Jump to content

Curatare injectoare direct pe masina cu "Zapp carbon"


rey toledo
 Share

Postare recomandată

Salut, vreau sa curat injectoarele la Seatul meu, 1.6 16v, am gasit la un service din Craiova aceasta varianta numita Zapp carbon prin care se curata direct pe masina, fara demontare. A mai curatat cineva cu acest sistem ? Sau din auzite asa e vreo garantie ca se curata bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca functioneaza corect, lasa-le asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paiii......fara demontare ,e ca si cum i-ai pune tu nush ce aditiv de curatare in benzina . cum vezi daca s-au curatat ? fara o proba la banc ?

parerea mea :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu ai cum sa verifici, de asta sunt curios daca a mai folosit cineva aceasta metoda, si daca s-au simtit diferente dupa curatare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O imbunatatire a functionarii ar trebui sa se vada.

Am vazut nu demult o emisiune pe Discovery unde au efectuat o curatare a intregului motor pt depunerile de carbon, nu doar a injectoarelor.

Respectivii au recomandat procedura, spunand ca e sigura si curata f bine motorul.

Insa, dat fiind faptul ca este o tehnologie relativ noua din ce am inteles, iti dai seama ca feedback-urile negative inca nu au aparut.

Dar, parerea mea este ca, in cazul in care injectoarele se infunda, mai ales la generatia aceasta de motoare unde sa fim seriosi nu sunt injectoare sensibile la combustibil smdp, recomand curatarea lor in baie de ultrasunete. Desigur, cu ele demontate de pe masina.

Si testarea lor dupa aceea sa se vada daca stropesc cum trebuie. Altfel, nu ai nici o certitudine ca injectorul functioneaza corect.

Asadar, nu e rau sa incerci, dar, daca stii ca ele sunt infundate, pt rezultate optime si pt asiguratrea functionalitatii lor pe o perioada indelungata curata-le cum ti-am sugerat mai sus.

Iar pt a preveni infundarea lor, foloseste benzina buna calitativ si teoretic nu ar trebui sa ai pbme.

De cateva ori pe an poti folosi preventiv solutii pt curatat injectoare ( mai ales atunci cand faci un drum mai lung), insa benzina de calitate e sfanta.

Daca vei folosi aceasta metida anuntane si noua de comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii, dupa revelion o sa le curat si astept sa vad cum se simte in comportamentul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Muraru Dan

La Jaguarul din ultimul sezon din Wheeler Dealers te refereai? Pare a fi o chestie interesanta. Nu stiu daca la noi exista.

PS: Ca sa nu va plictisiti derulati pana la 6:36.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am curatat pana la urma cu ultrasunete, am gasit la un pret avantajos si am preferat asa ca sa fiu sigur ca iese bine. Se simte in comportamentul masinii, e mai sprintena in turatii.

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volnik, da, la acest episod faceam referire.

Rey, cat a costat operatia? Ma bucur ca e totul ok. Iti recomand sa pui benzina buna calitativ si din cand in cand nu strica un aditiv pt curatat injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 Ron a costat,le-a curatat si testat cu mine de fata, pot spune ca sunt multumit ca am vazut exact ce si cum, curatarea fara demontare nu prea iti aduce garantii. Nu a fost problema de benzina cat a fost de filtrul de benzina tinut 130000 km de fostul proprietar... Cand am cumparat masina am gasit pe ea filtrul de benzina original, bujii originale, cred ca in afara de filtrul de aer si placutele de frana pe fata nu am gasit altceva schimbat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul e posibil sa fi fost original insa bujiile ma mir sa fi rezistat atat.

E posibil sa le fi inlocuit cu bujii tot oem la 60.000 km cel mult probabil 90.000km. Pana acum in jurul a 90.000 km am intalnit, insa electrodul central era corodat f mult.

Daca insa e adevarat, cred ca e cel mai intarziat interval de schimb la bujiilor pe cale l-am auzit.

Desi nu e dat un interval de schimb al filtrului de benzina, personal il schimb la fiecare 30.000 km.

Asta sa nu am pbme.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau NGK, care stiu ca se pun din fabrica. Dupa rugina care o aveau pe ele si cat de greu au fost de scos de acolo chiar cred ca erau cele originale. 30000 km mi se pare foarte bine, mai mult deja e riscant,mai ales ca nu avem garantia ca benzina de la noi e tot timpul de calitate. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scria si VW/Audi pe ele sau macar sa aiba sigla vw audi nu erau cele originale.

Pentru ca si pe cele oem scrie NGK sau BOSCH.

Asa si eu am acum bujii pe care scrie VW/Audi si Bosch pe ele insa nu inseaman ca sunt cele originale cu care a venit masia.

Sunt doar oem.

Fie vorba intre noi mi-e f greu sa cred ca o bujie poate sa fie exploatata atat, nu e ca o bucsa care bate si o ignori. O bujie ce nu mai functioneaza corect poate provoca mers neregulat, chiar si erori datorate benzinei nearse suficient.

Daca bujiile nu se mai desfac macar la cativa ani, se oxideaza partea ce vine in contact cu blocul motor si te chinui de inebunesti sa le desfaci.

Plus, ca, daca nu cureti locul unde calca bujia de mizerie si pui bujie noua peste oxidul de acolo o sa se desfaca si cea noua dupa un an relativ greu.

Eu intotdeauna curat buza aceea cu mare grija sa nu cada ceva in camera de ardere. Curat cu o carpa ce nu lasa scame peste care am dat wd40 sa se prinda eventualele mizerii de carpa. La sfarsit mai dau inca o data cu o parte uscata imbibata cu f putin wd40 si niciodata nu am avut pbme la desfacerea bujiilor.

Iar bujiile pot rugini daca garnitura bobinei de inductie nu izoleaza cum trebuie bobina de blocul motor, astfel incat iti intra in camera aceea unde intra bujia condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu mai tin minte daca scria vw/audi pe ele, mecanicul care le-a schimbat a zis ca sunt cele originale si am lasat-o ca el, nu am mai stat sa le verific. Cand mai umblu la ele o sa fiu atent sa curat bine locul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, spune-mi si mie unde ai fost sa cureti injectoarele, un tel de acolo daca ai sa-mi fac o programare. Eu am un golf 3 1,6 l aek si nu prea imi place cum sta la relatiu, are un tremurat usor. ps. are 250000 km si nu cred ca a facut cineva asa ceva la ea. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!