Jump to content

Probleme stergatoare (Touareg 7L)


Z U M
 Share

Postare recomandată

Salut baieti, am si eu o problema legata de stergatoare la un Touareg 2005 care mi-a aparut dupa ce am schimbat parbrizul. Stergatorul din dreapta (cel mare) nu mai functioneaza cum trebuie (are si un joc la surubul care-l strange din caroserie) si nu mai sterge normal. Eu cred ca buba este la ansamblul de stergatoare pt ca baietii de la service-ul unde am schimbat parbrizul au reusit ei cumva sa strice surubul acela care pinde stergatoarele in caroserie (trebuia sa-l desfaca ca sa-mi poata inlocui parbrizul), cred ca i-au stricat filetul, pentru ca eu l-am mai strans de 2 ori iar acum a reparut problema. Stergatorul functioneaza corect numai daca tii apasat pe brat in timp ce sterge parbrizul, de aici presupun ca este vorba de acel surub care nu mai strange cum trebuie (din cauza filetului cred).

Ma poate ajuta cineva cu o sugestie sau un mecanic/service, (din bucuresti) unde pot remedia problema?

Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti-a ras filetul nu ai ce face .incearca sa gasesti ansamblu la dezmembrari .iti dau eu un nr de la un parc din ploiesti -poate il gasesti -au si cativa baieti baieti ,vorbeste cu ei si poate ti-l monteaza daca il au ! 0766543026 -Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va salut. Intrucat nu detin numarul suficient de postari pentru a deschide propriul subiect asupra problemei mele, am decis sa-l redeschid pe acesta.

Masina este un Touareg 2.5 TDI, an fabricatie 2006, 174CP, prima generatie(model code 7L).

Am o intrebare, asupra careia as avea nevoie de clarificari: a mai intalnit cineva, sau a avut, problema des intalnita(din cate am inteles la acest model de serie) cu bratele de stergator parbriz?

De ceva timp, anume, in momentul cand stergatoarele sunt actionate, apare o dunga deranjanta de apa care ulterior se intinde pe tot parbrizul, si nu dispare deloc, indiferent cat actionezi stergatoarele sau cat le stergi. Cel mai rau este insa, ca acea dunga se formeaza exact unde te uiti cu ochii, exact pe profilul lor si in zilele ploioase sau cand ninge abundent, este foarte deranjant si ai o imagine foarte blurata mai ales noaptea. Uitandu-ma mai atent la ele, se pare ca in momentul cand stau normal pe geam, stergatoarele nu aplica destula presiune si lamelele sunt indoite foarte putin la mijloc, astfel cand stergi partea de mijloc ramane blurata. 

Dupa multe cautari si pe internet, am ajuns la concluzia ca nu lamelele in sine ar fi problema(intrucat acestea au fost schimbate cu un set nou si absolut aceiasi problema), ci bratele de stergator. Aceasta ar fi o problema cunoscuta din fabrica si ulterior Volkswagen a facut un nou set care ar remedia problema, trebuind schimbate.

M-am interesat la service si bratele pot fi cumparate de noi si schimbate. Insa, inainte de achizitie, este cineva care are idee despre aceasta problema? Pentru a ma putea indruma in directia corecta, intrucat cei de la service nu au idee de asa ceva. 

Multumesc! O zi buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor !
Am si eu o problema destul de naspa la un VW Touareg 2.5tdi (7L-2005) si nu prea ii dau de cap.
Acum vreo 4 saptamani cand porneam stergatoarele, mergeau putin intrerupt pana la jumatatea parbrizului si se opreau acolo sau daca treceau de jumate si ajungeau la capat dadeau "sa treaca peste". Dupa ce reporneam masina era totul in regula.
Acum vreo 2 saptamani au inceput sa nu se mai ridice mai mult de jumate si sa ramana blocate acolo (bineinteles, pana la jumate urcau tot sacadat).
Acum (pana in ultima ploaie urcau pana la jumate) nu mai functioneaza deloc ...cand pornesc masina se aude un "clantanit" ca sa zic asa, de la stergatoare...dau sa le ridic, dar degeaba.
Tin sa precizez ca stergatorul de pe spate functioneaza perfect.
Am fost la un service si mi-au spus ca mecanismul nu e gripat si ca e posibil sa fie ceva electric.
A mai patit careva asa ceva?! E chiar enervant, de doua ori m-a prins ploaia pe traseu si a trebuit sa trag pe dreapta ... .
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a demontat si verificat ? sau doar s-a presupus ca nu este gripat ansamblul.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi-a spus in felul urmator "eu am bagat cheia pe stergator si chiar se misca foarte bine, nu e gripat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu problema mea cu stergatoarele. Data trecuta am rezolvat schimband ansamblul + motorasul (2200 lei). Acum intampin insa cam aceeasi problema, dupa inghetul de ieri noapte, doar ca de data asta sper ca macar motorasul sa nu se fi ars (nu prea cred ca are cum fiindca am dat doar de 2-3 ori de stergatoare si a dat sa miste putin, drept dovada ca ansamblul e inghetat sau gripat, IAR). Am sunat la service, mi-au spus ca e posibil sa fii inghetat ansamblul fiindca acolo intra apa ...garla. Data trecuta i-am intrebat pe cei de la service daca se poate face ceva in legatura cu chederul+plasticul  acela de la stergatoare care nu mai sta fix de parbriz fiindca pe acolo intra apa. Ei mi-au spus ca nu pot face nimic si ca de fiecare data cand se gripeaza ansamblul, trebuie degripat sau schimbat (mentionez ca am fost la reprezentanta, iar motorasul + ansamblul au fost luate pe original fiindca numai asa vin, nu se fabrica aftermarket).

