Jump to content

Probleme rezervor


Schneider
 Share

Postare recomandată

Am si eu urmatoarea problema:

Cand bag benzina cred ca face presiune in rezervor si o scoate afara(tot pe la buson)

Daca bag mai incet merge (aprox 4 minute 17 litri :) )

Are cineva vreo idee ? Care ar fi cauza?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai erau 20-25 litrii in rezervor.

am mers normal.(face treaba asta indiferent de stilul de mers/temperatura)

mie imi face asa dupa ce am schimbat rezervorul(cel vechi fiind gaurit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai 1/3 din rezervor si ai condus cu franari si accelerari succesive pana la benzinarie as spune ca motivul principal este agitarea/barbotarea benzinei in rezervor iar din cauza spargatoarelor de valuri aceasta nu reuseste sa se linisteasca pana alimentezi tu.

Un alt motiv ar putea fi pompa in sine, are presiune prea mare la "pistol" si barboteaza benzina la iesire si intra "spumata" in rezervor.

Ca sa identifici cauza, mergi linistit catre statia de benzina sau alimenteaza de la aproape 0.

A doua optiune, schimba pompa si daca se rezolva problema reclama proasta functionare.

Fenomenul pe care-l descrii tu este foarte intalnit la motorina, aceasta se spumeaza mult mai puternic.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul are o aerisire, ca sa previna acumularea de presiune si altele.

Cand ti-a fost inlocuit rezervorul cineva a acoperit aceasta aerisire! Du-te inapoi sa il repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si supapa de aerisire despre care vorbiti si pare sa functioneze corect.Nu cred ca poate fii astupata supapa pt ca pleaca din dreapta banchetei(ca pozitie ) si vine paralel cu traseul buson-rezervor , iesind practic langa gura de umplere

am incercat mai multe benzinarii si la toate e la fel...

inainte sa montez rezervorul, l-am spalat foarte bine,am schimbat filtrele .

azi am scos bila din capatul traseului de la buson in rezervor(crezand ca e blocata), dar tot nimic...

acum am observat ca la bord imi indica mai multa benzina decat e in rezervor si dupa alimentare rangeu` creste mai mult decat ar trebui....

in continuare va rog daca aveti vreo idee.....

in cel mai rau caz o sa cumpar un rezervor nou....(neplacut :( )... stie careva cat costa un rezervor nou?

multumesc!

Modificat de Schneider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc cu drum linistit.

cu rezervorul aproape gol e complicat pt ca eu am impresia ca imi indica prost(mai mult decat e in realitate) si nu prea imi vine sa risc sa raman in intersectie fara benzina :)

daca totusi mai are cineva vreo idee.....

multumesc de sfaturi.

Modificat de Schneider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba conduci linistit pana la benzinarie.

Tu ai probleme cu breather line-ul de la rezervor, precum zice Rave.

Noi avem alimentare cu combustibil de tip "with no return line", adica din filtrul de benzina se duce un singur furtun catre motor. Suprapresiunea creata la alimentarea in benzinarie trebuie eliminata cumva, ca sa nu ajungi in situatia descrisa de tine. De aici si rolul breather line-ului, care pleaca de undeva din gatul de alimentare al rezervorului (parca) si se duce pana in canistra cu carbune activ, care ar fi bine sa nu fie infundata si nici sa nu aiba probleme cu valva de deasupra ei (NU ma refer la N80, ci chiar la capacelul tuguiat de deasupra canistrei care are o valva unisens incorporata).

Poti incerca sa declipsezi furtunul de breather line de la capatul dinspre motor (imediat cum intra in engine bay, langa furtunul de alimentare cu benzina) in timp ce alimentezi, ca sa vezi daca scapi de probleme, dar e cam greu de realizat asta (s-ar putea sa se panicheze "benzinarita" daca deschizi capota in timpul alimentarii :) ).

Nu sunt sigur daca am inteles bine, dar am citit mai sus ca ai fi demontat rezervorul. Daca inainte de demontare nu aveai problema asta, atunci stii deja la care capat al breather line-ului ai probleme...

Multa bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am declipsat furtunul la benzinarie in timpul alimentarii :) dar din pacate nu a functionat.Maine sper sa am timp saajung la service sa verific si celalalt capat al breather line-ului.

Din pacate nu stiu cum mergea masina inainte sao cumpar eu,pt ca eu am cumparat-o lovita in spate si nu mergea deloc

Multumesc mult! sper sa mearga

Modificat de Schneider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-19589-0-63467700-1354785972_thumb.p

Am declipsat furtunul,am pus pistolul si am suflat aer....pare sa "curga" bine pana la rezervor.Busonul era desfacut in momenul in care am introdus aer si iesea o cantitate mare de aer...deci nu cred ca este infundat.

Apoi am mers la benzinarie si simptomele sunt tot cam aceleasi....cand bag benzina masina "vomita" o parte din benzina primita.

"2" ar trebui sa fie valva unisens?intre "2"si"3" circula aer in ambele sensuri...

