Jump to content

Probleme cu EGR-ul la Polo 6n2 1.7 SDI


cointyi
 Share

Postare recomandată

Va urez la toti LA MULTI ANI !!!!!!

Am o dilema si sper sa ma ajute cineva.....Problema mea este EGR-ul...adica mai exact daca las furtunul care vine de la sistemul de servo frana { un furtun subtire } si intra in EGR....masina scoate un fum imens, negru.

Eu am scos acel furtunel si l-am astupat cu un surub. Este drept masina nu mai scoate fum { asa tare ca inainte }.

Acum intrebarea este : Am facut bine ca am desfintat acel furtun si ce rol are la masina ? Caci nu am sesizat nici-o schimbare la consum sau la putere.

Nimeni nu mi-a dat un raspuns clar.

Masina este Polo 6N2 , anul 1999, motor AKU 1.7 diesel SDI, 44 Kw, 60 cp

Va multumesc anticipat pentru orice raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai făcut rău. Exact chestia asta am păţit-o eu iarna trecută (am exact acelaşi motor ca tine tot AKU).

Aici am descris problema

http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/page__st__680#entry1794333

iar aici remedierea

http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/page__st__680#entry1850422

Poţi merge cu şurubul fără probleme până remediezi problema, nu de alta dar acum că este frig este mai greu de umblat pe la maşină plus că plasticele devin foarte casante şi se rup uşor.

Vezi cum merge şi cu mufa scoasă de la clapeta de pe tubul de admisie scoasă, o să rămână o eroare stocată în calculator dar nu este problemă, nu influenţează mersul şi se poate şterge ulterior cu vagcom-ul.

Zilele următoare o să scriu un topic despre funcţionarea şi diagnosticarea acestui sistem EGR.

Oricum îţi stau la dispoziţie cu orice lămuriri despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna Ziua ... am si eu o problema cu vw meu ( un polo 6n2 din 2000 / motor de 1.0 mpi / benzina ) 

 

acum 3 luni ma urc in el ii dau cheie si plec la drum dupa nici 60 de km se aprinde check engine . ma sperii trag masina pe dreapta si sun pe un mecanic care ma linisteste si imi zice sa imi vad de drum .

Ma duc cu masina la el imi sterge eroarea de la Egr si imi zice sa stau linistit ( ca probabil am solicitat eu masina prea mult si ca aceasta este cauza ) 

 

Dupa Paste plec de la sorci spre casa la nici 20 km parcursi apare iara becul minunat ... imi vad de drum cu el aprins cand la 30 de km distanta apa pe drum din cauza ploilor din ultima perioada .... trecu usor cu masina prin ea  . pe la jumatea baltii observ ca martorul check engine incepe sa palpaie si masina merge intrerupt trec de apa si trag pe dreapta imi bag si imi scot de 2 ori fumez o tigara si plec la drum cu masina mergand intrerupt .

 

A 3 zi ma duc sa ii fac o testare si incepe baiatul de la service sa imi enumere erorile :

 

P1403 sistem de recirculare gaze de ardere 

 

P0401 recircularegase de esapament debit prea mic 

 

P1570 aparat de comanda motor blocat 

 

Imi scoate factura si plec mai departe cu erorile sterse ... la 5 zile se aprinde iara check engine .... ce ma sfatuiti sa fac ca de oameni care se dau mecanici sunt satul 

 

 

Imi cer scuze ca am postat aici ,.. daca am gresit va rog sa stergeti postul ..

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua ... am si eu o problema cu vw meu ( un polo 6n2 din 2000 / motor de 1.0 mpi / benzina ) 

 

acum 3 luni ma urc in el ii dau cheie si plec la drum dupa nici 60 de km se aprinde check engine . ma sperii trag masina pe dreapta si sun pe un mecanic care ma linisteste si imi zice sa imi vad de drum .

Ma duc cu masina la el imi sterge eroarea de la Egr si imi zice sa stau linistit ( ca probabil am solicitat eu masina prea mult si ca aceasta este cauza ) 

 

Dupa Paste plec de la sorci spre casa la nici 20 km parcursi apare iara becul minunat ... imi vad de drum cu el aprins cand la 30 de km distanta apa pe drum din cauza ploilor din ultima perioada .... trecu usor cu masina prin ea  . pe la jumatea baltii observ ca martorul check engine incepe sa palpaie si masina merge intrerupt trec de apa si trag pe dreapta imi bag si imi scot de 2 ori fumez o tigara si plec la drum cu masina mergand intrerupt .

 

A 3 zi ma duc sa ii fac o testare si incepe baiatul de la service sa imi enumere erorile :

 

P1403 sistem de recirculare gaze de ardere 

 

P0401 recircularegase de esapament debit prea mic 

 

P1570 aparat de comanda motor blocat 

 

Imi scoate factura si plec mai departe cu erorile sterse ... la 5 zile se aprinde iara check engine .... ce ma sfatuiti sa fac ca de oameni care se dau mecanici sunt satul 

 

 

Imi cer scuze ca am postat aici ,.. daca am gresit va rog sa stergeti postul ..

 

 

Ieri 07.05.2014 imi iau inima in dinti si ma duc la Porsche Buc Vest 1  pentru constatare  : 

 

si imi zic cei de acolo ca trebuie verificat cablaj la senzorul G40 ... iar daca cablajul este bun sa schimb senzorul G40  .... imi puteti spune ce tensiune trebuie sa am pe mufa de la senzor  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~5v daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!