Jump to content

Golf IV, 1.6 16v, AZD


yoo_gabi

Postare recomandată

Salutare tuturor membrilor, de curand mi-am achizitionat si eu acest golf IV, 2001, dupa istoricul service masina avea 94000 km in 2009 asta zice la reprezentanta VW, acum are aproape 150000 km, ca si dotari ar fi urmatoarele :

- ABS, ESP

- computer de bord

- 4 geamuri electrice

- carlig remorcare oe

- magazie cd-uri

- suporti pahare fata/spate

- culoare albastru lunar-perlat (dupa seria de sasiu zice ca e culoare speciala si nu de serie) - C7 / C5M

- scaune sport sau recaro (aici inca mai fac sapaturi sa vad exact tipul)

- volan in 3 spite imbracat in piele

- nuca schimator edition 25,

Momentan cam astea sunt dotarile de care imi aduc aminte.

Masina este inmatriculata in Ro, cum se mai incalzeste vor mai urma si alte poze mai detaliate.

post-115017-0-37373300-1357666984_thumb.

post-115017-0-31239800-1357666988_thumb.

post-115017-0-52853600-1357666990_thumb.

post-115017-0-06809300-1357666993_thumb.

post-115017-0-61132200-1357666995_thumb.

Modificat de yoo_gabi
Link către comentariu

Frumoasa si curata masina. Arata intretinuta bine, sa o pastrezi tot asa! :)

Scaunele sunt sport, nu Recaro, dar nuca aia nu e de Edition 25. Asta e nuca de Ed. 25:

VW_Golf_GTI_Schaltknauf_1.jpg

Cred ca aia e de GTI simplu. Oricum, arata bine! Ce planuri ai cu ea?

Link către comentariu

As vrea sa o pastrez in varianta standard, singurele modificari pe care vreau sa le aduc ar fi jante cu anv de vara pe 16 si folie pe geamurile spate si luneta, poate cate ceva si pe la sonorizare dar aici nu e urgenta mare.

Modificat de yoo_gabi
Link către comentariu

Foarte frumos golful,multi km fara probleme si drumuri bune.

Link către comentariu

Multumesc de urari, asemenea si voua, cu tot cu inmatriculare, etc, etc 3500 euro. Dar acum mai urmeaza sa ii schimb distributia si pe urma deja ma pot gandi la alte proiecte.

Link către comentariu

arata bine masinuta..imi place foarte mult bordul ,volanul in 3 spite(nu stiu daca sunt originale pe variant sau nu daca stie vreun coleg as fi curios)..bafta cu ea

carligul de remorcare este demontabil?

Link către comentariu

Mersi, din cate am vazut dupa seria de sasiu masina cand a fost construita a avut cateva dotari mai speciale pt variant daca le pot spune asa. Carligul este demontabil dar este varianta oe, cu priza pliabila in bara.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

O noua descoperire dupa VIN - nivel de echipare al masinii - E3J - "Sports Edition" , de aici si volanul in 3 spite, schimbatorul sport, scaune sport

Modificat de yoo_gabi
Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa desfac stergatorul de la hayon ca nu merge.

Am verificat traseul si totul era in regula, ajungea curent pana la mufa motorasului dar el refuza sa porneasca.

L-am desfacut si surpriza...era gripat. Am dat cu spray degripant l-am lasat aproximativ jumatate de ora dar in zadar, si am decis sa il las in alcool tehnic inca jumatate de ora dupa care a inceput sa se miste foarte putin. Am continuat sa il dau cu degripant si alcool iar dupa aproximativ 3 ore am reusit si l-am facut. Montat si acum totul merge perfect.

Timp - 3,5 ore cu tot cu demontat/montat.

Costuri - 10 lei o sticla de alcool tehnic

            - 10 lei un spray degripant

Multumesc tuturor celor care au postat in sectiunea dedicata acestei probleme.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a primit in week-end :

- ulei Castrol Magnatec 5w40 C3,

- filtru ulei Bosch,

- filtru combustibil Knecht.

- 4 bujii Bosch

Km la momentul schimbului : 150450

Multumesc pe aceasta cale colegului    zebrocksky  pentru timpul si ajutorul acordat.

 

Link către comentariu

Frumoasa masina ! Sa ai parte de ea !

Te sfatuiesc totusi sa nu mai bagi uleiul asta in ea. Incearca pe viitor Liqui Molly sau Motul.

Link către comentariu

Ai avut probleme cu acest brand de ulei? Sau de ce nu il recomanzi?   Inainte de golf am avut un a4 b5 tot cu motor de 1.6 la care am bagat acelasi tip de ulei si nu am avut probleme.

Link către comentariu

L-am folosit si eu la o revizie cand eram mai necunoscator...vezi ca mai sunt discutii in aria tehnica. Nu pot spune ca am avut probleme, dar nu prea se mai stie pe unde e facut Castrolul... >_>

Link către comentariu

Vedem cum se comporta cateva mii de km si daca sunt probleme am sa vreau sa merg pe mana lui zebrocsky cu acel ulei wurth.