Modificat de Schneider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici daca rezervorul are gaura de aerisire. Poate este astupata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie si problema descrisa de voi...poate asta este rezolvarea la GTI.

Totusi, vreau sa va spun ca stiu mai multe masini care sunt noi/nereparate care au problema asta cu motorina.

Solutia este mers linistit la statie, sau rezervor complet gol, sau schimbatul pompei de alimentare.

Daca nu-ti mai raman verificari tehnice incearca-le si pe astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc, la mine circula aerul doar dinspre "2" catre "3".

Rezervorul nou este original sau after-market?

Ti-am gasit o diagrama cu rezervorul...

Apropo, ai uitat sa ne spui rezultatele diagnozei cu vag-com-ul. Presupun ca asta a fost primul pas pe care l-ai facut pentru a incerca sa iti usurezi munca. A prins ceva?

Eventual uita-te sa nu iti fi conectat/inversat niste furtune (chiar si cele de la pompa rezervorului) cand ti l-a montat.

Si incearca sa cauti pe net cum se citeste nivelul combustibilului in rezervor, daca zici ca iti arata mai mult decat ar trebui. Presupun ca pompa are un plutitor. Vezi daca e posibil ca pompa din rezervor sa te impiedice sa mai alimentezi daca e defecta.

Si totusi, tot cred ca e o problema cu ventilarea rezervorului. De exemplu, cand scoti busonul de alimentare a rezervorului, simti ca s-ar fi creat vacuum (eventual dupa ce ai mers cu masina)?

rezervor benzina 2.pdf

post-2707-0-50941200-1354861269_thumb.pn

post-2707-0-16164600-1354861278_thumb.jp

post-2707-0-57348200-1354861286_thumb.jp

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul este original,dar nu nou.Este un rezervor ce il aveam pe o caroserie de Gti si a stat 2 ani neacoperit(fara capac pompa si buson).Era destul de murdar,dar l-am spalat bine.

Vag-com-ul a detectat o singura eroare: P0441(am si checku` aprins in bord)

Maine verific si furtune si aerisiri si tot ce se poate verifica cu rezervorul pe masina si daca tot nu ii dau de cap dau rezervorul jos si incerc sa il curat si sa suflu toate furtunele/aerisirile .

Sper sa gasesc ceva infundat :)

Sper sa functioneze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evap emission control sistem-inccorect flow?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evap emission control sistem-inccorect flow?

Da.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea asta inseamna ca ai si ceva probleme cu canistra de carbune sau cu valva n80 sau cu breather line, lucruri discutate deja pe topicul dedicat gti-ului.

Oricum, multi traim cu eroarea asta fara sa ne impiedice cand alimentam cu carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema mea cu rezervorul nu mai este asa mare dupa ce am dat rezervorul jos si l-am curatat din nou.Ultima alimentare a fost mult mai bine(30l in aprox 4 minute)

Acum ramane sa montez inapoi bila din capatul traseului de la buson la rezervor si sa vad daca se imbunatateste treaba.

Multumesc tuturor de sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la fel si nu am schimbat rezervorul. Problema era o pompa de la Rompetrol care spuma motorina de o zapacea si imi dadea afara. Am reclamat defectul si mi-a zis: daca nu iti convine alimenteaza in alta parte.... Banuiesc ca este o smecherie sa mai traga cateva sute de mililitri la pompa cand alimentezi, nu este destul ca e scumpa cu draci.... nesimtitii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma ce s-a mai intamplat cu rezervorul? A trecut ceva vreme si cred ca ai avut timp sa testezi remediul.

Imi vine greu sa cred ca doar de la curatare si-a revenit rezervorul. As zice totusi ca exista o sansa nenula sa fi fost montat gresit prima data. Te rog sa ma corectezi daca gresesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am reusit sa remediez complet problema....Merge ceva mai bine,dar in nici un caz cum ar trebui...sincer chiar nu stiu ce sa ii mai fac si la cine sa ma mai duc.

Este foarte probabil ca rezervorul sa fie montat gresit.Oricum ar fi , promit ca spun care e rezolvarea(asta daca o sa ii dau de cap vreodata)

Momentan masina imi ocupa timpul cu alte probleme: caseta directie+o bobina si o bataie ciudata pe spate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Asa cum am promis,revin cu rezolvarea problemei:

Cauza: o supapa de la rezervor nu functioneaza corect(este blocata). am incercat sa o deblochez dar nu merge.

Rezolvarea problemei(temporar):

-eliminarea bilei din capatul traseului gura umplere-rezervor

-am facut o gaura in capacul pompei de benzina

-izolat capacul de peste pompa de benzina(cel de sub bancheta spate)

Ce am facut acum este evident o rezolvare temporara,urmand ca dupa ce schimb caseta de directie sa schimb si rezervorul(pentru numai 2000 ron o sa am rezervor nou)]

Va multumesc tuturor pt implicare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia,mai bine cauti rezervor la dezmembrari si iei si un berbecut intreg fript...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!