Jump to content

2 erori pe seatul meu


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Am nevoie de un sfat in legatura cu 2 erori descoperite recent pe masinuta mea.

Am sa dau paste acum la ele:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 6L - Seat Ibiza

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03E 906 033 P

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5328

Coding: 00061

Shop #: WSC 06402

1 Fault Found:

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

.....si cea de-a 2a care habar nu am la ce se refera :) :

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 16396

Shop #: WSC 06402

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Testul cu vag-comul l-am facut eu singurel cu motorul la 87,5 grade celsius.

Prima eroare m-am prins ca e de la sonda lambda dar la care are anume nu stiu. La cea de-a doua eroare sunt clueless.

Ati mai intalnit erorile de mai sus?

Multumesc anticipat!

PS: am citit tot topicul cu sonda lambda si EGR si nu am gasit prima eroare acolo.

Later Edit:

Am uitat sa pun si datele masinii:

2004 Seat Ibiza 1,2 12V 64 cp, 27.000 de km.

One more thing: dupa prima scanare am dat clear la ambele erori. A 2 a zi dupa inca 100 de km am facut testul din nou si.... a aparut din nou eroarea:

1 Fault Found:

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

De fiecare data dupa ce ii dau clear mi se pare mie ca masina e mai sprintena!

Any thoughts?

later later edit :D :

Masina nu are nici un martor aprins pe bord si nu a avut nici o defectiune. Scanarea a fost doar de rutina!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul defect: sonda lambda (cea de dinaintea KAT) e pe duca. Daca mai ai masina-n garantie mergi sa ti-o schimbe

Pt al doilea defect tre sa te intreb: ai ramas cumva fara curent (baterie) vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate i s-a oprit motorul cand pleca de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cc_seat & horgarban: Multumesc mult pentru raspunsuri si promtitudine!!!!

In legatura cu cea de-a 2-a eroare:

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

... e posibil sa fie si din cauza statiei? A intrat mai demult in protectie de mai multe ori si a murit. Am reparat-o. Dar de atunci daca pornesc motorul cu mp3 player-ul pornit statia intra automat in protectie.. Trebuie sa inchid mp3 playerul si sa-l deschid din nou ca sa functineze statia.

Nu am ramas niciodata fara curent si nu mi s-a oprit de f mult timp motorul :D .

Masina este in garantie si am sa ma duc la dealer cu ea.

Multumesc inca odata! :) la intalnirea de iarna :D .

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie de la statie. Un consum foarte mare de curent poate fi interpretat la pornire ca tensiune zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

@cc_seat & horgarban: Multumesc mult pentru raspunsuri si promtitudine!!!!

In legatura cu cea de-a 2-a eroare:

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

:) La 75% din fabii apare acest defect"virtual" si este un releu din J519(calc retelei electrice) care comanda si aprinderea plafonierei.Toata treaba apare din legarea alarmei(mai ex. semnalul de la plafoniera pt alarma e trecut printr-un releu)care probabil bazaie cand se inchide usa si nu este nici-o problema.Despre prima sonda lambda cc_seat are dreptate(rezistenta interna de incalzire a sondei incepe sa se devalorizeze)acest lucru ducand la iesirea din parametrii ai sondei pe care ii asteapta ECU sa-i primeasca cand temperatura katalizatorului nu a ajuns intr-o zona de lucru optima(min 400*C)

P.S. Ne vedem pe 7. 01. 2006 :offtopic: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa o testare (pt care ii multumesc inca o data lui SEBA) am gasit erorile astea la ibiza al meu.

dupa ce le-am resetat nu am mai aparut. totusi sunt curios daca intre timp, dupa ce am mai mers un pic tare cu masina au mai aparut. dar o sa ii mai fac o testare cat de curand. de aceea sunt curios ce insemna si cum pot fi remediate. multumesc

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

Chassis Type: 6L - Seat Ibiza

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01: Engine ----------------------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 EM

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4208

Coding: 00005

Shop #: WSC 06403

VSSZZZ6LZ3R021681 SEZ7Z0B1651213

No fault code found.

Address 08: Auto HVAC ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6L0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

4 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Address 09: Cent. Elect. ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S32

Coding: 00012

Shop #: WSC 06403

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17: Instruments ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6L0 920 801 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09

Coding: 00147

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ6LZ3R021681 SEZ7Z0B1651213

No fault code found.

