Jump to content

Probleme chiuloasa si ax cu came


floriand
 Share

Postare recomandată

Salutare Va urez tuturor sarbatori fericite si sa se-nvirte roata.

Am o problema si vreau sa va cer un sfat.Am achizitionat de trei luni un passat cu motor 1Z,am schimbat

dela inceput toate filtrele ,lichidele[ulei,antigel,lichid frina,lichd servo],distributia[curea,ambele role,capac pompa apa].

Acum urmeaza problema:in urma cu o saptamina,dimineata,motor rece,dupa 500m zdronc-kaput.

Dupa ce am demontat chiulasa am constatat pagubele:piston deformat,scaun supapa spart,supapa rupta,culbutor zdrente,chiulasa sparta nasol linga scaun.duza injector indoita.

Va cer si voua parerea,de unde a inceput tot dansul? Culbutor spart si apoi toate celelalte??? Am gasit o chiulasa de motor AFN completa[ax came,culbutori,injectoare,supape].O pot inlocui cu totul? Mentionez ca motorul are 257000Km si a facut buba dupa 1400Km de la inlocuirea distributiei Va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi si astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg. S-a rupt/a sarit cureaua sau ea e intreaga si la locul ei?

O fi fost fenomenul "dropped valve" ?

Chiulasa este identica la AFN cu 1Z. Am si poze sa pot demonstra. Diferentele intre motoare sunt in ECU, turbina (VNT15/ GT15) comanda turbinei (pe vacuum vs. pe presiune), duze injectoare si cam atat in mare. Nu bloc motor nu pistoane nu "hardware" din acesta.

Condoleantele mele :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua a fost noua si nu pare sa fie afectata.A sarit ,cred ca in urma spargerii culbutorului axa cu came sa blocat apoi cureaua a sarit.

Chiulasa AFN completa 400E.Piston+biela50E. E mult? E putin?

Sa iteleg ca nu pot folosi injectoarele ?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A... ba poti folosi si injectoarele si turbina si tot. Doar ca cele originale de pe AFN il ajuta sa dezvolte 20CP in plus si niste Nm in plus. Asta e treaba. Sunt perfect interschimbabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Dropped valve''

Am cautat pe forum si nu am gasit nimic despre acest fenomen.

As vrea sa aflu in ce conditii apare si care ar fi cauza???

Scuze pentru insistenta ,daca am facut o gresala nu vreau sa o repet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"dropped valve" inseamna supapa "scapata" adica una care nu a stat inchisa si a coborat spre piston si acesta a prins-o si a "iubit-o".

Dar mai bine spune tu de la ce s-a intamplat (in caz ca ai aflat cauza dezastrului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI,daca as sti cu siguranta cauza dezastrului as fi mai linistit.

Stiu ca am riscat cumparind o masina cu 256k ,dar inca am incredere in VAG

Pina acum am avut citeva(audi,transporter,g2),am surubarit mereu la ele,dar

nu am avut astfel de probleme.

:) Daca stie cineva de unde pot cumpara un set de segmenti la un pret

rezonabil il rog sa-mi spuna si mie(chiar daca este un singur piston

afectat trebuie schimbat tot setul iar la Augsburg costa peste 1600ron.

Multumesc pentru sfaturi si mai astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chiulasa noua echipata este peste 1000 eur, asa ca.... o iei bine second hand la 500 eur...

Crect, insa orice chiulasa sh trebuie rectificata, de fapt daca ai dat-o jos se recomanda calduros s-o aduci la rectificat. Altfel, risti ca pape garnituri la fiecare talpa mai zdravana pe accelerate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Inlocuit chiulasa :P

Au mai fost inlocuite urmatoarele:tacheti hidraulici,simeringuri supape,simering axa came,garnitura chiulasa,suruburi chiulasa,segmenti,cuzineti,bloc motor,alte maruntisuri.Cost aproximativ 1000 E.

Acum motorul functioneaza bine,a ramas de reglat avansul dinamic la pompa,se ofera cineva?

