Jump to content

Passat B5 - il pastrez sau nu ?


savasuparman
 Share

Postare recomandată

salutare.sunt nou in ale volkswagen-ului ca sa zic asa ,tocmai am achizitionat un passat variant din '98 , 1.6 benzina , alb .ca si dotari e decent , geamuri pe fata,oglinzi, abs,servo ca orice masina si climatronic,functional..kilometri , putini daca ma intrebati pe mine pt varsta ei , 250.000...

masina a venit din germania pe roti , a avut un singur proprietar , o femeie si se cam vede asta..nu a avut mila de ambreiaj.

ma gandeam ca o sa ma bucur de calitatea materialelor si fiabilitatea pt care e vestit vw..dar cred ca m-am inselat

au cam inceput problemele si incep sa regret alegerea facuta:

-incuietoarea de la usa soferului se invarte in gol.nu descuie,nu incuie,nu face nimic..de pe usa pasagerului inchiderea centralizata merge fara probleme

-vitezometrul a luat-o razna , porneste de la sub 0 km/h si urca cam greu , la 50-60 la ora imi indica 20 km/h

-de cand am cumparat-o am avut o mica buba cu evacuarea .facea galagie cam pe la jumatea traseului , pe la racordul flexibil.cu sarbatorile si nebunia din perioada asta n-am avut cum sa ajung la un service(inchise fiind) si nici rampa sau canal nu am , sa o pun sa ma uit pe sub ea ( locuiesc intr-un oras de toata jena).

de 2 zile a inceput sa urle ca un tractor , zici ca nu am toba , cred ca mai are un pic si imi sare toata evacuarea la cum se aude.de asemenea scoate si gaze cam prin acelasi loc pe care l-am mentionat mai devreme.in urmatoarele zile nu ajung la nici un service si ma roade curiozitatea de la ce face asa,care e cea mai fericita varianta , dar si cea mai nasoala? sa stiu la ce sa ma astept

daca aveti sfaturi zic saru'mana

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa iei o masina si sa nu ai nimic de investit.Daca masina te multumeste pe ansamblu,bagi banii si o tii.Eu as zice sa vezi bine ce ar mai avea nevoie:distributie,amortizoare,articulatii,discuri,placute frana,saboti,anvelope,ulei,filtre...Cat priveste zgomotul de evacuare,e normal in situatia data dar se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

savasuparman scz pt offtopic..ce pretentii ai vrea sa ai de la o masina din anul 1998?? sa fie ca aia din 2010?

Second Hand ramane Second Hand..si eu am un Passat din 2004 dar nu ma gandesc ca vai Doamne este NOU..NU, maine ma pot lasa o gramda de chestii la msina :sick: ,dar viata merge inainte..

L.E: NU fi suparat pe bietul passat..cand vei remedia toate prob cu el,vei merge cu zambetul pe buze :D la volan ;) ;)

Drum uscat iti doresc :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Cat priveste invartitul in gol la butuc mai mult ca sigur a sarit acea limpa care intra in broasca. Se gasesc kituri de reparatie si se repara usor. Cu evacuarea sigur o rezolvi usor la un meserias care sudeaza in argon. La cluster e posibil sa fie o problema putin mai mare, dar nu e nimic grav

