Jump to content

golf 5 gti bataie la lasarea pedalei de acceleratie


Bogdi92
 Share

Postare recomandată

Buna seara, am aici cateva problemute

La lasarea mai brusca a pedalei de acceleratie(inceputul deccelerari) la o turatie de 1800-2500 se aude o bataie sub masina sau undeva in fata nu imi dau seama exact, acceasi bataie apare si atunci cand schimb mai brusc vitezele, s-a mai intamplat la cineva?

Si o alta intrebare de ce cand pornesc masina, o perioada de timp sa zicem 10 min cand schimb in viteaza a doua vibreaza schimbatorul ca si cu nu ar intra ok dar dupa ce schimb de cateva ori in a doua merge normal? a fost schimbat ambreiajul din cate am inteles recent, eu am masina de 2 luni

Si inca un lucru, poate e doar in inchipuirea mea dar mi se pare ca masina mea scoate mai mult abur pe teava de esapament ca si restul din trafic, mai ales cand e la relanti la semafor, vad in oglinda mult abur... nu mi se pare a fi fum alb, dar e destul de dens... nu am mai vazut prin trafic GTI-uri in aceasta perioada sa fac comparatie...

M-am gandit sa merg prin ianuarie la service cu aceste probleme si tot atunci voi schimba distributia....Mai pot circula o luna asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in spatele cutiei ,dedesubt ,este un brat (biela) care "leaga" cutia de sasiu .e posibil sa fie dusa . daca asta e cauza "bataii" poti merge linistit inca o luna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aburul iese ca e frig afara si evacuarea e in curs de incalzire. Probabil ai vazut masini care erau mai incalzite :D

Probabil sunt duse bucsele de la suportul anti-balans (cel de care zice colegul de mai sus). Ridica masina pe elevator si vezi in ce stare sunt! Motorul se misca la accelerare puternica si cand revine pe pozitie face zgomot.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat un suport/tampon central la esapament pentru o zornaiala asemanatoare; fixeaza esapamentul de sasiu si totodata amortizeaza vibratiile acestuia - are si o parte de cauciuc; nu e nimic complicat; initial am crezut ca era mult mai rau, masina avea niste zornaieli/trepidatii urate la anumite turatii sau cand treceam peste denivelari; 30 lei piesa, 30 lei manopera :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am primele doua probleme.

Am schimbat deja tamponul central si bieleta antirasturnare si tot imi face clanc la decelerare brusca. Poate o fi de la prinderea esapamentului precum ne zice mariusica. Multumesc pentru pont!

Referitor la schimbarea treptei a doua, eu o patesc atunci cand e frig afara. Probabil uleiul din cutie e prea viscos si se mai subtiaza pe parcurs. Sau, poate e sincronul pe duca. Sa speram ca nu. :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, iti face si stand pe loc ? daca accelerezi pana la 2500 rpm "scurt".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as sugera totusi si suruburile de la semi-punte. E o problema pentru care VW, mai ales Golf, e cunoscut. Sunt suruburi care se slabesc in timp si semi-puntea prinde joc la miscari bruste. Se pot schimba cu suruburi ma noi, cu saiba din accea care nu le mai da voie sa se miste.

O ridici pe rampa si te uiti la suruburi, o sa vezi daca sunt urme de deplasare imediat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut C Z R, stand pe loc nu imi face doar cand las acceleratia in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la suruburile subframe-ului. Mi le-am schimbat pe toate o data cu tamponul central, am si saibele de fixare (apropo, rolul saibelor e sa nu iti trozneasca subframe-ul in curba), si tot am problema cu clancul la decelerare.

Intr-adevar, se manifesta doar in timpul mersului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica primele tampoane ale tobei de esapament,cele 2 tepuse din zona catalizatorului,daca sunt duse,se inclina evacuarea si atinge in protectia de la jumatatea masinii(o tabla care protejeaza evacuarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica protectiile de la cablurile de timonerie.

Cablurile sunt "imbracate" intr-o protectie de aluminiu si pot atinge de structura. Sunt prinse in niste coliere care se pot uza si incep sa se miste si prin urmare sa bata.

