Jump to content

ce1 vs ce2


codrut mitulescu
 Share

Postare recomandată

codrut mitulescu

pentru ca am tot timpul probleme cu instalatia electrica ce1. ,si anume :

turometrul nu merge,

ventilatorul din habitaclu si luminile cand vor(bine luminile merg dar fie doar pe faza scurta cateodata fie doar pe lunga fie doar in dreapta sau stanga sau in orice alta combinatie dar niciodata corect ),

ventilatorul de pe radiatorul de apa niciodata

claxonul normal de pe volan (am un buton in bord)

avariile,care de ieri imi merg doar pe dreapta

urasc sigurantele astea pe care le am gen ¨dacia batrana¨¨. care sunt foarte greu de verificat si schimbat ( cel putin la mine)

cred ca ar fi mai simlpu sa o inlocuiesc decat s-o repar nu? si daca o inlocuiesc pot pune ce2. mentionez ca masina e golf 1 coupe cu motor de golf 2 cod jr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti si incerca sa repari...aka sa cureti si sa dai cu spray de contact conectorii.

Turometrul ia semnal de cu un fir de pe bobina

La claxon verifica firul acela de 10cm de pe caseta de directie...ala daca e rupt nu ai claxon.

La avarii spate... poti cauta la masa principala prinsa in portbagaj curata-o bine inlocuieste papucii daca e necesar...(aici am avut si eu probleme cand functiona doar o parte)

La fel si la stopuiri trebuie curatat f bine cu un smirghel inclusiv soclurile becurilor cat si mufa de contact.

La ventilatorul radiatorului vine un fir + de pe termostatul care e putin mai jos pe radiator. In ala intra un + si iese alt plus ce merge la ventilator. Acel plus este activat de temperatura.

Multe probleme se trag de la mase inexistente sau ...foarte ruginite.

Personal am reusit sa portez CE 2 de mk3...pe terminale (mufe de mk1) inclusiv pompa benzina etc..cu ambele scheme in fatza ..si rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cypor: omul spune ca e motor JR si tu ii spui sa ia semnal cu un fir de pe bobina... :)

on topic:

codrut... la ce scrii tu acolo, pe masina nu ai instalatie CE1. e series 1 sau cum se numeste. CE1 nu e cu sigurante "gen dacie batrana". CE2 e altfel decat cele doua de mai jos.

uita-te la cele doua poze de mai jos si vezi ce fel ai. evident si mufele care intra in tablou e diferit la cele doua.

si eu am avut probleme si tocmai ce am schimbat instalatie veche cu una CE1. nu e chiar plug 'n play dar e mai usor de pus decat un CE2 care difera total. (multam fain inca o data luci, carsx, sita, ninu). incearca sa gasesti o instalatie completa CE1 de golf 2 diesel (pana in 90 parca) si pune-o pe masina. de cand am pus instalatia pe masina e cu totul altceva.

de asemenea uita-te in link-urile de main jos si te vei edifica mai bine.

http://www.vwgolfmk1...ewtopic&t=35549

http://a2resource.co...trical/CE1.html

http://a2resource.co...trical/CE2.html

post-6468-0-78707000-1355955411_thumb.jp

post-6468-0-21460700-1355955412_thumb.jp

post-6468-0-54531600-1355955412_thumb.gi

post-6468-0-94390700-1355955412_thumb.jp

post-6468-0-32940500-1355955413_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

Ok, mersi. Pana cand o sa reusesc sa fac poze la tabloul meu de sigurante ca sa vedeti despre ce e vorba pot spune ca e aproape ca cel din pozele 3 si 4 doar ca are mai multe sloturi de relee , din care unele deasupra. Oricum ideea e ca vreau o instalatie care sa functioneze mai bine si sa aiba tabloul din primele doua poze.

P.s. daca nu am ce1, ce fel de instalatie am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca avut o denumire anume. Ce ai tu e instalatia pre 1980, iar ce cauti tu este cea de dupa 1980. Daca prinzi vre-un cabrio la dezmembrat gasesti asa ceva in stare foarte buna.

Dar nu omite nici masinile de dupa 80, eu am avut una din 1983 si era la fel de intacta ca si cea de cabrio.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ca cea din ultimele doua poze e primul model de instalatie. pe net am vazut ca ii spun series 1. nu are de denumire. putem sa ii spunem CE 0 :)).

ce spui tu ca vrei (si am pus eu pe masnia) e ce se vede in primele doua poze si e CE1. gasesti si pe golf1 mai noi dar ti-am spus sa cauti de golf 2 pana in 90 caci sansele sa gasesti ce vrei sunt mai mari.

spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serie 1 sunt pacatoase ca au subdimensionati pini pe mufele de iesire si se cam tot ard. Nu sigurantele lumanare le vad ca punctul critic. Ele au devenit punctul critic pentru singurul motiv ca nu sunt sigurante ca lumea. Ce se gasec acum in magazine sunt kkt. Sigurantele mai vechi sunt cu suport din ceramica, au capeti conici (culca perfect in gauricile din panoul sigurante) iar firul si capetii sunt cupru sau aliaj cupru.

