Jump to content

Golf 4 FLA


Vizitator

Postare recomandată

Intre timp nimic important nu s-a mai intamplat cu masina, deh, astept primavara. M-am ales cu un dvd, de ceva timp tot ma batea gandul, dar a durt pana am gasit ceva care sa arate f. bine si sa nu fie prea inzorzonat.

post-77500-0-30182000-1418393353_thumb.j

post-77500-0-76035200-1418393380_thumb.j

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

A, ma gandeam ca e OEM ... si eu caut tot asa cu material textil, sa pui o poza si cu ea pe masina :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pana la primavara tot mai strang cate ceva, asa ca am cumparat si doua cauciucuri pe fata, luna viitoare iau si pe spate si am scapat. Chiar daca nu sunt de la o firma recunoscuta, am vazut ca au review-uri bune pe site-urile din afara.

post-77500-0-65701700-1421764800_thumb.j

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Salut !

 

Foarte frumos Golful, se vede pasiunea si dedicatia. Sa te poarte in stare perfecta de functionare mii de kilometri si ani de-acuma inainte.

 

Cauciucuri din alea am eu dar pentru sezonul de iarna, si pe 15, pot sa spun ca sunt foarte foarte multumit de ele. Au doua sezoane deja, plus acesta in curs, si sunt aproape la fel, uzura e minima pe ele, si consistenta cauciucului aproape neschimbata. Sper ca astea ce l-ai luat sa fie tot cam pe acolo, si vei fi multumit !

 

Inca odata, multa sanatate, drumuri bune, si benzina cat incape, si apoi inca un pic ;) !

Link către comentariu

Riken = Tigar

Tigar e o fabrica cumparata de Michelin

 

nu-s chiar ultimile ciurucuri.

 

eu am de iarna pe accent tigar - si sunt destul de multumit de ele.

Link către comentariu

ValyMic - multumsc pentru toate vorbele frumoase. Aceleasi lucruri ti le doresc si tie.

 

mad_kat - am avut si tentativa de sh, dar le-am prins la pret foarte bun si am mers pe premiza ca, decat sa iau unele cu cativa ani vechime, mai bine iau ceva nou, chiar daca nu foarte cunoscut. Chiar am un prieten care are pe 18, pe un golf de 200 de cai si dupa doi ani inca se prezinta bine. Singurul lucru pe care l-am observat e ca, cel putin mie, mi se pare talonul putin mai mic decat la Toyo proxes pe care le am acum. Pe spate o sa iau 215/45/17 si sunt curios daca o sa se aseze pe jante la fel ca celelalte.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Nu au talonul mai mic - au talonul "rotunjit" - fata de talonul "drept" de la alte modele. Au si amprenta mai ingusta decat alte modele pe aceeasi dimensiune.

 

'da si mie pe mp please de unde si cu cat - ca trebuie sa imi incalt si eu Bora, si la sh am gasit numai prostii sau prea scumpe... :)

Link către comentariu

De ce nu ai ales 205/50 ? Era talonu mai gros...

Eu vreau la vara sa pun 205/50/17 fata ( acum sunt toate 4, 225/45 ) sa nu mai simt chiar toate denivelarile si spate sa raman la fel 225/45

Link către comentariu

Mersi frumos Boinceanu. Laur am vrut sa stea putin mai tras pe janta pentru ca imi atinge cauciucul in filetul de la regabila. Se poate sa ma insele ochiometric forma profilului, dar totusi pare mai mult ca unul de 40. Acum sa vedem cum se aseaza. In legatura cu ce ai zis tu, 50/45 reprezinta procent din latime, si la un calcul simplu nu castigi aproape nimic la inaltimea talonului, mai repede ar merge 215/50.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Castig +3 mm ceea ce ma multumeste ca nu o sa se vada diferenta de grosime fata de cele de pe spate, castig ca suprafata de rulare este mai mica si conteaza, servo va lucra putin mai usor si castig cred ca putin la confort...stiu flavius si sper ca ai inteles acum :) cu 215/50 diferenta e prea mare...

www.tyresave.co.uk/tyresize.html

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Depinde ce vrei tu. Eu de cand am 225/45 n-am taiat nici macar o curba :)).

 

La confort nu castigi nimic, balonul fiind aproape la fel de inalt, iar servo o sa lucreze mai usor pe loc, ca in mers e cam aceeasi treaba.

Link către comentariu

Depinde ce vrei tu. Eu de cand am 225/45 n-am taiat nici macar o curba :)).

 

La confort nu castigi nimic, balonul fiind aproape la fel de inalt, iar servo o sa lucreze mai usor pe loc, ca in mers e cam aceeasi treaba.

 

Chiar daca mi-am marit herghelia nu conduc sportiv ( nu am vrut sa ma rog de ea la depasiri ) iar 205 cred ca o sa fie de ajuns...intradevar ai dreptate cu servo dar totusi conteaza :))

 

Flavius, prelungirea ca prelungire dar ce te faci cu baia ? Ai scut de fier ? Daca nu, iti recomand...e sfant !

Link către comentariu

Nu am scut! O s-o mai las cativa milimetri (3-4), restul de 5 nu o sa fie prea vizibili. Pe viitor poate iau si scut! Trebuie sa cumpar carenajele laterale, ca am agatat prinderile de pe sasiu si unul deja pare ca nu mai tine mult.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

la carenajele laterale - decat sa iei aftermarket - iti faci din aluminiu o platbanda cu gauri (de ex dintr-un numar vechi de masina) ca un fel de megashaiba - si carenajul va sta sandwich intre acceasta si lonjeron

iar saibe de prindere - le inlocuiesti - vorbesti cu gabyvvx - are el ceva interesant pentru prins carenajele, si nici macar nu-s scumpe - vezi  pe topicul meu despre ce e vorba.

Link către comentariu

Ma gandeam sa iau din dezmembrari, dar din ce mi-a aduc aminte, doar pe partea dreapta era desprins. Oricum o sa umblu acolo cand o sa schimb flansele la amortizoare, ca asa nu ma bag sub ea pe cric. Nu vreau sa auziti la stiri de unu pe care a picat masina! :))

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!