Jump to content

Golf 4 FLA


Vizitator

Postare recomandată

flaviusmaff

Multumesc baieti. In alta ordine de idei ieri am schhimbat bucsele de la punte, satul de bataile in caroserie pe care le aveam de ceva vreme. La o verificare rapida mi s-a spus ca bucselesunt praf si am trecut imediat la inlocuire. Cea de pe dreapta mai fusele schimbata, probabil de fostul proprietar, iar una era cea originala. Diferenta dintre cele doua a a fost ca cea AM s-a scos foarte greu, camasa de metal fiind dintr-un material foarte dur si in loc ca sa crape bucsa, cilindrul de metal din interior era desprins cu totul de cauciuc. Acum ma bucur de masina in liniste. :D S-au mai schimbat busele de la bara stabilizatoare, bieletele antiruliu, flansele de la amortizoare si filtrele. In rest masina sta foarte bine pe ce inseamna partea de directie. La golirea filtrului de benzina s-au mirat si mecanicii ca nu a iesit decat benzina curata, nici macar o particula de ceva. Ma mir si eu pentru ca nu mai schimbasem fitrul de vreo 3 ani.

13321086_1150817941636014_1014849223_o.jpg

13214719_1150817964969345_1311415102_o.jpg

13318937_1150817998302675_2010658927_n.jpg

Link către comentariu

Cat a fost manopera pentru bucsele de la punte?

Link către comentariu
flaviusmaff

Manopera in mod normal e 200 lei, dar cunoscand seful service-ului a lasat pretul la 150 lei. La cata munca e sa le scoti, nu cred ca se baga cineva pe mai putin.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina. Vad ca esti din DB, nu te-am zarit niciodata :)
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, chiar iti poate da satisfactie la cum arata.

Spune-mi si mie cum simti denivelarile, gropile etc cu 225/45/17 alea. Mai ale 45 ala...

Sunt interesat sa trec si eu la niste jante mai mari, 16-17 pe Octavia, tot 1.6 dar ma gandesc ca trage greu de ele, plus gropile din Dambovita...:banghead:

Link către comentariu

Despre 17 pot sa zic si eu. Pe bora am 205 55 16 cu suspensie non pdg, si este extrem de confortabila

Pe golf am 225 45 17 pe suspensie stock de vr6 - ceva mai tare decat la tdi. Chiar si asa, masina chiar daca "zgaltaie" mai tare este inca confortabila iar comportamentul pe viraje este net superior

Am in plan sa incerc gumele de 16 si pe golf sa vaf diferenta. Pe bora sa pun 17 n-are sens, are doar in jur de 100cp...

 

Link către comentariu
flaviusmaff

Alynho, e cam greu sa ma zaresti pentru ca in timpul saptamanii merg doar cativa km pana la munca, iar in week-end plec din localitate. Poate prin Targoviste sa o mai vezi din cand in cand. :D In legatura cu suspensia, depinde ce fel de om esti, daca apreciezi mai mult confortul sau o senzatie mai dura a suspensie. Pe 80% din drumuri e ok, acum daca prinzi si ceva drumuri mai proaste, nu e un capat de drum, mai ales daca pastrezi suspensia stock.

Link către comentariu

Imi poate recomanda cineva un magazin/site de incredere de unde pot lua un scut motor din metal?

Link către comentariu

Eu am scut "de odorhei" la bora de doi ani. Este gros, destul de solid, si montarea s-a facut fara probleme. Si are si capac pentru schimb ulei.

Ma gandesc destul de serios si pentru Golf la unul.

Link către comentariu

Asta il am eu de asta toamna si a trecut prin 2 incercari...mdeh iarna pe ulita...in fine a protejat baia de ulei ca pe un copilas si nici macar nu sa indoit...recomand http://olx.ro/oferta/scut-motor-metalic-vw-golf-4-ID3p0Z3.html#3bf3fe3dbc doar ca eu l am luat cu 280 de lei...pozele sunt aicia http://vwforum.ro/topic/31382-scut-motor-la-golf-4/?page=37 .

