Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Bv man...imi mentin parerea ca pandemia are si ea partile ei bune :))

Vad ca scaunele sunt pe pozitie...lipsesc doar cotierele...

Prima provocare ti-a iesit...astept sa vad daca reusesti si cu retapisatu...poate poate imi fac si eu curaj  :)) 

Link către comentariu

Ce material si adeziv folosesti pentru retapitare?am si eu la astra socrului de refacut plafonul.Am cumparat deja material de la Otopeni,mai am de luat adezivul.In trecut am folosit la spray.

Link către comentariu

Ah... si eu trebuie sa-mi fac neaparat curaj sa fac treaba asta. La mine e mai usor de scos, dar tind totusi sa gasesc unul original tipla in dezmembrari decat sa retapitez (retapitat nu mai are stratul de burete nu?) dar e greu si tipla si cu trapa :( 

Spor la treaba, astept cu nerabdare rezultatul!

Link către comentariu

finally done...

materialul este format din doua straturi textil - unul gri texturat vizibil, unul alb, si un buretel. Se simte ca si cel original dupa montaj

adezivul este tesa extra strong - vedeti in una din poze - este fara prenadez, nu ataca buretele.

@rudiRUD curaj! - nu la trapa e chinul ci la manerele de viraj si plafoniere - e f fff greu sa mulezi materialul pe formele alea - mie mi-a iesit cam 90%...

@vali zak materialul este ca si cel de la Otopeni - l-am luat de la cineva din Buc la 2/3 din pret.

@Laurentiu_LWR la cat de meticulos te stiu - nu cred ca vei avea probleme - doar rabdare iti trebuie. Multa :)

D8C7D881-7144-4AF4-9E05-639EA04BE793.JPG

IMG-3726.JPG

IMG-3727.JPG

IMG-3728.JPG

Link către comentariu

Si eu recomand retapitarea plafonului. Asta am facut si eu la beetle si a iesit foarte ok. Material cu burete, culoare foarte asemanatoare, la final zici ca e original. Am cochetat si eu cu ideea unuia bun din dezmembrari dar daca tot te chinui sa il scoti, bagi, te gandesti si sa il cureti putin fiind de pe alta masina, stat prin depozite si atunci ai sanse mari sa se desprinda. 

Link către comentariu

Trebuie luat in calcul si varsta masinilor...

Asta cu piese tipla din dezmembrari poate ca mergea acum 5...6 ani... Deja au trecut anii si peste cele din dezmembrari...

Felicitari pt munca depusa...a meritat...

Sunt foarte curios cum te descurci la stalpii ceilalti...mai ales unde este centura...

Ps...La multi ani ?!!

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Suuper! :) Bravos! 

Sincer, si pe mine ma paste o schimbare de tapiserie la plafon. Cu ocazia asta fac si plafonul si stalpii cu negru. tot asa, material textil cu buretel. M-am saturat de asta alb care se murdareste la orice chestie.  In plus, trebuie neaparat sa scap de textilul ala din fetele de usi. Acolo cred ca e cel mai greu. Distante mici si curburi stranse. 

Link către comentariu

Culoarea este usor mai inchisa - Nu am gasit material identic, am fost cu clapetica de deasupra oglinzii cand am luat materialul.

Pentru stalpii B si C nu mai am momentan material - se pot face si ulterior, insa nu sunt convins ca vreau - la B este o problema la sina centurii - are o buza de plastic care imbraca marginea gaurii, si cu material mai gros calca cumva aiurea (materialul de pe stalpi original este mai subtire). Stie @Laurentiu_LWR ceva ;)  Btw - Multumesc de urare!

Usile as vrea sa le fac dar nu stiu cu ce ... nu vreau cu piele falsa/ pvc - iar textil cu buretel de textura aia nu am gasit

Piese de genul asta din dezmembrari exclus - e bine sa tinem de piesele si plasticele masinilor cat mai mult, altele mai bune nu gasim...

Link către comentariu

Chiar daca am cam "parasit-o" de aproape un an...inca ii mai stiu toate secretele  :))

Acum mi-a venit ideea daca nu cumva acele buze sunt detasabile..sa le scoti....sa imbraci si pe urma sa atasezi piesa...dar nu cred...:) 

Link către comentariu

Sunt detasabile, le-am si detasat de proba - insa sunt fest pe montanti cu material subtire. Cu cel gros de tavan stau ciudat, deformat - o sa fac o poza la Golf sa vezi.

Marile iubiri nu se uita :D

 

Link către comentariu

la stalp B nu merge sa cureti buretele de sub material, doar pe zona plasticului = material mai subtire

Link către comentariu

nu merge curatit. sau cel putin nu am ajuns la acest grad de finete. 

ce e naspa - analizand cum a fost impachetat tavanul golfului am gasit o zona cam de 15*15 cm desprinsa - undeva deasupra uneia din plafonierele spate. fiind negru se vede greu si posibil sa fie de mult asa - voi urmari insa

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Singura masina la care mai am cauciucuri vara / iarna - dupa ce imbatranesc uniroyalurile (au 5 ani deja) tot pe niste allseasonuri o sa trec, numarul de km nu justifica deranjul a doua randuri de cauciucuri.

