Jump to content

Golfy (MK4)


kallatis

Postare recomandată

Salut,

Golfy a fost adus din Germania in septembrie 2009, din Berlin, atunci avand la bord 168.000KM. Momentan are 204.000KM, e vorba despre un MK4, gri, hatchback, 1.6 16V, AZD. In Germania a avut un singur proprietar, am primit Carte Service la zi, toate reviziile facandu-se in acelasi service din Berlin. Varianta este 25 years edition cu volanul in 3 spite, maneta de schimbator edition.

Echipare standard:

-2xairbag

-ABS, EBS

-oglinzi electrice fata, spate

-inchidere centralizata

-clima manuala

-faruri cu reglaj electric

-volan reglabil, scaune reglabile

-carlig de remorcare

-4 boxe+4 inalte de fabrica (se aud f.f.bine)

Schimburi, modificari:

- schimbat distributie dupa intrare in posesie (cu ocazia asta montare scut plastic)

- filtre, consumabile, ulei, ulei cutie de viteze, lichid servo schimbate, revizii facute la timp

- antigel schimbat total (asta datorita schimbului de radiator din cauza unei fisuri)

- placute frana fata/spate ATE

- 2 bobine, 4 bujii

- planetara fata dreapta

- bucse spate/fata (datorita drumurilor bune din tara)

- arcuri spate schimbate

- schimbat switch ce actioneaza becurile de marsarier

- curatat/readaptat clapeta acceleratie

- schimbat suport motor dreapta si spate

- becuri H7 philips + leduri de zi Philips Daylight + pozitii led 360grade

- cd player Pioneer

- anvelope de iarna + jante de tabla 15" (nimic deosebit)

- parbriz crapat in partea de pasager, dreapta jos (nu vreau sa cumpar unul nou)

- bec portbagaj, stergator spate nefunctionale (nu intentionez sa investesc in ele)

Masina nu a fost avariata, mici zgariaturi pe aici, pe acolo. Ruleaza bine doar cu benzina de 98 sau 100 (cu 95 nu are putere).

Consum mixt de 6,8 (sunt f.multumit).

In general, sunt multumit de masina, intr-un timp am vrut sa schimb pe turbo-diesel dar nu am bani pentru intretinerea unei astfel de masini. (ma gandesc la piesele mai scumpe, cu defect potential: volant, turbina, injectoare.....)

Cu respect.

post-57196-0-64494500-1357655467_thumb.j

post-57196-0-71914800-1357655471_thumb.j

post-57196-0-79634100-1357655475_thumb.j

post-57196-0-25949600-1357655479_thumb.j

post-57196-0-10789400-1357655483_thumb.j

post-57196-0-76068800-1357655486_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa.

Motorul atat timp cat ai grija de el ( revizii la timp ) si nu astepti sa pice ceva la el ( aici ma gandesc la bobine, bujii, curatat anuam egr-ul si clapeta de acceleratie) nu ar trebui sa-ti faca pbme.

Din cand in cand e bine si o scanare si verificare mai ales a sondelor lambda cu vagcom-ul astfel incat sa depistezi daca vreo sonda da semne de duca sau nu.

Doar daca nu te multumeste prestatia motorului ar fi un argument de a-l schimba, de altfel nu merita.

Ar trebui sa ruleze bine si cu benzina de 95, adevarat ca are mult mai multa vlaga cu cea de 98+, insa cel putin la exploatare normala nu ar trebui sa simti ca nu are vlaga.

Verifica si celelelte bobine ce nu le-ai schimbat, curata egr-ul si recomandarea mea e sa folosesti bujii cu dubla platina recomandate pt acest tip de motor.

Drumuri bune si fara incidente

Link către comentariu

Multumesc baieti.

Si pana acum, la cea mai mica problema de functionare am pus testerul si am rezolvat in cel mai scurt timp posibil.

Un alt atu pentru acest motor, fata de un TDI ar fi ca de obicei bat drumuri scurte de max 10-20km, nu ar renta dieselul.

Poate o instalatie pe gaz, e la 2400 RON cu montare cu tot, cu garantie, dar pana acum nu m-a convins nici varianta asta.

Bafta.

Link către comentariu

Frumos golful, am avut si eu AZD, un motor fiabil si cu un consum ok, ai grija cu benzina de Lukoil la el.

Volanul are vopseaua putin stearsa sau asa a iesit poza ? pt vopsit iti pot recomanda ceva ieftin si durabil

Sa te bucuri de el!

Link către comentariu

Da, are vopseaua stearsa. Ce imi recomanzi?

PS: Nu alimentez niciodata de la Lukoil, doar de la MOL.

Link către comentariu

stergatorul spate il poti rezolva gratis daca e doar axul blocat. te costa doar timpul tau, sa desfaci , sa cureti, sa ungi pe acolo...e simplu.

becul din portbagaj, presupun ca ai verificat sa nu fie ars. la scanare au iesit ceva probleme cu switch-ul?

parbrizul nu vrei sa il schimbi dar la ITP o sa trebuiasca. sau daca iesi din tara cu masina (asa am inteles ca nu te lasa la granita cu el fisurat)

am incercat sa pun si eu casetofonul sus si sertarul la mijloc dar nu am reusit, nu intra cum trebuie. tu ai taiat ceva in rama aia? (sau asa ai luat masina)

L.E. pt volan poti incverca Vopel. este vopsea speciala pt piele, costa 13-15 lei

Modificat de Muale
Link către comentariu

1- Cred ca e defect motorasul, dar verific cand am timp, sa fiu 100%

2- In legatura cu becul din portbagaj, l-am scos, pentru ca daca bag bec nou, sare siguranta respectiva (nu mai stiu ce nr.), o fi problema la cablaj sau soclu.