Eu la al meu din 2002 cu 220k km reali am schimbat in decusr de 1 luna ambreiaj complet (23 mil) un injector (4 mil SH), doua brate (3,6 mil) si mai am de schimbat un brat mare. Deci e SH se cam baga bani in ele, asta-i viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate da in afara de saru;mana nu poti? asta ca sa fac o paranteza la postul tau..deci in concluzie cit ai dat pe cazan si pe inmatriculare? banuiesc ca pe total maxim 4300...4500 e, nu? racordul ala flexibil se rezolva rapid costa cam 60...80 roni si montajul in jur de 40 roni prin sudura. e boala veche si cedeaza in timp la fel si la diesel face legatura intre motor si catalizator.la usa ai sarit ceva si chiar de ar fi sa inlocuiesti broasca se gaseste peste tot la dezmembrari si costa putin. partea proasta e ca stai intr-un oras mic si nu prea are cine sa te ajute de pe aici pe forum si banuiesc ca ai si servisuri cu cirpaci ce cind prinde un client il usuca la bani si ii schimba jumate de masina in loc de un simplu surub sau pirghie. daca tu stiai ca esti afon mai bine te indreptai spre un logan nou . toate problemele tale sunt minore inclusiv vitezometru da acum conteaza si pe cine gasesti de mecanic, deci cit ai dat pe cazan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut nu face prostia sa nu-l pastrezi pt ce ai enumerat tu.Eu mi-am luat din tara un b5.5 si m-am bucurat de el 2 luni pana mi-a picat turbo(300 euro), dupa aia un senzor N 75( 200 lei), sarma care merge la broasca din usa fata dreapta(60 lei), cap planetar(240 lei) in maxim 2 luni ma pregatesc sa-i schimb toate bratele( cca1200 lei) si cu toate astea o iubesc nespus de mult.tu ai niste probleme minore nu fi muiere :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, depinde si de cat ai dat pe el.... in functie de asta, socoteste cat mai ai de bagat - nu mult din ce ai scris tu ca ai ca probleme - si daca masina in rest arata ok, merita pastrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

savasuparman scz pt offtopic..ce pretentii ai vrea sa ai de la o masina din anul 1998?? sa fie ca aia din 2010?

Second Hand ramane Second Hand..si eu am un Passat din 2004 dar nu ma gandesc ca vai Doamne este NOU..NU, maine ma pot lasa o gramda de chestii la msina :sick: ,dar viata merge inainte..

L.E: NU fi suparat pe bietul passat..cand vei remedia toate prob cu el,vei merge cu zambetul pe buze :D la volan ;) ;)

Drum uscat iti doresc :icon_bounce:

din '98 mi se pare chiar foarte noua..nu am avut masini mai noi de '94 ( si ca sa fiu arogant nu a fost nici una sub 2.0 benzina si sub 6 cilindri ) dar n-am avut probleme stupide ca la asta.

Modificat de savasuparman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu vitezometrul care oscila am avut-o si eu.

S-a rezolvat prin schimbarea senzorului de pe cutia de viteze (va recomad sa-l luati pe original. din alea ieftine la 50 de lei am incercat cam 3 si nici unu nu mergea cum trebuie)

Racordul flexibil se sudeaza la loc.

Portiera poti sa o lasi si asa si sa incui/descui doar de pe cheie

Astea nu sunt motive de a schimba o masina, parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sincer,daca la un passat cocosat din 98 achizitionat cu maxim 2000 euro si cu 250.000km,avem speranta sa fie tip-top si fara greseala....

Toba se sudeaza.

Ambreajul se schimba si relativ este ieftin.

Senzorul vitezometru se schimba sau se curata mufa lui si poate isi revine.

Butucul usa sofer banuiesc ca are tija de actionare in briasca rupta(ghidajele ei),iei un bucuc sh si repari butucul de pe masina.

Sunt probleme minore...asa ca..

Ma intreb ce marca de masina din 98 cu 250.000km la bord,este in mintiile ei:opel,renault,ford..etc? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai ales... ce masina din '98 merita mai mult decat un B5.

Eu am trecut la o masina mult mai noua, dar nici pe departe la fel de fiabila ca B5-ul. Drept urmare, nici nu l-am vandut. E prea robust si sanatos si de nadejde ca sa scap de el.

