Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Da, da' cand te gandesti ca are acelasi pret cu pedalele, sau poate chiar mai mult...  :icon_confused:  

Eu zic ca arata bine si asa.  :icon_thumleft: Tot pedale am si eu in plan, in viitorul mai indepartat. :rolleyes:

Link către comentariu

pai intra la fel de mult material :)

eu sunt de parere ca una fara alta nu are acelasi farmec.

Link către comentariu

Nu e de pret. Nu sunt convins ca imi place. Mi se pare prea mare suprafata "metalica".

Daca pedalele sunt discrete, si ies in evidenta exact cat trebuie, footrestul este foarte flashy...

 

Pe ailalta masina am tot doar pedale - cand am luat-o a avut si footrest (nici el nici pedalele nu erau oem, dar decente) - si l-am dat jos...

 

In schimb as da banii de pe footrest pe un comutator de lumini cromat - mai ales ca al meu are rama crapata.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

A facut misto de mine cb-ul :)

am facut azi plinul la aceeasi statie si la aceeasi pompa, ca inainte de a pleca la mare, si mi-a dat 6,6l/100km. E mai mult decat decent.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Update.

Schimbat comanda geamuri usa sofer - pentru ca nu mai mergea butonul de blocare geamuri. Daca tot am unul ok acum, pe cel vechi l-a desfacut sa vad ce are. Arculetul de retinere al butonului a sarit din locas. S-ar putea sa fie remediabil.

Blocul de lumini s-a inlocuit cu unul cu pozitia proiectoare - si am adaugat in mufele farurilor pinul aferent. Mai e de facut conexiunea, si cel mai important - farurile cu proiectoare. Nu vreau decat OEM. Imi dau seama ca asta va insemna ca voi gasi f greu...

Operatiunea tempomat: - cablajul pus - totul a mers mult mai simplu decat ma asteptam - insa, VCDS-ul meu cred ca e prajit. Nu se conecteaza cu masina. Deci nu se poate activa dracia. Pe moment o sa apelez la mila vreunui coleg sa imi bifeze bitul ala amarat :) Dar abia dupa concediu.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

O desfac inainte - sa vad ce si cum. La cum se simte butonul "la mana" - lamela/clema/piciorusul de retinere ori a sarit ori e rupt :(

Intai desfac, bineinteles, nu iau direct altul...

:)))

Link către comentariu

Neah, nu imi pare rau, am dat suficient de putin pe ea. Am dat-o jos de pe cotiera inainte de a comanda alta - de atunci m-am prins cam ce are, insa, sincer timp de bibilit arculete n-am acum. Unele chestii nu merita...

La iarna pe viscol, la un vin fiert - poate o sa ma ocup de d-astea.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Mi-a placut doar ca la vremea aceea...erai foarte sigur pe tine:) dar pana la urma...comoditatea invinge :))

Link către comentariu

Eram sigur ca se poate face. Si acum sunt, doar ca gasind la un pret bun toata piesa, n-a mai meritat deranjul.

Prefer sa imi petrec putinul timp liber pentru tempomat, proiectoare, oglinda electrocrom

 

Btw - si ultima e achizitionata - nu m-am hotarat ce adeziv sa folosesc pentru a lipi suportul nou de parbriz PESTE suportul vechi. Se potrivesc perfect ca si diametre - pe la englezi sunt unii care au facut (renuntand bineinteles la sezorul de ploaie, care nici pe mine nu ma intereseaza) Doar adezivul corect sa il folosesc.

Link către comentariu

cum adica peste? ai pastila veche si pui pe aia noua? nu o sa stea oglinda ridicata de pe parbriz, plasticul ce vine pe brat sta distantat...

 

daca lipesti fier pe fier poti pune poxipol. le smirgheluiesti/degresezi si apoi tragi un scotch pana se intareste.

daca pui pastila pe parbriz, iti recomand Locktite 319 (am folosit la mine, dupa ce oglinda a fost lipita cu Picatura si a cazut asta iarna.

Link către comentariu

Deci - sunt doua variante (avand parbriz cu pastila mica fara gaura)

1 - dezlipit pastila mica si lipit cea mare (cu gaura de senzor) - doua probleme - la dezlipire poate sa crape parbrizul, mai ales ca e cel original al masinii, si a doua, zona vopsita e mai mica decat pastila mare si se vede ca porcu'

2 - demontat oglinda veche de pe pastila si PESTE lipit cea mare - practic diametrul senzorului de ploaie este identic cu diametrul pastilei mici. Spatiu intre parbiz si masca piciorului oglinzii nu ramane decat putin, pentru ca suportul vechi intra in gaura celui nou. - o singura problema - calitatea adezivului folosit. (pentru asta am gasit info pe niste topic-uri pe tdiclub si ukmkIV's)

 

Practic pentru varianta 2 trebuie doar adeziv bun. O sa fac o proba cu poxipol - pe suportul mare, sa vad cum tine.

