Jump to content

Golf 4 FLA


Vizitator

Postare recomandată

Imi cer scuze pentru intarziere dar mai si muncesc cateodata...gaura pentru busonul de ulei este total aiurea(deci demontare pentru schimbarea uleiului este obligatorie)nu am mai facut poze pentru ca nu avea rost...

Vedere de ansamblu...nu am mai redimensionat pentru a se vedea cat mai ok...kdqwb6.jpg2w1z2hk.jpgb5qp8m.jpg

Poze din laterale...

 

Link către comentariu

Ms de poze,portiunea cu fantele de aer se vede ciudat din fata.Poate ceva home made iese mai lipit.L-ai solicitat ceva...bucse basc+bara stabilizat cam obosite ?

Link către comentariu

Ma mai gandesc in privinta scutului. Imi displace ideea de a-l da jos la fiecare schimb de ulei. Daca nu gasesc alta solutie, probabil ca voi merge pe varianta asta. 

Link către comentariu

Scutul meu de metal are gaura pentru schimbul de ulei la locul potrivit. Nu trebuie schimbat mereu. Am impresia ca e tot de "odorhei". A fost pus la incercari grave (probabil e evident) si a rezistat cu brio de fiecare data. 

Link către comentariu

Am fost aseara la un magazin de piese de langa mine si mai e o varianta de scut, dar de plastic. Plasticul banuiesc ca nu e cel mai bun, dar din poza parea ok. Acum daca la un sleau de gheata de duce e ghinion. :)) Ceva de genul arata.

Screenshot_2016-06-10-08-18-52.png

Link către comentariu

eu nu am avut scut la nici o masina pana acum si nu am avut probleme. singurul lucru pentru care mi-as dori scut ar fi pentru faptul ca intra destul de multa apa si praf in compartimentul de la motor.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Fa inaite si dupa :D (poze) dar daca ai de gand sa o aplici pe pantofi atunci nu-s curios :)) 

Link către comentariu

Gata si pozele!!! Treaba a stat cam asa; am spalat masina masina cu spuma activa cu PH-neutru (doua aplicari), curatat gaze moarte, puncte de bitum cu doua produse de la ProX, care chiar si-au facut treaba pentru banii dati. Inainte de aplicarea cerii, am sters toata masina cu alcool izopropilic, la final bagand ,,lucru manual'' la greu. Si acum mai am febra la umeri. :D Am aplicat pe toata masina Meguiars Yellow Wax, asta pe bucati, pentru ca daca o lasi mai mult de un minut doua se intareste si se sterge mai greu. In zonele mai expuse la intemperii cum ar fi capota, bara fata, praguri, partea de jos a usilor, hayon, bara spate si jante, am folosit Finish Kare 1000p. Pe zonele ramase am mai dat o mana de Meguiars. Daca ar fi acum sa aleg inca o data, probabil as lua doar Finish Kare, pentru faptul ca, chiar daca o lasi pe masina si 10 minute nu se intareste. Rezultatul il vedeti mai jos + inca doua poze cu masina unui prieten, pe care sper sa o cumpar eu daca nu o vinde pana la anul. Bafta tuturor.

 

14012596_1202922469758894_1849245494_o.jpg

13987746_1202922506425557_1866895461_o.jpg

14054716_1202916016426206_1346426278_n.jpg

14037711_1202915876426220_43463280_o.jpg

14055692_1202915993092875_796595814_n.jpg

14045271_1202915846426223_364948564_o.jpg

14012467_1202915863092888_1250530757_o.jpg

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Mersi mult!!! Acum chiar pot spune ca din punct de vedere estetic si mecanic, e intr-o stare mai buna ca alte masini cu multi ani mai noi. Acum insa am o alta problema, materialul de pe stalpii spate a inceput sa se desprinda, asa ca trebuie schimbati, sau relipit materialul cu ceva, insa tind sa merg spre schimbare. O alta chestie care nu as vrea sa o mai aman este schimbarea switch-urilor de la usi, cel dreapta e mort, iar cel stanga e pe cale. :D

14001876_1203419706375837_669288317_o.jpg

14037588_1203419696375838_546711719_o.jpg

Link către comentariu

Stalpii schimbati,nu merita durerea de cap sa relipesti decat daca vrei sa faci in alta nuanta/material dar iti recomand cel mai simplu din dezmembrari etc,si se monteaza relativ usor si nu sunt scumpe.

Cat despre switch-uri,daca ai de gand sa le faci tu,sa sti ca e putin de lucru,se pot repara cele defecte,majoritatea cazurilor e mancat/pilit acel "varf" de plastic din cauza inchiderii din broasca (switch plastic-inchidere din metal) si daca tot desfaci broasca sa iti verifici/refaci si lipiturile pe placa si la motoras.

 

Link către comentariu

O sa ma duca colegul Kelu de pe forum, eu nu ma bag la asa ceva. Si da, vreau sa refaca si lipiturile, a.i. sa nu mai fie probleme o lunga perioada de timp.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am pus anvelopele de iarna. Distantiere de 2 cm pe spate si 1 cm fata, prezoane noi. Sper sa ajung saptamana asta sa rezolv si switch-urile. Ma tenteaza sa trec din nou la xenon pe scurta, sau de ce nu chiar si led. Inca nu pot sa ma hotarasc.

14625703_1259072334143907_387885393_o.jpg

14689092_1259072390810568_1514505644_o.jpg

14689112_1259072470810560_82717718_o.jpg

14699463_1259072354143905_364310147_o.jpg

14699596_1257891764261964_1349087568_o.jpg

Link către comentariu

Multumesc!!! Ar fi iesit prea mult in exterior si nu vreau sa-mi arunce toate pietricelele, nisipul de pe drum pe caroserie. Sunt totusi de iarna. :))

Link către comentariu

Imi place foarte mult cum arata! Felicitari pentru grija pe care o ai!

PS Daca cumva vrei sa vinzi longbeach, da-mi un semn :)) 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Frumoasa masina, mai ales dupa ceara solida!

Modificat de blordc
Link către comentariu

Va multumesc. Jantele, cel putin sezonul asta raman pe masina. :P

Legat de ceara, desi a fost o groaza de bani, ca si durabilitate cam lasa de dorit, avand in vedere ca am spalat-o doar cu spuma cu pH neutru si sampon dedicat. deja dupa o luna nu prea se mai vede efectul. Data viitoare o sa cumpar din nou Sonax NPT spray. Tine mai mult ca ceara, se aplica mult mai usor si de asemena se sterge mai usor. Probabil o sa-l aplic peste ca ceara, ca si sealant.

Link către comentariu

Da' de ce ai pus distantieri? Pe Golf am jante ca ale tale pentru vara, si e foarte in regula cu jantele asezate direct... Nu atinge in spate cu 2cm?

Link către comentariu

Se vedeau ca fiind intrate prea mult sub aripi. Atinge foarte putin doar daca pun doua persoane in spate, dar cum merg mai mult singur nu se pune problema. :)

Link către comentariu

Astazi am rezolvat toate switch-urile la colegul Kelu si ca prin minune la intoarcere s-a stins si check engine-ul pentru prima data de cand am masina. Ori s-a ars led-ul. :)))))

20161023_144940.jpg

Link către comentariu

Cand pui contactul vezi daca se aprinde...asa iti poti da seama daca este ars.

Later edit: Tine pana intri intr un oras mai aglomerat...asa patesc si eu...cum merg putin mai subturat cum isi face aparitia.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!