Astea noi de kkt sunt din plastic de capac de WC, se inmoaie cum un pic trece curentul prin siguranta, cum s-a inmoiat incep sa se scurteze de la presiunea lamelelor in ce sunt tinute. Rezulta contact tot mai prost, caldura tot mai mare. Am vazut plasticul luand foc o data sau de doua ori. Utiati-va ce forma are capatul unei sigurante noi. Nici o forma, ceva turtitura metalica care nu culca nicicum in panou.

M-am invatat minte. colectionez acum sigurante vechi, care in caz ca se ard, le cositoresc o lita noua drept fusibil.

De cand am schimbat rahaturile din magazin cu sigurante de acum 30 ani, nu am mai avut probleme.

Acum nu zic ca Ce1 nu e mai fiabil, dar daca nu ai probleme nu mufele din spate, cel mai usor e sa pui sigurante OK si ai scapat de bube. Capacul ala transparent e foarte util ca nu se pune praful pe sigurante.

Iar cat despre mufele din spate astea se ard doar in anumite puncte , ventilatorul aeroterma, faruri pe scurta si iesirea pompa benzina la gti-uri. Iar astea se pot trage relativ usor sa ocoleasca panoul.

Modificat de Bugtuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

am facut poza si asta este ceeace am eu sub bord si imi creeaza cosmaruri electrice. cred ca nu doar din cauza tabloului imi merge tot aiurea ci si din cauza miilor de fire de sub bord care parca apar de nicaieri si se duc niciunde si sunt prea multe pentru putinele butoane pe care le am pe bord.

post-25328-0-34757600-1356018528_thumb.j

Modificat de codrut mitulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai silviu, eu nici nu am mai pus problema de sigurante. d-alea ceramice de care zici tu, vechi vechi, cilindrice si cu canal, si care nu semana deloc cu astea de se gasesc in comert mai am si eu cateva pe broasca. instalatia nu am schimbat-o din cauza sigurantelor care, da sunt de mare porc. eu am reustit sa le fac sa stea ok si sa fac contact. daca era numai asta poate nu schimbam dar problema e asa cum ziceai si tu la mufe. si nu doar la alea de ai scris tu. culmea ca nu am avut probleme nici cu aerotema nici cu farurile. am mai avut probl si cu pinii de la stergator si de la avarie !!!. bine... astea si poate pt ca proprietarul anterior a fust minitehnicus si a reinventat instalatia electrica...

ma rog... cert e ca oricum trebuia sa rezolv si am trecut la CE1 care e clar superioara si in plus se potriveste perfect in locul vechiului tablou (aspect care pe mine unul m-a interesat) si e destul de facil de realizat swap-ul. pt mine a fost si mai usor caci am fost si ajutat mult. oricum ca idee codurile de culori se respecta si cu documentatia in fata se poate face treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat complet ca acele sigurante exista si la brotaci :tuktuk: .

Oricum din poza e clar ca e mult de lucru pe langa panoul insusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nah... la tine e si de inteles ca ai uitat. CE2-ul e psitol cu apa fata de ce e la tine pe broasca :)). plus ca... nici roata n-ai mai invartit-o... om rau. rocco, golf si broasca sade. anul viitor nu mai ai scuze :)

PS: scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

VBGgYxf.jpg

iajDdjH.jpg

 

 

 

Intreb sa fiu sigur. CE1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VBGgYxf.jpg

iajDdjH.jpg

 

 

 

Intreb sa fiu sigur. CE1?

 

 

din pozitia releelor, pare ce2. insa cel mai sigur, uita-te in spatele panoului, si vezi cun sunt mufele. daca sunt mufe paralele, este ce2, daca sunt asezate oarecum aleator, si cu niste mufe rotunjite la marigin este ce1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citit pe un forum din uk, spunea unu, daca ai avariile pe consola de la volan ii CE2, daca ai buton de avarii pe bord ii CE1. Eu am buton de avarii pe volan.

 

 

Sursa: http://www.clubgti.com/showthread.php?119461-CE1-or-CE2-fusebox (Postul #3)

Modificat de MihaiMk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, pe g2 US am avarii pe bord si am CE2.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte multe elemente care diferentiaza ce1 de ce2. 

1. tabloul de sigurate, si mai exact spatele(cum am zis si mai sus) difera mufele, la ce1 sunt mai rotunjite si dispuse oarece aleatoriu, iar la ce2 sunt paralele.

2. butonul de avarii. la ce1 este in rama pe butin, iar la ce2 este in manete, deasupra.

3. mufele de la motor de la sonde. la ce1 ai un singur fir care duce la sonde, si o masa comuna care inchide circuitul, iar la ce2, ai fume cu cate 2 fire( exceptie varianta de electrica montata in 89', unde e instalatie de ce1 in toata masina, iar la motor ai mufe de ce2)

4. soculul de la contact. la ce1, prinderea este pe verticala, iar la ce2 este dispus intr-o parte.

5. tavita de sub volan.  capacul de la sigurante. la ce1 este fara acel tamburus de prindere, iar la ce2 are aces tamburus in partea de sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, pe g2 US am avarii pe bord si am CE2.....

 

daca ai volan reglabil avariile sunt pe bord nu pe manete, chiar daca ai CE2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am volan reglabil.... In pozitia de sus nu ar incapea butonul de avarii de rama bordului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!