Jump to content

Zgomot ( huruit) dupa schimbare distributie


K_O_K_O
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am schimbat distributia a aparut un zgomot asemanator cu al unui rulment. Nu este de la alternator. S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare? In ce consta? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e de la o rola. mergi inapoi la ala ce ti-a schimbat distributia doar ai garantie. sa stii ca multe piese sunt contrafacute. la distributie nu te joci iei ce e mai bun si faci lucrarea in servise cu garantie in caz de se intimpla ceva

daca rola aia se blocheaza iti sare de la punct cureaua si ai o groaza de bani de bagat in motor dupa. mai e ceva important sa iti fi tensionat corect cureaua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce marca ai folosit?

posibil curea stransa prea tare sau rola intinzatoare cu defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu. Am dus-o inapoi si a dat vina pe alternator. eu sunt sigur ca e de la distributie. AM vreo 53k cu ea asa. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolele de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma bag si eu aiurea in seama dar daca era de la role nu se auzeau pana atunci?

Eu cand am schimbat distributia imi spunea mecanicul ca mai nou nu dau nu stiu ce surub la o rola in pachetul de la distributia noua si multi uita sa puna acel surub(este unul lung ,l-am vazut dar sunt cam antitalent la mecanica).Parca spunea ca dupa vreo 3000 KM se reteaza acel surub.

Scuze daca m-am bagat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cureaua la transmisie jos si porneste motorul ca sa fi sigur ca e din distributie,altfel sant numai speculatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si dupa multe evaluari a decis= rulmentul care este montat pe suportul pe care este montat alternatorul. Aviz amatorilor. Ma ajuta cineva cu un cod? Multumesc pentru sprijin. Daca nu ne mai auzim pe acest post va ro sa imi permiteti sa va urez SARBATORI FERICITE tuturor membrilor acestui site deosebit si nu in ultimul rand plecaciune pentru moderatori si baietilor care posteaza si ajuta profani ca mine. Stima tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, pentru diesel nu este separat, decat cu tot cu suportul de aluminiu.

Pentru benzinar am gasit. Cam 200 lei.

post-8441-0-47408100-1355985770_thumb.pn

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc foarte mult onorabile moderator,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
alynutzu_cvm

Buna tuturor .

Readuc in discutie problema cu zgomotul , destul de enervanta .

Dupa schimbarea distributiei (role Ina, amortizor Ina , curea Conti ,pompa de apa Hepu,antigel Hepu) si a celor 2 curele de transmisie a aparut un huruit sesizabil in special la relanti .Din cate am observat a fost montata corect , la cotele specificate pentru amortizor si cuplurile de strangere .

Zgomotul nu l-am auzit niciodata inainte de schimbarea distributiei .Acesta creste in intensitate in special cand incep sa rotesc cate un pic volanul  si se aude la final de cursa un scartait . In momentul in care turez motorul se pierde acel huruit.

 Am discutat cu cei care mi-au montat-o si considera ca amortizorul rolei de intindere al curelei de transmisie ar fi problema . Am incercat sa ridic in timp ce motorul mergea de acea rola in sus ( cu ajutorul altei curele) si parca se reduce zgomotul . Maine mai incerc , dar nu vreau sa dau 350 lei pe el fara verificare .Aveti si alte sfaturi cu ce as putea sa verific ?

 

Masina : Passat B5.5 2001 - 130 CP AVF (nu stiu de ce nu o pot schimba in profil)

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
sorin_frumuseanu

De la fostul proprietar am retinut ca la schimbare distribuite nu s-a inlocuit si rola/intinzator... ce o fi pe acolo... pt ca nu era necesar (benzinar 1,8T)

Am inteles ca sunt pitulate bine si trebuie desfacute multe ca sa le vada.

Intrebare: Cam care sunt semnele ca trebuie inlocuite? Sau e posibil sa tina pana la urmatoarea schimbare de distribuitie?

