Jump to content

golf 5 gti bataie la lasarea pedalei de acceleratie


Bogdi92
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Imi poate spune si mie cineva cu ce putere se strag suruburile de la cadru motor (semi pune)? Banuesc ca scirocco e fix la fel ca gti-ul. Tin sa mentionez ca am schimbat surburile si acele saibe.

 

Mersi

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat au costat cele 4 suruburi si cele 4 saibe speciale? Se strang la 70NM+ 90 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am platit 150 de lei... nu stiu daca e mult sau putin.....

 

Deci cu cheia dinamometrica strang pana la 70 nm apoi mai invart inca 90 de grade? Asta cat vine in total 120 nm?
 

Are ceva daca desfac din nou suruburile si le strand din noua sau tre sa iau altele noi?

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mare pretul...eu le-am strans pe cele actuale cand am schimbat uleiul, prin toamna si am scapat de probleme momentan...nu trebuie sa iei altele noi...le slabesti..apoi strangi la cuplul de 70NM si din punctul acela inca 90 de grade....sincer nu cred ca cu legatura cei 120NM cu asta.

Daca vrei arunca o privire si aici 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma sunt 2 saibe sau 4?

 

Pe tine cat te-a costat?

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut.ai rezolvat problema? eu am avut aceeasi chestie ca tine si am gasit problema la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zi-ne si noua ce problema ai gasit mai exact la cutie si cum ai reparat-o, poate se rezolva la fel si in cazurile noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Mri Ag, mi-a spus mie pe PM ca a gasit niste "dinti faramati in cutie", nu mi-a dat mai multe detalii. Banuiesc ca se referea la pinioane, nu ma pricep la mecanica. Cert este ca e ceva destul de nasol. Am golful din aceeasi serie, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

   Am aflat ce inseamna " dinti faramati in cutie". Este vorba despre un defect la grupul conic. Cred ca este vorba despre un joc care il are si se manifesta prin zgomot la, ridicarea mai brusca a pedalei de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru info! :)

Grupul conic e cumva diferentialul? Are cineva idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grupul conic (coroana+pinion) ,mai precis coroana grupului e prinsa pe diferential .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!