modificat pretul,esti anuntat telefonic diferenta de pret,care in cele mai mult cazuri este minora.Eu am patit un astfel de lucru dar a fost vorba de o suma destul de modica.

Link to post
Share on other sites

Si eu am patit. Am platit piesa comandata telefonic ( s-a dovedit ca nu era buna si nu din vina mea) si nu am mai putut face retur.

Am dat serie, tot ce trebuia, insa operatoul nu a identificat piesa corect si am ramas cu ea pe stoc.

Link to post
Share on other sites

orice produs cumparat se poate returna - fara sa dai explicatii. Cat ai dat pe el atat primesti inapoi

Edited by b-66-six
Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa. HAi cu date concrete.

Link to post
Share on other sites

b-66-six, in lege comerciantul nu e obligat sa faca retur decat in anumite cazuri (cumperi online-10 zile sau produsul prezinta defecte/ce nu se pot repara, nu corespunde descrierii, etc).

intr-adevar in multe magazine (mari) se accepta retur fara multe explicatii (produsul sa fie in ambalaj, sa poata fi revandut), eu am dat inapoi destule articole (haine,cadouri,ikea!,chiar si un prelungitor cu protectie), trebuie doar sa prezinti bonul.

daca ai cumparat/achitat avans la o piesa/accesoriu de la dealer si dintr-un motiv nu o mai vrei (s-a dovedit ca nu era defecta sau ....ti-a cazut masina intr-un vulcan) este gest urat din partea lor sa nu o primeacsa.

dar conf. legii nu ai ce sa le faci; in cazul lui cristi.parvu se returneaza sau...OPC (vina a fost a operatorului)

Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum o fi la alte reprezentante, insa factorul uman ( persoana de la piese) are pana la urma ultimul cuvant.

Cu o singura exceptie, ce am vrut de la reprezentanta VW din Bacau am si luat.

Insa, acum ceva ani in urma mi-au fost furate capacul si duza de la un spalator de faruri.

Atunci nu stiam ca imi va trebui si cilindrul deoarece mi se rupsese si urechiusa ce tine duza pe pozitie.

Merg la reprezentanta, le spun de patanie, imi intoarce monitorul respectivul de la piese si ma roaga sa le spun exact ce vreau eu. Neavand ochelarii la ochi cum am vazut cum nu, le-am dat codul de la capac si de la cilindru in loc de duza.

Cand a venit comanda dupa 5 zile ( achitand un avans inainte) le-am spus ca am gresit si de fapt vreau duza si nu cilindrul motivandu-le ca pbabil nu am vazut eu bine.

Fara sa faca vreo fita s-au conformat si mi-au comandat piesa dorita, desigur trebuind sa platesc si mai putin.

Dupa alte 5 zile, montand duza am vazut ca nu sta pe pozitie si dupa o alta saptamana am revenit sa comand si cilindrul, care inca era pe stocul lor.

Deci se poate, acuma depinde si de costul peisei ce nu se mai doreste si de faptul ca reprezentanta va ramane cu ea pe stoc si va trebui sa o vanda ulterior.

Pana la urma oameni suntem si nu cred eu ca vw nu s-a gandit si la acest factor cand a gandit sistemul lor de aprovizionare.

Alta chestie.

Acum 2 luni a trebuit sa-mi comand furtunul de vacuum pentru servofrana.

Aveau unul pe stoc, 99% identic cu al meu, singura diferenta fiind o teava suplimentara ce era pe supapa unisens din 2008 pe stoc, spunandu-mi ca a fost o comanda refuzata.

Desigur ca mi s-a comandat piesa axacta ( diferea ultima litera din tot codul) si nu am vazut sa cada cerul pe ei ca nu au putut vinde respectivul furtun de pe stoc.

Ma gandesc ca politica aceasta de retur tine si de managerul respectivei reprezentante.

Edited by Muraru Dan
Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Trebuie sa le semnalezi o defectiune din cate stiu nu merge retur normal la ei sau ca te razgandesti.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...