Jump to content

Variatie temperatura motor relantii- Leon 1M 1.6 16v BCB


Havoc
 Share

Postare recomandată

Velocity_Warrior

Caz concret la motorul meu. Termometrul masinii imi indica 0.5 grade temperatura exterioara. Pornit motor cu clima inchisa. Foit prin oras, iar cand indicatorul de la apa a plecat din pozitia de 50 de grade am pornit clima pe auto (23 de grade in ambele parti). Dupa inca ceva foiala, acul a reusit sa ajunga undeva putin peste 70 de grade si a fost un moment oportun pentru o stationare la relanti. Dupa cca. 2 min. de relanti acul a inceput sa cada si dupa inca 2 min. (4 in total) se apropia bine de 50 de grade.

La motorul meu asa s-a intamplat de nou. Partea nasoala e ca daca ajung Doamne fereste vreodata intr-un blocaj iarna risc sa inghet de frig dupa ceva timp ...

O chestie e clara: daca motorul e rece, il pornesc si il las la relanti iar afara e frig, pot sa-l las asa cat vreau eu ca in interior caldura nu voi avea. Singura conditie ca se incalzeasca este sa merg cu masina o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine termostatul e de vina, schimba-l si nu vei mai avea problema asta. Pateam la fel la Ibiza, chiar si la 90 de grade, daca porneam caldura, scadea acul spre 70 de grade. Daca aveam caldura pornita de la inceput, temperatura lichidului de racire nu mai ajungea pana la 90 de grade, insa daca opream caldura in habitaclu crestea imediat la 90 de grade. Eu n-am schimbat termostatul pentru ca am vandut masina. Nu ti-a crescut consumul de cand circuli asa cu masina?

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Eu nu am scris aici pentru ca as considera ca am vreo problema la masina. Eu am scris pentru a-i prezenta colegului Havoc cum se comporta motorul meu. Dupa mine acest comportament este perfect normal si nu cred ca exista vreun defect. Poate nici eu nu am prezentat toate aspectele, dar precizez ca in momentul cand pornesc caldura in mers, acul de la temperatura apei nu scade ci isi continua ascensiunea pana la 90 de grade. Doar in cazul in care, in mers fiind, apa n-a ajuns la 90 de grade, pornesc caldura si dupa cativa km stationez la relanti (apa nereusind inca sa ajunga la 90 de grade) acul temperaturii incepe sa coboare incet. Caldura in masina este in continuare chiar daca acul se duce vertiginos spre 50 de grade.

Acum, daca in momentul cand pornesc masina clima este si ea pornita, motorul tot se incalzeste adica acul incepe sa urce, poate o idee mai greu dar ajunge la 90 de grade si acolo sta.

Nu are ce consum sa creasca pentru ca asa face de noua de cand am luat-o de la dealer. In 50k de km consumul este aproximativ constant (ma refer la valorile pentru oras cat si pentru extra urban).

Mai am inca doua exemple pe un Passat (CAXA) si pe un Leon (CAXC) la care comportamentul este identic cu ce am prezentat eu mai sus.

Sanatate si motoare calde va urez !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!