Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Intentia a fost buna...dar ai dat cu vaselina pe o hartie...nu cred ca ajuta cu ceva...

Eu la mai toate placutele care le-am schimbat am vazut eticheta aia...practic ajuta la montaj...lipesti placuta pe etrier si nu mai stai cu grija ca se va misca pana pui totul la loc...

Plus ca arata urat (parearea mea)...e ca si cum ai merge cu un tricou nou si eticheta pe el  :P

Link către comentariu

Trebuia sa dai hartia jos....lipiciul ala are si rolul de a sustine placuta lipita pe etrier si pistonas pe parcursul duratei de viata a setului de placute.

Tocmai asta face difetenta...doar producatorii buni de placute pun adezivul ala pe spatele placutelor.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deci recunosc - nu mi-a fost clar de sensul acelui dubluadeziv... Si am mai avut pe mana textar, e drept acum vreo 3-4 ani - si nu aveau ala... doar clasicul scut termic... Nu imi dadeam seama daca e scutul termic sau hartie - d-asta am pus vaselina

 

oricum - vaselina pe cleme e mai importanta - si acolo nu am avut ce dezlipi :D

 

Oircum - masina a intrat de vreo 2 luni intr-un regim de utilizare "leisure" - pentru tavaleala pe santiere si prin tara folosesc octavia de servici. N-are nici o treaba, din nici un punct de vedere, insa e moca, si as fi nebun sa imi omor masina mea cand e asta disponibila...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Si a trecut vacanta de 1mai

Prilej de rodat franele spate si mai ales gumele.

 

Este efectiv alta masina - la viteza, pana la 139kmh ;) este mult mai silentioasa, acum realizez cat de zgomotoase erau vechile cauciucuri, iar pe viraje este foarte controlabila. Si m-am bucurat ca a plouat, doar am cauciucuri de ploaie. Si intr-adevar, se descurca admirabil pe carosabil ud, "as advertised"

 

Altceva nu ar fi de spus, restul "sistemelor" merg cum trebuie.

Poza de cand am lasat-o sa plecam in traseu "cu picioru'"

 

Cu interiorul, mai stam, am dat banii "pe prostii" (nu pentru masina) si nu mai e buget :D

post-50507-0-88982700-1430723878_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Sa inteleg ca esti relax pe ploaie, nu?

Link către comentariu

relax niciodata nu poti fi (sau nu trebuie sa fii) pe carosabil umed - insa gumele astea imi dau un plus de siguranta.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Inca o iesire - de data asta pana aproape de Brasov pentru urcat perpedes in Piatra Mare.

Ocazie cu care am alergat oleaca Bora pe Timis :icon_bounce:

 

Numai cuvinte de lauda pentru cauciucuri, iar frana este acum foarte echilibrata. Numai ca, acum putand sa iau curbele "altfel" si se simte tare ruliul caroseriei. Cred ca a venit vremea sa studiez problema sway-bar-ului fata. Sa imi gasesc sublerul sa vad cat are cea de pe masina (pe net scrie 21mm) - si sa vad ce se poate face - OEM sau aftermarket.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 months later...

Datorita masinii de munca, Bora a devenit un fel de masina "de weekend", beneficiind si de garaj in ultimele luni.

Lucru numai bun pe canicula si soarele asta.

 

Insa dupa o saptamana de alergat octavia cheala cu PDG mi se face tare dor de tractor...

 

Weekendul asta suntem la Sinaia, vineri noaptea ne-a prins o ploaie torentiala care a tinut de pe la Campina pana dupa Comarnic, dandu-mi din nou ocazia sa ma bucur de cauciucuri... Extraordinar felul in care siroaiele ce se formeaza pe dn-uri in timpul ploilor serioase nici nu se simt acum... Si pe uscat se simt al naibii de bine cauciucurile astea (nu, nu lucrez pentru importator :D )

 

 

 

post-50507-0-76057000-1438460246_thumb.j

Link către comentariu

Inca o poza din weekend - de pe platou aproape de piatra arsa - unde am lasat masina, si am luat-o la picior pana la Vf Omu.

 

Si offtopic - Bora are 236000km impliniti weekendul asta si se tine mult, mult mai bine decat Octavia tour din 2007 cu 97000... km

De cateva luni si 11k km de cand am Skoda, numai tampenii mi-a facut: eram sa iau foc de la un ventilator radiator gripat, geamurile electrice sunt temperamentale, stropitorul spate iriga portbagajul, spatele topaie ca naiba, scartaie usile si hayonul - si cel mai recent s-a fisurat conducta dintre intercooler si admisie...

 

Aceeasi platforma, dar atat - nici o legatura in rest, calitatea pieselor si imbinarii este net inferioara...

post-50507-0-64640800-1438857618_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

 stropitorul spate iriga portbagajul, 

 

 

daca aveai si al tau facea la fel dupa o vreme.