Link către comentariu
JOHN EVO TUNING

Ulei de la Wurth i am pus la masina tatalui meu, Golf 4 TDI si sunt multumit de el.

Link către comentariu

Acum mai urmeaza distributia, suporti motor si garnituri epurator , dupa care pot spune ca e pregatita de concediu :D

Modificat de yoo_gabi
Link către comentariu

Ca ulei, Cadtrol e f bun, indiferent unde e facut. Important e sa fie adus pe cale ofIciala.

Daca consumul de ulei nu e mare, nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Insa, pt un motor mai uzat, care trage spre 10w40, acest ulei va fi papat mai tare decat restul 5w40-urilor.

 

Asta deoparece are cea mai mica vascozitate dintre uleiurile 5w40, fiind mai degraba apropiat de uleiurile 5w30 in fuiditate.

Asta nu e un lucru rau, ba din contra, insda, precum am spus si mai sus, daca motorul e mai uzat, datorita jocurilor marite in motor va fi papat.

 

Uite aici diferentele dintre uleiuri ca fluiditate:

 

Din prospctiile mele, 5w40 de la Liqui Molly e cel mai gros 5w40.
Apoi, la o diferenta mica e Mobil,iar cel mai fluid dintre 5w40-uri este Castrol. Diferentele dintre aceste tipuri sunt relativ egale, adica:

 

LM High tech 5w40: Vascozitatea la 40 grade: 90, la 100: 14.7

LM top tec 4100 5w40: vascozitatea la 40 grade: 85, la 100: 14

Mobil Super 3000 X1 5W-40: Vascozitatea la 4 grade: 83.2, la 100 grade: 14.1

Castrol Magnatec 5w40 Vascozitatra: 81 la 40 grade, 13.4 la 100 grade

 

Spre exemplu, 10w40 de la LM are:  la 40 grade: 91.1, la 100: 13.7, deci Top tecul 5w40 e f apropiat ca grosime de 10w40.

Atat ca 10w40 are in el niste aditivi care sunt meniti sa redea elasticitatea garniturilor imbatranite. In rest, ca si aditivi 5w40 e superior.

 

De aceea, daca te incapatanezi sa ramai pt 5w40, intradevar, LM va rezista cel mai mult ca timp de utilizare intr-un motor datorita vacozitatii sale mai ridicate.

 

Oricum ar fi, important e ca un ulei pt motoarele noastre sa fie full sintetic si sa respecte norma 502.00, pt a avea aditivii potriviti pt acest motor. astfel se va preintampina formarea sludgeurilor si astfel motorul va fi sanatos pt o lunga perioada de timp.

Desigur, eu recomand schimbul la 10.000, chiar daca teoretic un motor de acest gen ar rezista fara pbme si 15.000 in motor.

 

Drumuri bune

Link către comentariu

Mersi tare mult de aceste informatii concrete, nu doar asa din auzite, ceea  ce am pus stiu sigur ca nu e din ala facut in "garaj" sa zic asa.

In principiu mai mult de 10000 nici nu vreau sa il tin, si de regula in momentul in care schimb uleiul schimb toate filtrele tinand cont de praful de pe la noi.

Link către comentariu

Eu pana in jurul a 130-140.000 km am folosit Castrol, apoi am trecut pe mobil.

Castrol era papat cam 400 ml, poate putintel mai mult daca mergeam in forja, Mobil mai mult de 300 ml nu mi-a fost papat indiferent de utilizare.

Daca as trece pe lm parerea mea e ca nu ar trebui sa-mi pape mia mult de 200 ml.

Asta daca se respecta proportiile.

 

Sfatul meu e sa monitorizezi lunar sau dupa un drum mai lung nivelul uleiului si daca intre schimburi nu tebuie sa completezi cu mai mult de 500 ml atunci e ok. Daca va cere mai mult ulei in acest timp, poti trece pe LM pt siguranta.

Link către comentariu

Vedem ce se intampla, momentan am aproximativ 350 de km facuti pe exterior si nu a mancat, si nu pot zice ca s-a mers la consum, a mai vazut si forja.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Din motive financiare trebuie sa ma despart de masinuta dupa aproape un an de la data achizitiei.

Intre timp au fost inlocuite garniturile de la epurator, si cu aceasta ocazie a fost curatat si epuratorul.

Cumparatorul va primi bonus un set nou de discuri si placute frana spate marca TRW (sunt in cutie, nemontate).

Pretul masinii este 3500 euro, usor negociabil.
Pentru alte detalii forum sau tel 0743 823 633

Link către comentariu

Cam asa e, inca ma obisnuiesc greu cu ideea ca trebuie sa o dau, acum sa speram ca reusesc sa o dau cat mai repede sa imi rezolv problemele.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!