Jump to content

Modificare motor 1.6D


cidul
 Share

Postare recomandată

poti sa imi trimiti privat un numar de telefon pentru contact (ca sa te mai bat la cap un pic)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alyn_xwt

    19

  • cidul

    16

  • HAMMER1

    8

  • CryWolf

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

planetarele respective se gasesc de obicei pe gti-uri sau td, dar poti gasi si pe 1.8 8v sau alte versiuni. pompa o poti folosi pe cea de 1.6 td dar nu o sa fie cine stie ce. mai bine montezi totul pentru motorul respectiv si gata.

Cred ca ai vrut sa scrii cutiile :)

Flansele la fiecare le poti vedea aici: http://mk1vw.info/modules.php?name=Tutorials&op=viewtut&id=11

Pe mk1 ii 100% de 90 planetara (dar poti si masura) in caz ca pui cutie cu flansa de 100 ori cauti planetare de pe cabrio care is de 100 ori schimbi flansa de pe cutia pe care o cumperi cu ce ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e. Flansele le poti pune dp cutia ta pe cutia respectiva, adica 4t sau 8a sau ce mia placut mie ff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul de pe cutia actuala de pe masina este 4T08113; am mai gasit una cu codul DFW1007 6 14 1 - poate cineva sa imi spuna ceva despre rapoartele ei caci eu nu am gasit (este pe pe un seat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand folosirea pompei de 1,6TD in loc de cea de 1,9TD (AAZ). Sau cel putin, folosirea 'cuiului' sau a capsulei de sus in intregime. Cuiul respectiv care o degajare mai agresiva la pompa de 1,6TD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm...interesanta rau treaba asta....observ ca 4S si 4T au aceleasi rapoarte dar banuiesc ca difera diferentialul de e mai lunga 4T (sper sa nu gresesc) 

 

inca o chestie daca a 5-a de pe 4T are 0.75 si pun in locu iei o  a 5-a de pe 6G,7A,7D,FF,FH sau FN,care are 0,71 oare va fi si mai lunga? se va simti diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic asa ar trebui sa fie

in alta ordine de idei ahu-ul complet a ajuns acasa impreuna cu ecu, imo, pedala de acceleratie completaa si tot cablajul din compartimentul motor; cred ca am cam tot ce trebuie pentru swap, dilema este acum daca merg in aceasta configuratie sau ma mut pe m-tdi? care varianta ofera in viitor mai multe si mai mari oportunitati de upgrade, si in ce varianta e mai convenienta dpdv al costurilor ulterioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal pentru upgrade-uri ulterioare ar fi sa montezi tot ce ai luat si sa nu modifici pompa pentru mtdi. Pui doar un soft si ai scapat de reglaje la pompa ca se regleaza singura cu ajutorul electronici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4T-ul pe SB(1,6 TD ICooled) merge aproape 200 kmh.Pentru ce ai avea nevoie de una si mai lunga?Totusi traim in Romania, unde nu avem Autobahn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru drum lung si consum mai mic  :D  ar fi interesant sa mergi pe la 100-110 si sa ai 2000ture ca mai mare de atat nu cred ca e diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: la motorul ahu, in afara de semnalul de la immo si de la pedala de acceleratie, ce alte necesitati electrice sunt din afara compartimentului motor? intreb pentru ca nu am avut decat posibilitatea de a lua instalatia electrica completa din compartimentul motor si nimic din afara lui (cu exceptia senzorului de la pedala si immo cu mufele si capetele de cablu necesare)

nu am luat panoul de instrumente deoarece vreau sa raman pe bordul original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debimetru aer,senzor temperatura  supraalimentare,ecu,sonde presiune de ulei,sonda temperatura apa,senzor turatie motor,bujii incadescente pentru pornire motor rece .daca ai nevoie pot sa pun si schema numai sa stiu anul de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca anul e '97; senzorul de temperatura supraalimentare este cel de pe conducta intercoolerului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acolo este senzorul.post-71769-0-70855600-1361366019_thumb.jpost-71769-0-81644400-1361366042_thumb.jpost-71769-0-06447500-1361366058_thumb.j

Modificat de booby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare daca este cu putinta:se poate tine bloku motor de la 1.6 disel cod .jp...si sa se monteze pe el toate componentele de la 1.9 tdi sau sdi de la golf3...se potriveste blokul motor...sau trebuie alezat la cota pistoanelor de pe 1.9 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie alezat si daca nu e facut bine face poc. oricum nu merg decat pistoanele fara biele si pistoanele doar de td. nu are rost e doar o pierdere de timp si bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baeti am si eu o intrebare va rog.Am un 1.9 td aaz a-si dori sa ii schimb pompa de injectie cu una cu un cap hidraulic de 11mm .Aveti idee ce pompa este buna ca prindere (con si prindere pe suport) Am inteles ca de pe iveco , fiat si peugeot.  Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!