PS.Sper sa nu mai pateasca nimeni ce am patit eu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crect, insa orice chiulasa sh trebuie rectificata, de fapt daca ai dat-o jos se recomanda calduros s-o aduci la rectificat. Altfel, risti ca pape garnituri la fiecare talpa mai zdravana pe accelerate

salut. poti sa-mi indici si mie unde ai citit despre sfatul asta ?

eu am citit ca sa masoara "indoirea/curbarea" chiuloasei , iar in fuctie de valoarea aceasta se ractifica , daca nu , nu.

radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am verificat si avansul dinamic. Din pura intimplare este exact in grafic.

Dupa un mic rodaj (cca 2000 Km) am scos-o pe autostrada si nu mi-am recunoscut masina.

"Vasilica" traieste a doua tinerete.

P.S. Vreau sa multumesc si pe aceasta cale colegilor penrtu ajutor: andREI,cipos, volksman... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pentru un avans reglat ''dupa ureche'' e excelent, adica avansul este exact pe linia albastra, sa fi vrut sa-l faca cineva asa si nu reusea :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • Administrator

Am fost rugat de catre florinkn sa-i postez urmatoarea problema:

De cateva zile am un fenomen ciudat la Passat 3C Variant 1,9TDI (wvwzzz3cz6e17xxxxx) Motor BKC 02/2006, 126000km:

1. Pornesc masina din garaj si se aude un tacanit la motor ca la un tractor sau ca niste pocnituri scurte (la pornire din cand in cand vad ca iese un fum scurt)

2. Motorul se zgaltie cam neregulat

3. Zgomotul se aude de undeva de desuptul motorului

4. Zgomotul seamana cu o teava de esapament pocnita. Am controlat si teava de evacuare a gazelor e in regula!

5. Zgomotul se amplifica daca accelerez. (Masina scoasa din viteza, la acceleratie crezi ca explodeza motorul de pocnituri)

6. In mers, zgomotul a fost remarcat si de oamenii de pe strada

7. Dupa cativa KM (15 km) de mers zgomotul dispare efectic.

Fenomen ciudat:

Duminica pocneste, de crezi ca e dusa toba de esapament

Luni e totul in regula cu masina, merge de parca nu s-ar fi intamplat nimic

Marti pocneste din nou si merg la un service VW si 3 "SpecialistiVW" zic, fara sa puna pe Tester, ca ar fi Turbo defect si trebui schimbat turbosuflanta poate in culanta.

Turbo stricat? Daca e stricat turbosuflanta, de ce ce functioneza turbo normal, masina fuge de rupe!

Pe forumurile germane, se vorbeste de un ventil de aer de la turbo care se strica des. Dar daca ar fi stricat acest ventil ar tb sa se aprinda in bord iar la mine nu apare nimic.

Pe forumurile romanesti multa lume are probleme cu volanta. Motorul meu e modelul BKC.

"Daca esti sigur ca vibratiile se trag de la volanta( mai mut ca sigur la minunatele motoare BKC) rezolvarea consta in schimbarea acesteia sau a intregului kit, ......Din pacate cam toate BKC-urile au avut probleme cu volanta."

Daca ar fi volanta dusa de ce fenomenul de trepidatii sau turuiala de tractor apare si dispare? Azi spre exemplu masina merge de rupe.

Simptomele unei masini cu volanta stricata ar fi: "la relanti motorul trepida ca un tractor, ambreiajul prindea mult mai sus decat inainte si mergea mai greu, cand bagam in viteza 3 cu cat era mai turat motorul cu atat imi respingea maneta schimbatorului mai tare si cand bagam in marsarier suna ca la o dacia cutia. Astea au fost simptomele, dar dupa ce am schimbat volanta parca era masina noua"

La mine se aude doar zgomotul asta ciudat de teava sparta de esapament.

Am mai intalnit o versiune: functionare imperfecta injectoare!

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit raspuns azi de la VW: "vor acoperi cheltuielile 70% sau 100% material" pentru schimbarea turbosuflantei.

Ramane de vazut daca e turbosuflanta defecta!

Voi lua o camera si voi inregistra sunetele de tractoras de pe Passat in momentul repetarii lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cum suna!

Scuzati calitatea filmului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi suna altfel eu nu cred ca e turbina ci un traseu de aer scapat ceva de genul ala parca e desprins ceva sau spart nu cred ca e turbina dar o sa vedem sigur cand vei sti si tu excat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ramane de vazut daca e turbosuflanta defecta!