PS: benzinar fiind, si nici inmatriculat, nici 2000 nu a dat pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si uite asa unii arunca niste vorbe si te intrebi, si ramai cu intrebatul si te roade curiozitatea pana se face gaura...

orice se rezolva..pleaca de la premiza asta..indiferent de cat de urata e situaita cu bani se rezolva..la ce ai zis tu, daca vrei sa faci pe lovelaru te duci la reprezentanta si te scutura aia de vro 1000-1500 ron si treaba e rezolvata...

rabdare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca vitezometrul nu functioneaza ok indica 2 posibile probleme: . 1.ceasurile 2.cititorul sau senzorul din cutia de viteze. Cel mai frecvent se intampla ca de vina sa fie cititorul. Uzura cutiei determina aparitia piliturii metalice in interior care se lipeste de cititorul magnetic. Se rezolva cu 150ron cititor + manopera. Cat despre uzura pot spune ca masina este destul de veche si vor fi necesare multe investitii nu doar la partea mecanica ci si la interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Nu are rost sa o dai pentru ce ai descris mai sus.Stiu ca toata lumea se asteapta sa cumpere masini sh cu toate piese noi pe ele dar asa ceva nu exista.Kitul de ambreiaj face vreo 600 de euro daca are volant cu masa dubla,nu stiu exact,in rest tot ce ai enumerat se incadreaza in 150 euro.De obicei la cumpararea unei masini se schimba consumabilele,de alea observ ca nu ai pomenit nimik,daca nu leai schimbat nici alea atunci vinde masina si cumparati o roaba,sigur e mult mai EFTIN!!!

PS-sper ca stii de gluma!!! :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat treaba cu evacuarea , a ramas cea cu vitezometrul care ma roade.din cate am inteles e cam aiurea de ajuns la senzorul ala si ma gandesc ca, daca senzorul era de vina nu mergea deloc vitezometrul ..el merge saracu' , dar porneste cam din dreptul ecranului cu kilometrajul..

am mai primit niste sfaturi:

-fire intrerupte de la senzor cam in jurul suportului de baterie

-sa demontez ceasurile si sa asez acul de la vitezometru la locul potrivit

in jurul suportului de la baterie nu sunt fire intrerupte,ramane sa ma bag la demontat ceasurile.am gasit niste diy-uri pe forumuri referitor la cum se face treaba asta dar toate implicau si demontarea volanului..fara nu se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Iar daca acul ramane mai sus decat normal, trebuie doar rasucit in directia dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie intai scos si apoi rasucit da nu se stie daca asta e cauza. cel mai simplu mergi si fa o diagnoza cu laptopul acolo o sa ai verificare la ceasuri cum pleaca ele de pe ce pozitie inclusiv turometru, temperatura apa si carburant deci vei vedea daca functioneaza corect sau nu . deci programul testeaza acele la diferite valori pricepi asta sau nu? fara ca informatia sa vina din alte parti ale masinii numai data de programul calculator.( exemplu ai jumate de rezervor carburant indicat de sonda din rezervor ce e preluata de laptop informatia... acul trebuie la jumatate sa fie, temperatura de 90 g transmisa de programul laptopului..acul la fel la jumatate fix..) pricepi? tu acul ala il ai cazut sub gradatie din prima cind nu pornesti nici macar motorul? pune o poza aici cu ceasurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Am si eu o intrebare. Am un passat B5 din decembrie 2001 pe care vreau sa il inmatriculez, Cand merg la rar mi-l da 2001 sau 2002 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2001, daca te intereseaza sa calculezi taxa se ia data exacta. La politie pe certificat e posibil 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut si eu am fost in situatia ta , am luat un pasat b5 din 2000 19 tdi 116cp cu cutie automata tiptronic 5 trepte am avut cutia defecta,computerul abs defect,amortizoarele cu gaz de la capota si haion defecte, janta de rezerva :) capete de planetara stricate nu intra turbina discuri frana spate distruse etrieri spate blocati placute terminate peste tot si am dat pe acest lux 2400 de euro . Intr-un an am trecut de la un cazan bun de dezmembrat la o masina foarte decenta . costurile au fost :

300 ron comp abs SH

150 ron o diagnoza cu care imi rezolv singur problemele electronice inclusiv cutia care avea mufa scoasa

50 ron o planetara din care am reparat capetele de pe stanga si dreapta (cirurgie) SH

