Jump to content

Raman fara baterie in timpul mersului


taquito
 Share

Postare recomandată

Revin cu noutati. Azi am desfacut toate acele sigurante de deasupra la baterie le-am smergheluit si le-am pus inapoi strangand bine suruburile. Cand am fost la electrician azi mi-a gasit o pierdere de aproape 2V intrealternator si baterie si pe borna plus si pe borna minus. El a mai strans surubul care tine firul de la borna minus pe motor si pierderea pe borna minus a scazut la 0,02V, iar pe borna plus a desfacut "papucul" care vine de la borna spre cutia de sigurante si era cam afumat. A fost curatat si pierderea era de 0,2 (a zis ca mai mult de atat nu mai are ce sa ii faca). Am pus si o alta baterie pe masina (crezand ca cea care am cumparato nu era buna) si cand am masurat cat incarca era de 13,85 - 13,9 ( + perderea de 0.2 = 14.1 cat incarca alternatorul). Pana acum m-am plimbat cu masina 20 km si nu a "murit". Am sa ies mai pe seara si am sa va spun daca sa rezolvat problema in totalitate sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca s-a rezolvat. Acum depinde si cat de bine a curatat firele din acel papuc de pe plus. si cat de bine a strans papucul la loc pe fir.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna raman fara curent in timpul mersului si moare motorul ,stie cineva de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai citit acest post ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este clar ca nu-ti incarca... acum de ce nu incarca, pot fi multe cauze, documenteaza-te si verifica pe rind ce se intimpla la tine la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 1/3/2013 at 4:55 PM, Carmina said:

Verifica ce vezi tu in imagine.

post-25544-0-27759700-1357224847_thumb.j

Multumesc tuturor care au postat in acest topic. Desi nu e ca in titlul topicului, sa raman fara bateriein timpul mersului, dupa ce porneam la rece si incercam sa aprind farurile, motorul se oprea brusc. Daca lasam sa se incalzeasca motorul un pic reuseam cateodata sa conectez diversi consumatori. In bord nu se aprindea nici un bec de avertizare. Alternatorul incarca 14,3 V, bateria desi era buna - 12,68 V la rece, am schimbat- o provizoriu cu una noua - aceleasi simptome. Am verificat cablurile de la alternator si de la masa care erau O.K. si apoi am desfacut si curatat conexiunile la siguranta de 150 A ca in imaginea de mai sus. De cateva zile totul functioneaza perfect. Va doresc toate cele bune, celor ce ne ajutati.

Modificat de letuvio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!