Florine, ce-ai mai rezolvat cu masina? Asteptam ceva detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine se pare ca e ceva rupt si cazut prin motor!

Vineri am dus Passat-ul la alt service VW si mi-au investigat masina: "motor defect"..... "ceva rupt prin interior".

Foarte interesant: masina poporului VW de 2 ani si cateva luni cu 126000km si cu motorul facut praf. Inainte am avut un BMW318d tot de 2 ani si nu am avut nici o problema de genul: zgalzieli, tremuraturi, pocnituri. Citisem eu ca VW face masini nu prea perfecte dar totusi nu ma asteptam sa pic eu in capcana, mai ales ca in februarie masina fusese super testata (Inspectie cu schimbare de curele) de VW.

Cand am cumparat masina acum 2 luni era totul in regula. Cei 2000 de km parcursi de mine pe distanta Konstanz-Stuttgart (numai autostrada) si in imprejurimi cu o viteza normala pentru Germania, ma pun total pe ganduri in legatura cu defectiunea aparuta.

Ce anume e defect la motor nu am putut afla pentru ca s-au apucat de desfacut motorul complet: chiulasa....etc. Acum masina sta suspendata pe un elevator la VW in hala.

Supozitia ca Turbosuflanta sau volant ar fi defecta pica deocamdata.

Luni voi afla clar daca imi schimba motorul complet sau vor remedia problema (piston rupt?). Acum daca constata ca e o greseala de fabricatie de la VW, vor acoperi dauna in intregime sau pana la 70% material avand in vedere ca masina ar fi in aceea postgarantie.

Teoretic schimbarea motorului imi surade.

Sincer: pe viitor voi zice NU VW in alegerea unei masini!

Va voi tine la curent.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu TDI mai bine zis! Oricum ca sa fiu on-topic sunt curios daca mie imi pica ceva la 2 ani si 2 luni, de exp. turbosuflanta unde trebuie sa scriu ca sa-mi acopere si mie costurile reparatiei. Mie nu vor sa-mi schimbe deocamdata nici pe garantie. Ai scris la VW sau la Porsche romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu TDI mai bine zis! Oricum ca sa fiu on-topic sunt curios daca mie imi pica ceva la 2 ani si 2 luni, de exp. turbosuflanta unde trebuie sa scriu ca sa-mi acopere si mie costurile reparatiei. Mie nu vor sa-mi schimbe deocamdata nici pe garantie. Ai scris la VW sau la Porsche romania?

Scuze neclaritatea produsa de cuvantul Iasi poate. Locuiesc in Germania (de loc din Iasi) in patria "masinii poporului", VW, si cam asa functioneaza lucrurile aici. Acum nu vreau sa ma laud prea mult ca mi-ar plati VW costurile pana nu vad masina facuta. Va mai tin la curent!

Nu am nimic impotriva firmei VW dar sincer din ce scriu nemtii in revistele de specialitate se pare ca motoarele diesel nu prea sunt reusite sau mai exact cam pica repede(turbo). "In jurul la 100.000km pot aparea surprize". In ce priveste technica din masina VW e de laudat. Sistemul de parcare automata (te dai jos din masina si masina parcheaza singura fara sofer) pus pe Passat sau Touran e ceva unic in lumea masinilor.

Modificat de florinkn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la VW v-am auntat ieri care ar fi defectiunea. Arborele cotit si chiulasa trebuie schimbate. "S-ar fi mers fara ulei in motor si asta a dus la functionarea deficitara a arborelui cotit care a facut o gaura in chiulasa". Costurile: 4300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost chiulasa!

Au schimbat-o azi! Iata cateva poze!

Si de la montaj!

post-22956-1218569428_thumb.jpg

post-22956-1218569435_thumb.jpg

post-22956-1218569442_thumb.jpg

post-22956-1218569540_thumb.jpg

post-22956-1218569563_thumb.jpg

post-22956-1218569579_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, a mers axu cu came, din chiulasa fara ulei? Sau ce probleme au fost la chiulasa, de a trebuit schimbata? Scuze de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!