Jump to content

Problema motor ventilatie


pascat
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Am o Skoda Octavia 2, 1,9TDI, din 2006. In dimineata asta cand sa plec, pornesc motorul si astept sa se dezabureasca parbrizul ca in fiecare zi!!!! si astept!!! si astept!!! pana la urma mi-am dat seama ca nu se aude zgomotul specific "vantului". Toate butoanele de la climatronic aprinse, gradatia de la comanda ventilatiei aprinsa, motorul nimic.

Vreun sfat!?!? Ce sa fac? M-a lasat chiar acum in prag de Revelion, si fara ventilatie este cam rau iarna!

Sa ma consolez ca motorul este dus si trebuie altul?

Toate vesele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca merge ventilatorul de sub torpedo..cel de pe radioator..inspre filtru de motorina ..si fa-i o diagnoza:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • la sigurante m-am uitat si este OK!
  • ventilatorul de sub torpedou nu merge!!! cel de pe radiator merge! o sa incerc o diagnoza maine! dar nu ar trebui sa imi dea vreo eroare pe maxidot??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facuta o scanare cu VCDS si vazut ce eroare apare acolo. Nu apare pe maxi dot eroare de ventilatie... doar de motor, airbag, frane...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au dus carbunii de la aeroterma daca toate celelalte sant in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e masina inghetata de la umezeala am patito eu anu trecut de la lopata de zapada care avea zapada pe ea si care s-a topit in spate .din cauza umezeli create ( parbriz inghetat pe dinauntru) ,nu avrut sa plece ventilatoru dupa ce masina a stationat vreo 2 zile in parcare .

m-am dus cu ea la cora sun plaza la -2 (adica la caldura) in bucuresti si dupa vreo 3 ore de cumparaturi a plecat si ventilatoru meu eram tare fericit se dezghetase si dezaburi parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut! Acum o luna am avut eroare G62 (adica decat cu contactul pus crestea temperatura pana peste 100 grade si porneau ventilatoarele). Asta am rezolvat-o repede. Acum dupa un drum de Bucuresti s-a aprins pe autostrada check engine-ul (initial am crezut ca e de la benzina). Am ajuns acasa cu bine, scanez si apar urmatoarele erori:

 

                Address 01: Engine       Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Control Module Part Number: 03C 906 056 L    HW: Hardware No
  Component and/or Version: MED9.5.10       G00 6101
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                      VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079
2 Faults Found:

18359 - Radiator Fan 2 (V177)
            P1951 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)
            P1290 - 002 - Signal too Small - Intermittent - MIL ON

Readiness: 0000 0000

 

 

Am sters erorile, s-a stins check-ul, dat o tura, totul bine. Mentionez ca eroarea de la Radiator fan (V177) a mai aparut cu ceva timp in urma, dar tot la fel am sters-o si n-a mai aparut. Pareri, idei ? Schimb senzorul de temperatura de pe radiator (ala este G83?). Tin sa precizez ca acum, chiar daca pe bord temperatura apei este la 70 grade, ventilatorul (poate chiar ambele) sunt pornite.
 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca senzorul de pe radiator nu este ok, ECu intra in strategie de protectie si activeaza ventilatoarele, ca nu stie daca motorul e rece sau fierbe, si zice sa il raceasca in orice eventualitate.

 

Eraoarea pe ventilator inseamna .... alt ventilator. In timp acesta va ceda

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei. Poti sa imi confirmi daca am codul corect pentru senzor G83? Eu am gasit 06A 919 501 A pentru senzor, N903 168 02 pentru O-Ring si 032 121 142 pentru siguranta. Daca nu a mai aparut eroarea pe tester zici sa il schimb sau il mai las (desi cred ca il schimb pentru faptul ca pornesc ventilatoarele aiurea). Care din senzori da semnalul pentru ceasurile de bord? G83 sau G62? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut ca tu ai Octavia 2. 

La modelul acesta G62 si G83 informeaza ambele ECU, nu e separat G62 - motor si G2 - ceasuri de bord ca la Golf 4/ octavia 1.

 

Inlocuieste G83. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Signal to small nu inseamna ca e defect, posibil si din cauza ca termostatul este pe inchis. trebuie vazut in blocurile de masura ce valoare indica G83.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, in engine, pe canalul 130, corect? Voi pune deseara un log pentru acest canal. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea sa incerc si varianta asta? Valorile trecute acolo ca limite (inferioara si superioara) se vizualizeaza pe ceasurile de bord sau pe VCDS? Scuze de dublu post, acum am gasit documentatia.

Test G83 sensor - radiator output.doc

Modificat de Ghost_rider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si un log pe canalul 130 din engine

 

Friday,02,October,2015,19:09:40:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN:    License Plate: DJ89BAD
Mileage: 140818   Repair Order:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03C 906 056 L)

19:09:21 Group 130: Engine Cooling (Map Cooling)
  45.0°C  Engine Outlet Temperature
  -40.0°C  Radiator Outlet Temperature
     Thermostat Duty Cycle
  OFF  Map Cooling  System Test

19:09:21 Group 001: General
  0 /min  Engine Speed (G28)
  45.0°C  Coolant Temperature (G62)
  0.0 %  Lambda Control Bank 1
  00110010  Basic Setting Requirements

19:09:21 Group 003: General
  0 /min  Engine Speed (G28)
  1010.0 mbar  Intake Manifold Pressure (G71)
  8.2 %  Throttle Valve Angle
  0.0 °BTDC  Ignition Timing Angle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul ala de la radiator.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sunt pe el, il am in buzunar ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Daca nu postez unde trebuie,imi cer scuze.

Zilele trecute am inlocuit volant si kitul de ambreiaj la masina din semnatura.Cand am ridicat masina din service,observ martorul CheckEngine aprins(Emission Workshop) si ii intreb pe cei de la service ce s-a intamplat.Mi-au raspuns ca au pus testerul pe ea si ca am o problema pe partea electrica si ca ei nu se ocupa de domeniul acesta.In fine,pornesc motorul si porneste si ventilatorul de la radiator(ma gandesc ca e protectie odata cu aparitia martorului in bord),iar temperatura apei in nu creste.Tin sa precizez ca am inlocuit si senzorul de temperatura imediat dupa diagnoza.In log apare asa:(un sfat ar fi de mare ajutor)

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 K    HW: 028 101 223 7
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  7002  
   Revision: 12345678    Serial number: SKZ7Z0F3442597
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 2B5F76088A1E2F6

3 Faults Found:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0118 - 000 - Signal too High 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.78 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 25.2°C
                    Temperature: 25.2°C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o să merg la un electrician să văd ce zice și vă voi ține la curent.multumesc pt sfat Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!