Jump to content

Probleme chiuloasa si ax cu came


floriand
 Share

Postare recomandată

Alte poze: chiulasa veche si chiulasa noua!

post-22956-1218577065_thumb.jpg

post-22956-1218577082_thumb.jpg

post-22956-1218577097_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, a mers axu cu came, din chiulasa fara ulei? Sau ce probleme au fost la chiulasa, de a trebuit schimbata? Scuze de curiozitate.

Eu cred ca a fost o piesa defecta din constructie! Cum s-a ajuns ca axul cu came sa bata in chiulasa la 126000km e un mister inca.

Nu ma pricep prea mult ca sa masor exact, asa ca nu prea pot sa fac scandal sa acopere VW toate daunele.

Ulei am avut supersuficient si apoi daca as fi mers fara ulei as fi remarcat mai ales ca am verificat permanent nivelul.

Mecanicul... batranul din poze mi-a spus cam sec doar: "A picat chiulasa!" L-am intrebat: "De la ulei?" iar el a raspuns scurt si fara prea multe lamuriri: " Ei de la ulei.....ulei ai avut suficient... a picat!"

Maine voi merge sa preiau masina. Sper sa fie totul in regula, mai ales ca intentionez sa vin in Romania sambata.

post-22956-1218577604_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine ar avea aceeasi problema: schimbarea chiuloasei, iata o factura cu preturi si piesele ce se schimba!

Preturile sunt fara TVA si in EURO!

PS: Kulanz... Post garantie.... in cazul meu au acoperit 70%!

post-22956-1218701592_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am un golf 4 1.9 Tdi 90 cp 2003 , am si eu o problema asemanatoare pot spune, am schimbat distributia acum o luna si ceva, iar acum cateva zile s-a stricat masina, am plecat de pe loc, am facut cativa metri , si a inceput sa-mi trepideze motorul tare, simteam in volan, am tras pe dreapta , deschid capota si surpriza, motorul se zgaltaia din toate partile, am oprit,am repornit si a murit dupa aceea si nu a mai vrut sa porneasca, am tras-o pana la service si acolo mi-au desfacut-o, si mi-au zis in felul urmator:

1.chiulasa schimbata - ax cu came stricat a spart un pahar ,

2.Piston deformat , trebuie schimbat

3.Fulie schimbata

Toate astea noi, mi-au zis ca sunt vreo 4500 de euro ! am ramas mut , iar mecanicul ma trimis la un shrot si am gasit toate astea la 450 euro, chiulasa completa , piston si fulie , e ok pretul ?

L-am intrebat pe mecanic cum s-a intamplat tragedia , si el mi-a zis ca as fi bagat-o din viteza a 5-a , intr-a 2-a din greseala si s-a intamplat treaba asta , ceea ce nu am facut , sunt sigur ! dupa cate vad pe aici poate fi cauza montari distributiei gresit, un mecanic care s-a uitat la ea mi-a zis ca a fost sarita de la semn cu un dinte ...spuneti-mi va rog care sa fie cauza reala ?

inca o problema cu care ma confrunt pe acest forum , cand vreau sa deschid un topic nou imi apare mesajul: "> Board Message

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information." ?? astept raspuns urgent , multumesc mult

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Mihai.Nechifor

Aduc topicul in actualitate cu o intrebare. Ma pregatesc de schimbat garnitura de chiulasa la masina din semnatura( passat awx) si as vrea sa stiu daca cunoaste cineva care este producatorul garniturelor OEM. Am un amic care lucreaza la BOsh Galati la piese si el mi-a spus ca ar fi Victor Reintz, dar nu e sigur. Stie careva? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
carceacristian

Salut,

Nu e Victor Reintz,insa poti pune linstit Victor Reintz.Masina mea merge linstita de 2 ani cu garnitura chiulasa,Victor Reintz si nu are nimic.Victor Reintz fabrica si simeringuri supape,silicon.Sunt produse foarte bune,le-am incercat si nu numai eu,si alti amici si 0 probleme.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tot de vreo 2 ani v reintz si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

...ma scz daca sunt off topic dar poate cineva sa imi spuna cum dau si eu supapele jos fara a avea o cheie speciala pentru asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare . am si eu un caz neelucidat de 3 mecanici sau asa zisi mecanici nu ami merge cilinfrul nr 2 schimbat bujii fise bobina inductie injectoare .compresie pe cilindrul nr 2.10 bari

nu mai stiu ce sa ai fac si unde sa ma mai duc cu ea

vw bora 1,6 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ceilalti cilindri ce compresie ai?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Postez si eu o intrebare cu o nelamurire, poate cineva a patit la dfel si ma poate ajuta....Am un Passat cu motor TDI PD cu codul AJM, l-am adus de afara,a mers foarte bine,am venit cu el si cu 180 km/h pe autobanda in Germania, a mers foarte bine, l-am folosit si in Romania vreo 2-3 saptamani, cat am avut nr de Gremania,apoi brusc a inceput cand il calcam si in forta treceam de 2000 pana la 3000 turatii, sa arunce apa afara, adica sa bage aer in instalatia de racire. Ce anume ar putea fi? Mentionez ca daca nu il fortez si merg cu el pana in 2000rpm, nu se intampla nimic, merge, apa nu creste in borcan

Modificat de doru70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca baga compresie in circuit de racire este sigur garnitura de chiulasa ciupita.Asa ca nu mai amana,mergi si fa schimbarea ei dar sa verifici si planeitatea chiulasei daca tot demontezi.Dar mai intai verifica sa nu ai termostatul blocat pe inchis.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
LiviuColesnicov

Va salut. Am o porblema si as vrea niste pareri de la cei care s-au mai confruntat. Masina este golf 5 1.9 TDI. O bujie este intepenita si alta a iesit dar are filetul stricat. Stie cineva in Bucuresti, sau in apropiere, daca se pricepe cineva sa scoata bujii, sa repare filetul fara demoantarea chiuloasei? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!