Pana una alta le-am pus, si am rezolvat o problema veche: emblemele de capacele montrealurilor au tendinta sa se defaca si sa se piarda (d-aia multe golfuri cu jantele astea au lipsa emblemele) - de cativa ani, in fiecare primavara le lipeam cu diverse solutii, nici una de prea mare durata, macar nu le-am pierdut... Anul asta, datorita limpezirii mintii date de #stamin.......acasa le-am aplicat cate doua nituri discrete. Se vad doar de aproape, si chiar nu deranjeaza.

Si o poza de "familie". Fara dinozaur ca suntem xenofobi :)

IMG-3788.JPG

IMG-3789.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

@mad_kat  frumos parc auto :)   si de calitate .   Grea decizie care din ele sta in garaj ?  sau stau cu randul ?  Ma refer la bora sau golf  ca  bus-ul pare a fi prea mare. 


Daca ar fi sa ghicesc golful este cel care primeste cel mai mult garajul  :)   

Link către comentariu

Multumesc!

Golful e singurul care incape - pentru ca, bineinteles, in garaj sunt tot felul de alte prostii, pornind de la biciclete sfarsind cu tot felul de scule de gradina...

E insa foarte dificil cu masinile - mai ales din punct de vedere timp. De exemplu, acum golful nu are itp, pentru ca pur si simplu nu am avut vreme sa ajung, am preferat sa fac la bus, cu care deja am mers de la sfarsitul izolarii, si o sa tot merg, cam in fiecare weekend de vara. Consecinta neplacuta fiind ca, nevoit sa fac un drum la TM zilele astea am plecat cu dinozaurul (asta nu e in poza) Iti imaginezi frustrarea de pe dealul negru....

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si anul asta, din varii motive am ales sa ajung la mare (in ro ofc) cu Bora. Totul bine si frumos la dus - insa joi, la intoarcere, am avut majoritatea dumului temperaturi de 36 de grade, si cu destule varfuri de 38... Si as fi vrut sa spun ca totul a fost ok, insa nu a fost chiar asa.

La un moment dat, cand la 37grade (pe bord) cu aerul pornit, am accelerat destul de tare de la 80 catre 130 - a luat limp... Am citit ieri eroarea si avem un minunat 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557

Timpul alocat masinilor l-am petrecut altfel (se va vedea in celalalt topic cum) ca sa investighez - dar o sa iau clasicele verificari, n75, furtune, capsula de pe turbina... Si mai e varianta geometrie imbacsita de la condus de persoana de sex feminin... (stiu, sunt misogin, dar e o posibilitate)

 

Modificat de Rave
Link către comentariu

Am avut si eu problema cu limp, iar la mine s-a dovedit a fi geometrie imabcsita. Am rezolvat cu niste “solutie de curatare” mai puternica bagata pe partea calda si actionat de mai multe ori manual geometria. Bineinteles, asteptat sa usuce bine inainte de a folosi masina. 
 

Cand ma uit la poza ta, apreciez ataaaat de mult ca am cutie in 6 trepte. Cand am cumparat masina nu aveam nici cea mai vaga idee ca sunt si cutii in 5 si in 6. Am luat-o si gata :)) 

Link către comentariu

 

@rudiRUD nu am rabdat si dupa ce am postat m-am dus sa misc de tija actuatorului, se misca destul de lejer, insa solutia ta e de luat in calcul.

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • 5 months later...

Limpul nu s-a mai manifestat, sau cel putin actuala utilizatoare a masinii nu l-a mai reclamat (posibil la stilul de mers sa nu se manifeste...)

 

In schimb mi s-au adus la cunostinta porniri grele cu tinut mult cheia, chiar daca "bufnita" sta lung aprinsa la temperaturi mici. Asa ca am purces la schimbarea bujiilor incandescente, al caror istoric mi-era total necunoscut. Bujiile le am luat de mai mult de un an, m-a tinut teama de rupere in chiulasa.

 

Se vede cum arata cele vechi, iar pornirea este acum "la sfert" - parca demarorul totusi nu e foarte vioi, insa diferenta e mare. Partea nasoala e ca izolatiile fiselor sunt crapate, rupte, etc. Neavand altele am pus asa la loc, nu atinge nu face arc nicaieri, insa problema trebuie adresata :(

 

Si o poza cu cele doua Mk4, in rarele momente cand mai stau alaturi...

IMG-5129.JPG

IMG-5128.JPG

IMG-5127.JPG

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!