200 ron discurile spate nou

210 ron amortizoarele pe gaz pt capota si haion nou

120 ron placute fata nou

90 ron placute spate nou

200 ron filtrele (ulei motorina aer polen ) nou

10 ron wd 40 cu care am curatat supapa n 75 care se blocase

o bere la 2L pe un set de drosere hid si niste becuri SH

140 ron 4L ulei castrol

11o ron rencarcare freon climatronic

manopera a fost gratis eu si cu un prieten care a vrut sa imi demonstreze ca masinile germane nu sunt atat de scumpe cum credeam eu fiind daciot impatimit :)

In prezent mai am de vopsit o aripa fata stanga pt k imi pleaca lacul si usa de la sofer care a fost zgariata la supermarket si de schimbat niste bucse pe fata .Si eu m-am ingrijorat cand vedeam cate defectiuni avea masina si pt k pe unele le-am descoperit dupa achizitie dar in timp si dupa ce am cautat pe forum si pe la dezmembrari am gasit solutii accesibile sa imi repar masina . Sincer sa fiu acum nu as da masina nici pe 5000 de euro am multe drumuri lungi la activ in care cutia automata mi-a oferit un comfort de ne egalat sa nu mai vb de scaune suspensie si dotarile masinii . Eu te sfatuiesc sa o tii pt k merita banii investiti fiecare ban bagat in ea a schimbat in bine felul in care merge masina .

Modificat de Ion Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan-Valentin

B5 il am de 2 luni si mi-a lasat o impresie placuta desi am schimbat un senzor temperatura antigel(G2), siguranta de la pompa de aer secundar impreuna cu furtunul de legatura dintre pompa si valva ajustand un pic si furtunasele de la vacuum.Cu ceva cunostinte de mecanica la care mai adugi si ceva placere de a descoperi noutati,un forum cu de toate si o interfata Vag zic ca sunt de ajuns sa tii o asemenea masina.Decat o masina mai noua , plina de plasticuri si senzori peste senzori care -avand in vedere conditiile de drum de la noi din tara-te innebunesc prefer ceva mai vechi,mai robust dar care ofera si confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,iti dau un sfat,pentru problema cu vitezometrul intai scoate ceasurile din bord si regleaza acul de la viteza,invers acelor de ceasornic la 2mm sub 0km si s-ar putea sa scapi de problema :D !

Nu te agita sa o vinzi sau ca nu e masina buna,sunt probleme minore si sunt rezolvabile la preturi destul de bune,iti spun din experienta mea! E o masina care ingroapa multe plastice noi!

Drumuri bune si ai grija de ea ca si ea va avea grija de tine daca o ingrijesti :lol: !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

B5 il am de 2 luni si mi-a lasat o impresie placuta desi am schimbat un senzor temperatura antigel(G2), siguranta de la pompa de aer secundar impreuna cu furtunul de legatura dintre pompa si valva ajustand un pic si furtunasele de la vacuum.Cu ceva cunostinte de mecanica la care mai adugi si ceva placere de a descoperi noutati,un forum cu de toate si o interfata Vag zic ca sunt de ajuns sa tii o asemenea masina.Decat o masina mai noua , plina de plasticuri si senzori peste senzori care -avand in vedere conditiile de drum de la noi din tara-te innebunesc prefer ceva mai vechi,mai robust dar care ofera si confort.

si b5 cum e ? nu e tot plin de plastice si senzori peste senzori ? :)) nu mi se pare deloc vechi , prea multa tehnologie in el prost gandita , facut sa nu dureze. toti lauda b5-urile dar nu vad o justificare .posesorii de b5 spun ca sunt masini bune , dar cand ii intrebi ce au schimbat la ele iti insira o lista de piese.

 

cred ca voi reveni la prima dragoste si anume e34 ..macar am siguranta ca nu ma lasa balta

Modificat de savasuparman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceputul topicului puteai sa dai saru'mana pentru ceva sfaturi, iar acum dupa ce unii chiar s-au straduit sa-ti explice advantajele ne spui ca esti Fan BMV. Modelul acela poate sa aiba si 20 de ani. Crezi ca nu vei baga bani in masina. Chiar si un surub daca are sigla bmv va fi mai scump. Iar la faza cu tehnologia prost gandita fac eforturi sa ma abtin. Scuze de off-topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!