Link către comentariu

Si de unde se comanda? Ma mai intereaza daca vine mult mai jos ca unul de plastic.

Link către comentariu

Nu vine jos deloc asta te asigur...practic sta lipit de jug...mai sus nu se poate iar tampoanele stau pe bascule...

Link către comentariu

si eu il recomand pe cel de la odorhei.

la motorul tau nu stiu daca pica la fix gura de vizitare ulei.

vopseaua e de proasta calitate dar scutul e "beton"

Link către comentariu
Bitter_Sweet

Am auzit si eu o vorba ca la benzinare nu prea e recomandat scutul "lung" gen cel metalic, caci nu se mai aeriseste bine motorul ?!? Mit sau realitate? Ca si eu aveam acelasi gand ca si colegul Flavius...

Link către comentariu

golfurile pe benzina veneau OEM cu scut intreg?

daca da, inseamna ca n-are nici pe naiba sa pui scut de otel, daca nu, inseamna ca ar fi ceva probleme "cu"

Link către comentariu
2 hours ago, Bitter_Sweet said:

Am auzit si eu o vorba ca la benzinare nu prea e recomandat scutul "lung" gen cel metalic, caci nu se mai aeriseste bine motorul ?!? Mit sau realitate? Ca si eu aveam acelasi gand ca si colegul Flavius...

Minciuni...motorul are sistem de racire...

1 hour ago, mad_kat said:

golfurile pe benzina veneau OEM cu scut intreg?

daca da, inseamna ca n-are nici pe naiba sa pui scut de otel, daca nu, inseamna ca ar fi ceva probleme "cu"

Unchiul meu a cumparat benzinar break de pe Germania cu scut metalic si pasla insonorizanta sub capota...dupa spusele neamtului asa a fost scos de pe poarta fabricii si nu au fost puse de el...in schimb al meu scurt l am luat chel...Sfatul meu este sa puneti scuturi pentru ca drumurile patriei sunt necrutatoare.

Link către comentariu

Inca mai cercetez problema, pentru ca daca gura de vizitare a busonului nu se pupa, e cam aiurea sa dai scutul jos la fiecare schimb de ulei. Poate e cineva printre noi, care a pus si pe benzinare.

Link către comentariu

Maine trebuie sa schimb compresorul de la clima si iti spun sigur daca ai loc sa desfaci surubul de la baie in conditii decente sau trebuie dat scutul jos pentru schimbarea uleiului...am sa pun si poze cu scutul ca tot mint de asta toamna(sper sa nu uit sa fac poze).

Link către comentariu

Chiar ar fi de ajutor sa pui cateva poze cu pozitionarea busonului fata de scut, dar si cu aspectul general la cum arata sub masina.

Link către comentariu

desfaci vreo 5 suruburi si dai scutul jos.

nu mi se pare a fi greu de facut 1/an chestia asta

Link către comentariu

Scut OEM, octavia 1 (pe golf nu s-au pus metalice din fabrică)

Se desface din 2 șuruburi, pentru mine... cea mai bună investiție ever!

Link către comentariu

Nu am atins pana acum pe sub ea, dar ma intereseaza in special pentru faptul, ca atunci cand ploua toata apa mi-o arunca pe motor si pe peretele acela dintre motor si habitaclu.

Link către comentariu

-pentru asta îți ajunge scutul de plastic!-

nevermind... la tine poate îl topește.

Octavia a avut scut metalic (complet) și pentru OTTO și Diesel, cele de benzinare au două prize de aer pentru a evita supraîncălzirea motorului.

P.S. Am unul de benzinar - în plus :D

Modificat de guppster
Link către comentariu

Oem de benzinar m-ar tenta pe mine la Golf, insa mi-e teama de supraincalzire... Este inghesuiala mai mare decat la 1.6 de exemplu...

Link către comentariu

Guppster, da-mi cateva detalii in pm. Material, o poza ceva. ?

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!