3- ITP-ul il am in 2014, iar la granita nu am avut nici un fel de problema, fisura se observa doar dintr-un anumit unghi. Mentionez ca fisura am intrerupt-o prin gaurirea geamului cu un burghiu f.f. subtire in capatul fisurii, plus am introdus o solutie speciala.

4-Acest model de cd-player are un radiator de racire destul de mare la capat, asa ca a trebuit sa tai din rama, in interior...doar asa a intrat.

5-Voi folositi husa pe volan? M-am gandit si la solutia asta, dar ceva din piele naturala, nu acelea din hypermarketuri.

post-57196-0-32427800-1357721192_thumb.j

Modificat de kallatis
Link către comentariu

husa - nu. e pacat sa acope4ri volanul asta.

incearca cu vopel. daca nu , il imbraci in piele destuil de ieftin, e un coleg pe forum care se ocupa.

la stergator se blocheaza tija, s-a discutat pe forum. exista kit reparatie sau motoras la schimb din dezmembrari. asta in cazul in care curatarea axului nu e solutia buna.

cu becul, cred ca face scurt in lampa...pe cablu daca era problema sarea siguranta si fara bec

Link către comentariu
cristi_eftimie

Frumos golful!Sa il stapanesti sanatos si sa te duca 1000000 de km fara probleme

PS : Vezi ca ai montat sertarul de sub casetofon invers si daca o sa pui ceva mic in el o sa cada in bord

Link către comentariu

dupa cum sta stergatorul, cred ca axul e de vina.

niciodata nu mi-au placut husele intr-o masina. nu se aseaza cum trebuie si se vad urat.

ai 2 truse medicale?

(sunt cateva modele ce vin "croit" dar pretul este maricel)

@Cristi, mersi...nu observasem. de aia nu am reusit eu si la el a mers

Modificat de Muale
Link către comentariu

@cristi_eftimie: corect, este montat invers, asa a intrat, am uitat de treaba asta. Mersi pentru urari!

@Muale: de aceea am luat de pe scaunele fata husele, pentru ca nu stateau nicicum. Husa de pe spate am lasat-o pentru ca transport colegi la munca si se murdareste f.repede.

Da, sunt 2 truse medicale, cea cu care a venit din Germania si cea cumparata de mine recent. N-am mai aruncat-o, dar am si restul de 2 triunghuri si 1 stingator in acel locas pe partea stanga.

Link către comentariu

Dupa cum a spus si Muale, Vopel e potrivit pt a vopsi pielea de pe volan, daca respecti instructiunile de pe ambalaj iese ok, am vopsit cateva volane de VW, Skoda si Seat si aratau ca noi.

Husa nu o recomand nici eu, dupa cateva luni de folosit va uza si mai rau volanul si e inestetica.

Modificat de kicker
Link către comentariu

toate 3 sunt led sau doar lateralele? daca da, mergi inapoi la cine le-a vandut sa ti le schimbe, nu vezi ca au culori diferite?

Link către comentariu

Ție îți place modificarea cu LED?

Mie mai mult în place stock, parcă sunt mai subtile și lumina nu este așa de deranjantă ca și cele cu LED, dar contează să-ți placă ție.

S-o stăpânești sănătos!

Link către comentariu

Ledurile laterale mi-au ramas de la pozitie, unde am montat altele. Si acela din mijloc e led, dar din alt pachet.

Sigur ca difera, dar mie imi place asa, lumineaza f.bine, mai bine decat cel de stoc.

Momentan sunt in faza in care doar alimentez benzina si plec, nu e nevoie de alte modificari :soothe[1]:

Link către comentariu
  • 2 months later...

Receptionat cod eroare: 16786 - EGR System   Excessive Flow

 

Testat valva EGR, curatat, nu a fost necesar readaptare.

Totodata, verificat si clapeta de acceleratie, inca este super-curat (a fost curatat cam de 6 luni)

 

Consum mediu (80% urban, 20% rural): 8 litri/100km (cu benzina de 98 de la MOL)

Cred ca e ok.

Link către comentariu

e ok consumul. te ajuta si traficul...daca mergeai zilnic in Bucuresti, pe langa nervi aveai si consum mai mare cu cativa l :)

Link către comentariu
  • 3 months later...

Incarcat AC si baterie.

Maine primeste si un set de bujii noi NGK ca actualele Bosch mi se par proaste. :Driver:

post-57196-0-48740900-1374178367_thumb.j

Link către comentariu

Update:

Bujiile erau intr-o stare jalnica, au fost folosite 10.000km.

Dupa schimb, nu mai sacadeaza la accelerare.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am zis ca nu il schimb, dar totusi am schimbat parbrizul. Conteaza, totusi, si image-ul masinii :D

post-57196-0-46111800-1377179327_thumb.j

post-57196-0-94905800-1377179331_thumb.j

Link către comentariu

Buuuunn. Cat te-a costat parbrizul? S-o stapanesti sanatos, km muuulti fara nervi si evenimente!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!