Jump to content

Axa came


gmtiby
 Share

Postare recomandată

:P :( Salutare !!!

Am revenit cu o intrebare: este posibil posibil, datorita faptului... ca am schimbat cureaua de distributie, iar mecanicul nu ar fi pus-o bine, adik ar fi sarita cu 1-2 dinti, e posibil ca temperatura apei sa sta ami ridicata??? Sau masina sa nu prinda mai mult de 145 KM/H ??????

Va multumesc..... v-am intrebat si despre viteza, deoarece miercuri ( 21-12-2005) mi-am schimbat.. la mecanic evident... placa, discul si rulmentul care era SPART !!!! Numai intra nici in viteza... asta e... am vfost prins intr-o situatie mai nasoala, nu am avut bani... asta e .. macar stau linistit in ceea ce priveste cutia!

Iar in caz ca nu ne mai "auzim",va doresc Sarbatori Fericite !!! :P

Modificat de gmtiby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P :( Salutare !!!

Am revenit cu o intrebare: este posibil posibil, datorita faptului... ca am schimbat cureaua de distributie, iar mecanicul nu ar fi pus-o bine, adik ar fi sarita cu 1-2 dinti, e posibil ca temperatura apei sa sta ami ridicata??? Sau masina sa nu prinda mai mult de 145 KM/H ??????

Despre incalzire nu stiu, insa cu viteza maxima: absolut, daca sunt sariti 1-2 dinti la axa cu came se pierde in puterea motorului, datorita faptului ca supapele se deschid prea devreme sau prea tarziu. Si pierzand din putere normal ca scade viteza maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput ar fi bine ca gmtiby sa ne zica ceva si despre motor. Din semnatura si din profil-ul lui nu imi pot da seama desi banuiesc ca e un benzinar. Dar banuiesc ca nu pot fi sigur. Scrie te rog fie in semnatura fie in profil ce motor ai.

Daca sare 2 dinti la un diesel, care este un motor cu interferenta (multa as zice) ai fi avut supape "rectificate de catre domnul piston" sau mai exact supape indoite. Din ce stiu eu si motoarele pe benzina sunt cu interferenta si nici acolo nu cred sa se tolereze mai mult de 1 dinte. Plus ca un dinte sarit se manifesta printr-o lipsa de performanta mai mult decat vizibila. Parca ai pierdut 30-40% din puterea motorului (vorbesc din experienta pe al meu 1.9 TDI din 1994).

Eu sincer m-as putea gandi si la alte lucruri decat la distributia care nu ar fi la punct. Desi as incepe prin a o verifica pentru ca verificarea distributiei este o lucrare foarte simpla si rapida si necesara in cazul tau pentru determinarea cauzei problemelor tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu si motoarele pe benzina sunt cu interferenta si nici acolo nu cred sa se tolereze mai mult de 1 dinte. Plus ca un dinte sarit se manifesta printr-o lipsa de performanta mai mult decat vizibila.

Al meu nu e cu interferenta, altfel schimbam supapele de cateva ori pana acum (sau doar prima data si ma invatam minte). Dar intr-adevar, sunt si motoare pe benzina cu interferenta.

Eu sincer m-as putea gandi si la alte lucruri decat la distributia care nu ar fi la punct. Desi as incepe prin a o verifica pentru ca verificarea distributiei este o lucrare foarte simpla si rapida si necesara in cazul tau pentru determinarea cauzei problemelor tale.

Eu mi-am reglat recent distributia bine, pentru ca am stricat-o din greseala (era cureaua slaba si am invartit sa vad reperele, tocmai le vazusem intr-un pdf si am zis sa le verific, ca sa stiu alta data cum se regleaza). Au sarit niste dinti si a trebuit sa o pun la punct din nou. Eu bine, dupa ce am pus-o, motorul porneste fara sa mai fie nevoie sa ating pedala de acceleratie. Inainte nu mai reuseam asta, de aproape un an de zile. Cred ca era sarit un dinte la axa cu came. Dupa ce am pus-o la punct din nou se si aude ca motorul merge mai bine, ma rotund.

Oricum, andREI are dreptate, cel mai bine ar fi sa completezi in profil ce motor ai, ca sa putem sa ne dam cu parerea la obiect. Si nu e greu sa verifici reperele de la distributie ca sa iti dai seama daca e pusa bine la punct sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa ai pierderi de performanta si daca axul cu came este "la semn". La motoarele ABS de exemplu, distribuitorul este antrenat de un arbore separat. Daca in cursul schimbarii curelei n-ai urmarit pozitia pinionului arborelui, vei avea aprinderea si injectia decalate fata de normal, si supapele functionand corect. In acest caz nu este nevoie sa demontezi cureaua de distributie, este suficient sa rotesti distribuitorul, pentru punerea lui la punct avand nevoie doar de o lampa stroboscopica si de o cheie de 13.

Oricum, subscriu la ce au scris colegii: spune-ne ce motor are masina ta, sau, si mai bine, completeaza semnatura :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze... aveti dreptate !!! nu v-am dat repere simple.... greseala mea !

Am inteles ce spuneti... si eu stiam de putere pierduta.. dar nu sunt sigur de chestia cu temperatura... ideea este ca delcoul este in una din extremitati la maxim, iar eu stiu ca in mod normal trb sa stea aproape sau chiar la mijloc !

Voi Ce credeti !!???

Merci mult !!

1.4 ABD, an 1993....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!