Eu am patit asa ceva si nu stiam ce sa-i mai fac, pana am dat de un mecanic priceput care a rezolvat problema in 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi manifestari de vreo 2 zile, de cand cu frigul asta. Se aude un clanc la decelerare la inceputul deplasarii, pana se mai incalzeste masina. Dupa 10 min. de mers incepe sa scada in intensitate si apoi dispare. Luni, trebuie sa ajung la mecanic pt cureaua de la accesorii si o sa ii povestesc despre acest zgomot sa vedem ce o sa gasim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la mecanic, iar in legatura cu acel zgomot la, lansarea pedalei de acceleratie, a concluzionat ca poate fi de la o planetara care are mai putina vaselina. La frig aceasata ingrosandu-se incepe sa nu mai faca ungerea corect. A verificat bucsa antibalans de la motor( pe care am vazut-o si eu) si era ok.Nu am mai insistat pe aceasta problema pt ca acest zgomot a aparut pentru prima oara, acum un an si jumatate si totul a fost ok pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, unde doare mai tare... Planetara... Imi vine greu sa cred ca produce astfel de zgomote doar din lipsa de vasilica. A venit Mosu' si anul asta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, chiar daca pare o ineptie, oare ar fi posibil ca zgomotul sa provina de la volant? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca argumentezi ti-as fi recunoscator. In plus, ti-as lua si raspunsul in seama. Multumesc!

Eu ziceam ca zgomotul ala, provenind din zona centrala, poate fi ori de la "laleua" interioara a planetarei, ori de la altceva invecinat. Cum volantul se afla intre cutie si motor, e tot prin zona aproximativ centrala, iar sursa de provenienta a zgomotelor poate fi inselatoare uneori.

Un alt lucru ciudat e acela ca zgomotul nu se produce decat daca rotile sunt cuplate la motor in clipa in care ai luat piciorul de pe acceleratie. Altfel, nu reusesc sa reproduc acel zgomot. Cu alte cuvinte, are nevoie de frana de motor ca sa apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyp2003

fiind un motor pe benzina NU are volant bimasa (numai alea pot produce zgomote) .o volant monomasa ar putea produce zgomote numai daca s-ar slabi suruburile de prindere pe arbore ,dar vazand fortele in joc ,le-ar si forfeca nu dupa mult timp .

mergand pe varianta volantei....sau in jurul ei ,zgomot ar putea face discul de ambreiaj daca ar avea vreun arc rupt ,dar zgomotul asta nu este de intensitate mare si nu se simte ca o lovitura .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatie! :) Acum inteleg ce vrei sa spui in legatura cu zgomotul.

Oricum, motorul 2.0tfsi te asigur ca are volant bimasa. In grupul VAG se pare ca volantul bimasa se pune in ultima vreme la motoarele cu cuplu mare, indiferent daca sunt diesel sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motoarele pe benzina au bimasica. Dar zgomotul tau nu vine de la asta.

Ridic-o pe elevator si vezi ce ai slab pe sub ea. Gaseste un mecanic batran cu experienta, nu copiii de 30 ani. Ai o masina frumoasa si e pacat sa o lasi pe mana lor, si-n plus nu vrei sa arunci bani pe piese nevinovate.

Eu raman la varianta un surub slab, un tampon montat aiurea, sistemul de prindere al evacuarii.

Ziceai ca capetele de planetara le-ai verificat? Si alea din cutie?

Imi cer scuze pt raspunsul de azinoapte , "Nu".

Iti dorim succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Mersi frumos pentru detalii! :)

Eu unul inca nu am gasit buba la a mea. Ceilalti colegi au trecut prin service cu masinile lor.

Inca mai caut acel mecanic priceput de care spui tu. :) Tare greu e sa gasesti unul intreg la cap in ziua de azi. Majoritatea sunt de duzina, ca si masinile pe care le conducem, de altfel.

Cred ca voi investiga mai amanuntit cand vom iesi din iarna, ca acum nu reusesc decat sa ma spoiesc cu noroi daca o ridic. Oricare va fi concluzia, o voi comunica.

Inca o data, multumesc pentru ponturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.

Vreau sa spun ca si eu am zgomotul de la ridicarea pedalei de acceleratie (G5 - 2.0 TDI BKD masina) Am schimbat tamponul central ( nu si cel din punte) acum un an in speranta ca de la asta este dar fara efect , tot apare zgomotul ( dobitocimea service-urilor din bucuresti si diagnoza de [cenzurat] cu metoda ...schimbam 10 piese pana dam de aia cu problema)

Inca nu am avut timp sa reinvestighez amanuntit problema .

Ce "am" eu in plus fata de voi este ca la mine se mai aude un zgomot la rulare din partea staga fata ( asa pare) atunci cand depasesc 60km/ora , amplificandu-se odata cu cresterea vitezei ceea ce ma face sa cred ca este vorba de la o planetara. (zgomotul nu este enervant , dar este sesizabil ) .

In curand ma duc la un service sa rezolv tot ce este "restant" , o sa postez aici rezultatul . Sper sa nu fie ceva grav , asa va doresc si voua !

Multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!