Jump to content

Trepidatii la accelerare si martor aprins


mariusrizea
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Azi in timp ce mergeam a inceput masina (golf 4, 1.9 tdi, 131 cp, 2002) ,,sa dea in nas" adica sa se accelereze sacadat iar in final s-a si aprins martorul din atasament.

Masina nu scoate fum si mentionez ca, chiar si in acest mod de acceleratie sacadata, ea, atinge viteza dorita intr-un final.

Are ideea cineva despre ce este vorba ?

post-29785-0-70616000-1356352114_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ASR-ul - martorul respectiv practic iti taie acceleratia daca masina patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pe cablaj la injectoare. Verifica coduri eroare si eventual curata/strange pinii la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am chemat un vecin ce este mecanic,si la prima vedere privind motorul cum trepideaza in timpul acceleratiei a spus ca este vorba de un injector sau de mufa acestuia. Din pacate deabia joi dimineata o poate baga la lucru, insa nu-mi explic ce legatura ar avea injectorul acesta cu martorul ASP. Tot joi o va verifica si cu un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simbolul / martorul respectiv nu are treaba cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi avut martor check engine s-ar fi aprins dar, cum nu are, s-a aprins cel de la esp/asr iar codul de eroare inregistrat in calc de esp/asr este de lipsa sarcina de la calculator motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca e 2002, TDI.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simbolul / martorul respectiv nu are treaba cu injectoarele.

Ba se aprinde si ala cand sunt probleme cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta la golf s-a rezolvat prin curatarea unui injector 50 lei, dupa ce initial credeam ca e de la cutia automata si deja un mecanic destept se pregatea sa-mi desfaca cutia si imi cerea in jur de 1000 euro.

Modificat de vw golf 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, am pus contactul sa vad daca are acest martor, si nu are.

Revin cu noutati joi dupa verificare.

Multumesc

Daca ar fi avut martor check engine s-ar fi aprins dar, cum nu are, s-a aprins cel de la esp/asr iar codul de eroare inregistrat in calc de esp/asr este de lipsa sarcina de la calculator motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat.

era vorba despre un injector ce nu-si facea treaba bine. dupa curatarea tuturor injectoarelor masina merge foarte bine.

toate bune si un an nou lipsit de incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna! Sunt cam panicat, am un golf 4 variant, 1,9 tdi din 2004 si am probleme asemanatoare cu cele de mai sus. Acum trei zile, fara sa-mi dau seama (la o temperatura de -10 grade - masina rece) am turat-o in viteza 1 la 3500 rot/min (circa 6 secunde). Ok am schimbat viteza si mi-am continuat drumul. Dupa 2 km masina incepe sa vibreze la relanti si se aprind martorii: motor si esp (galben). Ma uit sub capota dar mai mult de un motor care tremura nefiresc nu mi-am dat seama de ceva. Ieri m-am dus la un cunoscut care mi-a verificat-o la tester. Dupa maxim 2 munute imi zice ca e o problema la injectorul 1 (sau 2?), "sterge" martorii iar cand verificam masina constatam ca merge foarte bine. Urc la volan si merg 40 km cu 3500 turatii, cu 130 km/h, etc si nu mai vad nicio problema. Parchez iar in urmatoarea zi urc la volan, dupa un km apar aceleasi probleme: marotrii aprinsi, parca merge innecat/infranat, la relanti trepideaza. Va rog tare mult daca stie cineva care e problema sa ma ajute. Multumesc.

Revin imi scrie cand pornesc autoturismul : abgas werkstatt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la EGR ! curios cum nu ti-a dat eroare la scanare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am fost azi la mecanic. La verificarea pe calculator a aparut din nou injector nr. 1 nefunctional. Mi-a desfacut masina, capacul la chiulasa si a zis ca "asta e problema la aceste masini" adica nu facea bine un contact la injector. Nu m-am uitat foarte de aproape insa parca am vazut ca ar fi introdus la injector niste bucatele mici (1-2 buc.) de metal. A montat-o si am dat cheie inainte de a sterge martorii. A mers foarte bine. Am mers circa 20 km si totul a fost ok, sper sa ramana ok. Sunt destul de departe de acest domeniu si am emotii cand apar probleme pentru ca nu le inteleg. Nici acum nu cred ca am priceput mare lucru. Mi s-a cerut doar suma de 80 lei , am platit 100 si daca treaba e buna sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie sa intaresti contactele la conector si dat cu un spray de contacte... si cam asta e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vin si eu cu urmatoarea problema la masina din semnatura: dupa ce se incalzeste motorul, la acceleratii de peste 70 km/h incepe sa trepideze masina. Im momentul cand nu mai accelerez si tin viteza constanta nu mai face asa. Am verificat bujiile, toate filtrele sunt noi pe masina. S-a verificat tot ce inseamna bucse, directie. Ce sa ii fac? Mentionez ca nu am nici un martor aprins in bord. Multumesc.

Modificat de cristi_xtr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua, 

 

Am un Seat Cordoba Vario cod Motor Agr 1.9 tdi, la pornire , si oprire masina trepideaza. In urma cu 3 luni am schimbat turbo.

Nu stiu de unde vine problema.

Ma puteti ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
drinca madalin
On 27.05.2014 at 13:39, cristi_xtr a scris:

Vin si eu cu urmatoarea problema la masina din semnatura: dupa ce se incalzeste motorul, la acceleratii de peste 70 km/h incepe sa trepideze masina. Im momentul cand nu mai accelerez si tin viteza constanta nu mai face asa. Am verificat bujiile, toate filtrele sunt noi pe masina. S-a verificat tot ce inseamna bucse, directie. Ce sa ii fac? Mentionez ca nu am nici un martor aprins in bord. Multumesc.

Cristi ai reușit sa rezolvi problema ca și eu în acceasi situație la un golf 4 1.4 16v 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!