Link către comentariu

posibil - am citit parca pe la Golfuri ar fi problema asta.

L-am desfacut sa vad ce-i in angrenaj, ca pe acolo curge, si este infiorator... metalul "inlocuit" de rugina...

deconectat furtunul, indopat, si repetat de 10 ori in minte "nu impinge maneta dreapta" :) - si s-a rezolvat...

 

apropos de piese - nu stiu daca am mai zis dar - chiar daca multe piese par identice cu G4, sunt de alt producator. De exemplu, butonul de oglinzi la mine la bora este Bosch, si cel de la Skoda (care s-a si stricat o data) este Magnetti Marelli.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

daca e masina de firma, sa o repare.

altfel nu vezi in spate

Link către comentariu

Am uitat sa le zic la revizie...

Dar sa stii nu e ca la Variant - indiferent cata mizerie e - nu ajunge decat apa curata de la Allah pe luneta - nu jeg de pe drum. Practic, mergea si fara stergator. Cred chiar ca am vazut Octavii fara stergator.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

sambata noapte ne-am hotarat sa bagam o tura pe munte - si la 22.30 plecam :)

 

tura medie - Piatra arsa - Pestera - Valea Obarsiei - Omu - Babele - Piatra Arsa (evident cu rucsac in spinare)

 

pana sus pe creasta, bineinteles ca ne-a dus masina albastra.

 

o singura poza insa in care apar si nevasta si amanta

post-50507-0-33263900-1439839976_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

S-a redus sub jumatata numarul de km/luna - din motive de masina de munca.

Pe wishlist as avea trimuri de pacific si volan piele perforata - insa gasesc greu si de fiecare data la preturi ridicole...

 

In rest - am facut asta: http://vwforum.ro/topic/47483-radio-gamma/page-17#entry2588903

deocamdata provizoriu - motivat si de imposibilitatea de actiona butoanele mfd-ului cu suportul de pahare deschis, si nevoia de acel spatiu de depozitare.

provizorat cu care ma inteleg tare bine insa...

Link către comentariu

Intotdeauna mi s-a parut ca MFD-ul chiar daca arata bine in bord - nu e 100% din aceeasi poveste - in timp ce cass-ul are acelas design cu restul - forma butoanelor, fontul, proportia afisajului etc. Iluminarea e mai putin deranjanta noaptea. Si se vede ca functioneaza ok cu suportul de pahare extins*.

 

*masina era in garaj la momentul pozei :D

post-50507-0-26008800-1441009228_thumb.j

post-50507-0-80948400-1441009230_thumb.j

Link către comentariu

Big like!

Deşi nu sunt fanul unităţilor originale, sertăraşul ăla îşi face toţi banii!

Link către comentariu

@Taz - diferenta de sunet intre gamma blaupunkt si mfd nu e atat de mare. DOAR Gamma blaupunkt. Practic mi-am dat seama ca tineam un aparat 2DIN aproape degeaba.

 

@Guppster - da, nisa aia mi-a lipsit mult in anul asta jumate petrecut alaturi de mfd...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai stergem praful pe aici.

Masina nu a mai suferit modificari, doar a mai adunat cativa km, in regim de weekend. Beneficiaza si de garaj de ceva vreme.

Imi place cel putin ca "in prima zi" si merge excelent. Este intr-un punct in care nu am ce-i face, decat lucruri "prea majore" pe care nici nu mi le doresc neaparat.

 

Ce nu gasesc la pret ok, si in stare buna, un capac central de Montreal 1 (se vede si in una din poze ca e spart unul) Si mai trebuie luat la Vopel volanul. A tinut ok totusi, as zice.

 

Vreo doo poze...

 

Si inca un pic si face 3 ani la mine. Si vreo 35k km, care, daca nu aparea in peisaj skoda de munca, la cat am umblat, si cu casa si cu treaba, acum ar fi fost peste 50k...

post-50507-0-85163800-1445857476_thumb.j

post-50507-0-33035300-1445857480_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De lucru prin si pe langa casa, cum mai am ceva timp, si mai putine cu masina.

Am reusit insa sambata noapte sa fac ce voiam de mult. O tampenie, veti zice multi, insa e un detaliu simpatic.

Am facut rost de un buton reglaj oglinzi de octavia 1 stricat, insa cu pictograma de oglinzi incalzite in loc de "0". Dupa un transplant de carcase (ca ala de O1 lumineaza verde) am obtinut un buton complet cu iluminare pe rosu, cu pictograma dorita.

 

Rezultatul in poze.

post-50507-0-28208800-1447669843_thumb.j

post-50507-0-03309700-1447669848_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!