Address 19: CAN Gateway ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: 61 GATEWAY CAN 1S32

Coding: 00012

Shop #: WSC 06403

No fault code found.

Address 44: Steering Assist ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 M

Component: LenkhilfeTRW V210

Coding: 00111

Shop #: WSC 06403

No fault code found.

Address 46: Central Conv. ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 959 433 E

Component: 59 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt nici una din erori nu sunt motive de ingrijorare :icon_redface:

La Clima:clapeta care-ti comuta aer proaspat/recirculat a agatat la un moment dat

La Confort: actuatorul usa dreapta-fata nu a "percutat" asa cum ar fi vrut ECU

Parere mea ca sunt destul de frecvente la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de raspunsuri.

m-am mai linistit.

dar mai am o intrebare. ce face mai exact "actuatorul"?

ceva masuri preventive sa nu s emai intample se pot lua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. dar mai am o intrebare. ce face mai exact "actuatorul"?

2. ceva masuri preventive sa nu s emai intample se pot lua?

1. ACTUAT

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie pe final pentru ambele erori. Am mai intalnit astfel de erori si la Godoroja. S-au ster si nu au mai aparut. Asa ca stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil, ca bateria are deja 4 ierni. si 2 a stat pe masina mai multe luni fara sa fie pornita.

daca de ex. geamul a fost inghetat si cand am incercat sa-l deschid a mers greu, sau prima data nu a mers deloc, se poate sa apara eroarea aia de la acest fapt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Automotive Electronics

ceva masuri preventive sa nu s emai intample se pot lua?

Nu prea din pacate.....te folosesti asa de masinuta pana cand se va bloca motorasul de recirculare sau yala electrica de pe partea soferului nu va mai da comanda catre plafoniera pt a se aprinde in momentul deschiderii usii.Oricum nu sunt defectiuni grave care pot avea urmari neplacute pt masina ta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane ce ai rez pana la urma?

Nu am rezolvat nimic. Dupa cum stii am fost la Metrotehnica unde am scanat masina si nu a iesit nici o eroare. Mentionez ca La Metrotehnica nu se scaneaza cu VagComu. Deocamdata...

Am venit eu cu VagComu si le-am aratat! Ei sunt f mirati de ce apare eroarea pe VagCom si pe scanerul lor nu!

Fiind prea aglomerat service-ul am stabilit sa revin in alta zi cu masina si sa facem alte scanari!

Saptamana viitoare ma duc.

Nu mai tin minte cum se cheama scanneru lor dar revin cu un post luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu erorile mele :rolleyes: !

La dealerul seat desi au scanat de mai multe ori masina si inainte si dupa driveteste nu aparea eroarea respectiva pe scannerul lor ( VAS ).

Mie pe VagCom imi apare dar pe VAS nu.

E cumva posibil ca aceasta eroare care se incapataneaza sa tot apara pe VAgCom:

1 Fault Found:

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

sa fie si motivul pt care motorul meu nu mai este la fel de sprinten ca inainte.

Si baietii din service au spus ca "parca" nu mai e asa de sprintena.

In fara ca nu mai e asa de sprintena masina merge perfect.

Stie cineva de ce nu apare eroarea de mai sus pe VAS?

Daca aceasta eroare nu-mi apare si pe VAS nu am cum sa schimb pe garantie sonda lambda de dinaintea KAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Profit de acest topic si lansez rugamintea de a ma ajuta si pe mine cu aceste teste. Am facut un singur test o singura data la AVIA si nu a aparut nimik.(cel putin asa mi-au spus).Daca cineve are cum sa ma ajute atunci nu pot decat sa va multumesc. Berea, plata sau rasplata sunt incluse in multumiri.Vreau sa stiu daca masinuta mea are ceva probleme si cat de grave sunt.E vorba de Ibiza din 2003, 1.2 64CP.Danke

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste topicul Intalnire Saptamanala! si poate il prinzi pe Cipos sa-ti faca o scanare ( el vine mai des) sau eu daca vin cu laptopul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iertare prieteni ca ma bag un pic "off topic", dar cred ca la voi gasesc raspunsul. Ce imi trebuie, in afara de laptop, ca spot diagnostica Ibiza mea? Nu am probleme (poate consumul putin prea mare in oras), dar asa, ca hoby. Unde se conecteaza si ce adaptor se foloseste, de unde il cumpar, cit costa....?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!