Acum ...am o intrebare, poate reusesc sa gasesc o solutie impreuna cu ajutorul vostru. 

Se poate face cumva sa nu mai imi intre apa acolo? Imi poate recomanda cineva vreo solutie de lipit care sa "prinda" pe temperaturile astea?! Simt ca innebunesc fara stergatoare, mai ales ca acum e iarna.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ai ce sa faci, apa intra si pe langa bratele/ax stergatoare, grila, etc

tot asa, nu este o problema comuna, deci trebuie investigat ce se intampla la tine

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, dupa ce s-a incalzit putin afara si dupa ce am mers ceva cu masina, au functionat fara nicio emotie. Deci, clar au inghetat ...insa nu stiu ce sa ii fac sa nu mai intre apa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau trebuie curatat spatiul unde este mecanismul stergatoarelor. Oricata apa ar intra daca se scurge nu cred ca poate face asemenea probleme. Bine, mi se pare cam ciudat sa se umple pana sus, dar nu este exclus.

Mare atentie ca acolo se pot aduna cantitati mari de apa si mizerie daca se infunda scurgerile de cauciuc din laterale.

 

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, am verificat, nu asta e problema. Parerea mea e ca problema consta in faptul ca plasticul acela care trebuia lipit de parbriz este la o distanta maricica de acesta (bag 2 degete ca popa pe acolo) si imi intra orice pe acolo. Treaba e ca nu stiu cu ce sa lipesc sau ce sa fac , cei de la service mi-au sugerat silicon insa nu "prinde" pe vremea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ataseaza o poza, sa vedem exact ce si cum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez la un interval mare de timp, am fost foarte ocupat zilele astea.

Nu prea se vede asa bine in poza, dar, pe acolo pe unde am incercuit pot baga 1, poate chiar 2 degete, iar chederul acela de trebuia sa fie pe interior e dezlipit de parbriz si toata apa se scurge pe acolo fix pe ansamblu stergatoarelor. 

Nu stiu eu mecanica, dar banuiesc ca asta ar cam fi problema, mai ales ca nu mi se pare normal ca toata apa sa curga in permanenta pe ansamblu.

Multumesc!

27265899_1612143605534530_1044946100_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba. Mai departe, sub el, acel plastic are o fanta care intra intr-un sant de plastic, lipit la marginea parbrizului. Mai multa apa iti intra pe langa axul stergatoarelor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine plasticul ala sta un pic distantat de parbriz, nu bagi chiar 2 degete, are cam 3 4 mm la centrul parbrizului. Am zis ca la vara intervin eu acolo sa-l asez cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici santul de plastic nu mai sta lipit de parbriz ...e pus de cei de la service la "misto" ca tot asa, nu au avut ce sa ii faca si n-are nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

santul vine lipit de parbriz. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai este lipit de parbriz. In momentul cand am schimbat ansamblul stergatoarelor, cei de la service l-au dezlipit.

Oare daca rezolv cu santul ala si cu plasticul (nu stiu cum as putea face asta, dar totusi, poate gasesc ceva de lipit) mai intampin problema asta?

Modificat de Gabriel-Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci trebuie fixat/lipit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti recomanda vreo solutie de lipit? De fixat am incercat si degeaba, iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa mergi la un centru pt montare parbrize - sigur au ei solutie adecvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bun, s-o luam cu inceputul zic:

- parbrizele "adevarate" (si scumpe in acelasi timp) vin cu acel locas/sant lipit de ele din fabrica;

- parbrizele ieftine NU au acel locas/sant drept pentru care cei de la service sunt obligati sa-l dea jos de pe parbrizul vechi si sa-l lipeasca ei (cu diferite solutii... minune) pe noul parbriz. Unele raman lipite mai mult, altele mai putin dar niciunul nu ramane lipit cat cel lipit in fabrica.

- singura solutie viabila pe temen lung e schimbarea parbrizului cu unul care are acel sant/locas lipit din fabrica si apoi capsarea grilei de la stergatoare pe el. Sigur nu vei mai avea probleme cu intratul apei la ansamblul stergatoarelor, mai ales daca din cand in cand ai timp sa cureti scurgerile din jgeab de mizeria care se aduna acolo si le infunda. 

:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

Marian, parbrizul e 100% "adevarat", e cel din fabrica, detin masina de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Inseamna ca a fost data jos vreodata grila si la remontare ori s-a capsat prost ori gresit si s-a deteriorat acel sant unde se clipseaza grila. 

De regula acel sant se deterioreaza cand grila se da jos iarna, pentru ca acel plastic devine foarte rigid si nu se mai capseaza asa cum trebuie si atunci "meseriasul" incepe sa-l forteze ca sa stea prinsa grila.

Am vazut un asemenea exemplar care incerca sa capseze grila de rama/santul de la parbriz ajurandu-se de un ciocan de plastic. :banghead:

Incearca sa-l lipesti cu mastic de parbriz, poate tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un asemenea exemplar care incerca sa capseze grila de rama/santul de la parbriz ajurandu-se de un ciocan de plastic. 

Belea...  cum de nu a spart parbrizul ?

Incearca sa-l lipesti cu mastic de parbriz, poate tine.

Garantat va tine - la acest lucru m-am gandit si eu, cand l-am directionat catre cei cu parbrize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!