Link către comentariu

1. fie cu o lama sau apelezi la un centru de parbrize. intr-adevar e greu de dezlipit.

2. lipesti fier pe fier, sunt X solitii, unele bi-component. daca estetic e ok si nu folosesti senzor de ploaie, e cea mai simpla varianta. doar sa pregatesti bine suprafetele inainte de lipire

Link către comentariu

da, ceva gen poxipol - o sa fac niste experimente, inclusiv cu lasat sa se incinga in masina, sa vedem daca tine.

Treaba finala mai devreme de 2 saptamani nu apuc sa o fac.

 

Senzorul de ploaie nu ma intereseaza sa il montez.

 

Ma oftic de tempomat, as fi vrut sa ma distrez oleaca cu el in concediu, dar, asta e...

Link către comentariu

Pai incearca sa cauti un coleg care are, ca nu-i mare arta ca sa-l activezi. Doar login pe Engine cu 11463. :)

Nu ca sa te oftici mai tare, dar e chiar util si nu neaparat la drumuri lungi. Eu si pe 4-5 km il folosesc. Plus ca e o senzatie de "me gusta" cand accelereaza singura.  :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Esti la fel de comod si cu tempomatul :))

e mai simplu sa te oftici decat sa dai cateva telefoane si cativa zeci de lei :) sunt sigur ca daca te agiti putin...pana diseara il ai functional...daca este doar de bifat un bita amarat cum zici...

Cum zicea si @robotelu...o sa te oftici in concediu ca il ai acolo...dar nu il poti folosi...ca nu ai fost juma de ora la cineva cu un vag-com :))

Link către comentariu

L-am sunat ieri pe Florin, dar normal, era duminica, si nu mi-a raspuns :( Mai avem aprox 5 zile - din pacate de dimineata pana seara la munca. Cineva prin Aviatiei / Muncii cu VCDS ? :D

 

Btw - operatia ieri am facut-o la tzara, suficient de departe de bucuresti...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

la rece e problema cu adezivul, nu la cald. fiind materiale cu coeficient de dilatare diferit (aici vb de sticla/fier). la cald cedeaza la temperaturi la care si masina ar avea de suferit si nu iti faci griji pt oglinda ;)

 

eu am montat tempomatul la AlBundy (bine, el a montat tot..am fost cu maneta-n brate)

Modificat de Muale
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Suna-l si azi...este normal sa nu iti raspunda duminica...pe langa Florin mai sunt si altii...AlBundy,Pronet,Turbocip etc...sunt mai multi la care poti apela...:)

Totusi nu inteleg de ce te limitezi doar la Aviatiei/Muncii...nu cunosti Bucurestiul sa ajungi si in alte parti?daca nu te agiti putin...nu cred ca i se va face nimanui mila de tine sa te astepte cu vag-com-ul in fata blocului...:)

Mai gandeste-te...nu iti spun astea cu rautate...dar fii si tu realist...nu va veni nimeni la tine sa iti activeze ala...va trebui sa te duci tu la cineva...

Bafta ;)

Link către comentariu

Stiu - dar in Aviatiei lucrez de dimineata devreme pana naiba stie cand seara - am plecat si la 10 noaptea. Iar in putinul timp ramas, saptamana asta imi fac bagajele si cumparaturile pentru o saptamana cu cortul in spinare prin Fagaras...

 

Daca in continuare crezi ca e lene sau reavointa, asta e :(

Link către comentariu

Florin e in concediu 2 sapt. Am vb eu cu el acum cateva zile.

Ps: bravo, imi place ce faci

Link către comentariu

domnu, am eu vag com-ul ramas de la bora sau mai am versiunea 11, da-mi un semn daca ai nevoie!

Link către comentariu

Merci Robert! Mai am o "oferta" - insa, dupa cum spuneam - azinoapte am ajuns la 12 si ceva de la munca :( In conditiile in care, de dimineata, eram la 9 la datorie...

Poate in seara asta sa am mai mult noroc...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ma intorsei de cateva zile din concediul faza a 2-a :)

De data asta la munte. Sau pe munte.

 

Fagaras. Moldoveanu. Cu masina bineinteles, doar pana la Balea, restul cu cortul in spate. Ceva alergatura si pe Trans si pe Dn-uri, Poiana Marului etc (pentru cine stie zona)

 

Minim 5.3/100km la intoarcere, la dus undeva la 6% - maximul la urcare pe trans - 11.5% (conform CB)

 

Nimic deosebit de raportat, totul functioneaza cum a fost proiectat.

 

O poza inaintea urcarii cu cortul, pe malul lacului, unde ne-a asteptat cateva nopti.

post-50507-0-46239400-1376599772_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!