Multumesc

Modificat de sorin_frumuseanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 1.9 TDI AJM am schimbat distributia in urma cu 4 ani, cu piese OEM de la reprezentanta. Am facut de atunci cam 25 de mii de km, dar au trecut 4 ani. Intrebarea este daca sa schimb tot kitul cu unul AM sau doar cureaua, eventual cu una OEM. Daca schimb doar cureaua ma gandesc ca tot kitul sa il schimb la 60 de mii de km fata de schimbul initial de acum 4 ani. Schimbul il fac eu, deci voi putea verifica in voie jocul rolelor, pompa de apa, unghiul avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa pui o curea oem si da-i bice.

Rolele si pompa se uzeaza la nr. de km, nu la ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin, am luat curea, antigel, furtune vacuum, ulei servo - toate OEM. Voi vedea daca mai e cazul sa schimb ceva, oricum mai iau si cureaua lunga de accesorii, e ieftina ...

Mai nou cureaua de distributie OEM e Continental, scrie pe cutie Made in Germany. Anterior se livra Dayco.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, aveam si eu un huruit la motor, foarte dranjant in ultima vreme, pana aseara. In drum spre constanta, treceam prin Tandarei. Intr-o curba mi-a aparut pe bord Alternator Workshop, s-a auzit o trosnitura la motor si a inceput sa iasa fum si miros de cauciuc ars de sub capota. S-a oprit motorul, am ramas fara servo si am oprit masina intr-o bordura, fara pagube. Problema la mine este acea rola din spatele vascocuplei. Are cineva idee de un cod de piesa sau ceva. Am cautat-o dar nu reusesc sa o gasesc, inculsiv cu un prieten cu magazin de piese auto. Pe schema nu reusim sa gasim nimic. La schimbarea distributiei, acum cam 4000 km, am schimbat si curelele de transmisie si rola intinzatoare de pe cureaua de transmisie, cea cu amortizor. Orice sfat sau ajutor e bine venit. Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca problema ta este legata de freiu-l de la alternator, altfel spus fulia alternatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Am urme de frecare pe partea opusa a curelei de accesorii. Iar acea rola din spatele ventilatorului a fost testată de mecanic la schimbarea curelei și mi-a zis ca trebuie schimbată. Cică se numește lagăr sau rulment ventilator răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da imi dau seama despre ce este vorba acuma. acel lagar/rulment vine cu tot cu suportul de aluminiu care este prins pe chiulasa. si pe ea vine prins axul vascocuplajului. mai asteapta si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial am crezut ca vine cu tot cu suport dar am văzut ca se vinde doar rulmentul. Costa cam 95 de lei ( pentru 95 lei, am plătit rampa 600 de lei ). Nu știu dacă se poate schimba fără a demonta botul mașinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se trage in afara tragerul, cat permite, si se demonteaza suportul pentru depresare rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înlocuit rulmentul. Acum problema este alternatorul. Miroase a ars iar rotorul e blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare.am si eu o intrebare.am schimbat distributia s iam facut cu ia 11 mii.a inceput sa huruie.amschimbat iar pompa si rola intinzatoare.sunetul na disparut.dar mai grav motorul pare mai zgomotos si la relantiu si la accelerare.inainte cand acceleram nici nu iti dadeai seama ca e diesel iar acum aud si cu muzica data tare.sa modificat si consumul de la 0,6 l/h la 0,7 si oscila intre aceste doua masuratori.am mers la mecanic si a modificat un pic avansul si acum sta la 0,6 si nu se mai aude asa tare zgomotul acela de diesel dar tot nu e ca inainte.simt si o vibratie mica in volan care inainte de a lucra mecanicu la distributie nu era.motor 1.9 tdi.axr.pompe duse.astept ceva sfaturi si va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut,impreuna cu un amic am schimbat kitul de distributie la golful 5 al lui,bkc,iar acum zice ca aude huruieli ce nu erau  inainte..

probabil i am tensionat cureaua prea tare,are ceva daca ii mai slabesc cureaua vreo 3mm fara sa calez motorul?

 

avansul inainte era la minus 0,5 si dupa la -2,am calat cu cale...

blocat cu cale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!