Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Pe acolo studiez - dar doar serile pot, in rest pe la munca... Subiectul l-am mai dezvoltat pe aria tehnica, sa nu suparam moderatorii ;)

Link către comentariu

Gata. Una bucata actuator schimbat. Era cel original. I-o fi ajuns si lui :)

Testam in weekend in toate regimurile sa vedem ce si cum :icon_rambo:

Link către comentariu

era ruginit, ceva...?

chiar, cat te-a costat? s-a si reglat cel nou (corespunzator/ la ochi, nr de spire) sau deloc ?

Link către comentariu

era potrivit de ruginit. insa nu se misca tija mai multe de 6-7mm si aia greu. geometria lejer de tot.

 

reglat dupa cel vechi cu subler.

 

detalii de pret pe mp ;)

 

edit: si o veste buna - nu am ulei in intercooler - deci turbina e ok, si alerg masina suficient de tare :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

pretul ala il stiam si eu.

daca cel initial era reglat corect, e bine.

altfel, trebuie reglaj ce implica si citirea parametrilor pe un ecran.

 

la intercooler cum ai ajuns, de la schimb actuator :))

Modificat de Muale
Link către comentariu

daca tot era masina pe elevator am zis sa vedem daca e mizerie mare si pe acolo - in conditiile in care de ceva vreme nu prea merge in parametri...

Link către comentariu

Nu am mai avut prea multe drumuri - doar vreo 300km de cand am rezolvat turbina.

Pare sa mearga ok - se simte ca statea mereu un pic "deschisa" geometria - acum are un usor lag (sesizabil doar daca esti maniac) - insa sus in ture trage mai fain. No limp yet :)

Link către comentariu

Daca vrei actuator reglat corect mergi la Cipos. E poveste de adormit copiii ce spun mecanicii ca se regleaza actuatorul nou dupa cel vechi.

Link către comentariu

corect se regleaza facand loguri pentru a citi parametrii.

reglatul prim masurarea tijei este partial corect.

Link către comentariu

Normal. Nici nu mi-am pus problema ca este exact ce trebuie - dar pe moment este suficient.

De atat am avut timp in acea zi.

Link către comentariu

Log-uri tot n-am facut, insa am constatat o chestie. Parca am un usor lag, pe care nu il avea inainte, dar trage mai bine mai sus in ture.

Ma gandesc ca e logic sa fie asa - daca la pornire nu facea cursa si nu isi inchidea complet voletii, aveam lag mai mic, fiind mereu un pic deschisi...

 

La reglaj calumea tot m-oi duce, timp sa am ca noaptea dupa 8 nu imi regleaza nimeni turbina :D

Link către comentariu

All is well in continuare.

Insa revine G62-ul - trebuie iar curatata mufa - si daca tot umblu fara capac motor - am gasit colierul de la epurator slabit si multa mizerie pe acolo... Nici imbinarea cu clips dinspre tubulatura admisie nu sta prea bine... deh, plastic, varsta... etc...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Km se aduna, dar nu in ritmul din vara. Am trecut la gumele de iarna... Trist, ca si look si tinuta de drum. Dar macar consuma mai putin cu ele :D

 

In rest daca tot eram cu rotile jos mi-am facut lista de cumparaturi pentru primavara: placute frana fata, placute spate si discuri spate. Discurile sunt foarte ciudat uzate - pe jumatate din suprafata sunt efectiv exfoliate cam 0.1-0.2 mm (masurat cu sublerul)  - astfel ca placutele nu mai calca pe disc pe acea zona... banuiesc ca s-a intamplat asta din cauza glisierelor semigripate pe o parte (cele de le-am deblocat asta vara) si franei de mana de pe cealalta parte (ambele rezolvate)

 

Arata cam ca in poza, doar ca exfolierea e spre interior.

 

A, si am revenit la blocul de lumini oem, nu am reusit sa ma obisnuiesc cu lookul celui crom.

post-50507-0-55273300-1416299613_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Da, am mai citit pe net ca se mai intampla chestia asta la platforma G4... :(

In primavara o sa ii fac schimb discuri placute si curatare/revizie etrieri spate.

Link către comentariu

Prin amabilitatea unui coleg am facut rost de un far dreapta - si am purces la inlocuirea farului de pe masina, care avea o clema de la un capac rupta (si se tot aburea) si un reglaj rupt de subsemnatul.

 

Si daca tot eram cu bara jos, am schimbat sticla si de la cel din stanga. Si o curatare a oglinzilor.

 

Acum avem luminaaaa :) Vorba reclamei - am schimbat farurile si parca am schimbat toata masina. Pozele is naspa, era jegoasa lentila telefonului, si ap foto n-aveam... :(

post-50507-0-30473900-1416817095_thumb.j

post-50507-0-53739700-1416817098_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Ma bucur ca parti din prima mea dragoste auto traiesc si ii fac pe altii fericiti. Sa ai lumina puternica in continuare. Te salut! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc inca o data, si aici!

 

In alta ordine de idei, am constatat ca de cand am actuatorul de la turbina nou, nu mai suiera aproape deloc turbina pana in 2000rpm - cum facea de cand am luat masina. Asta insemnand ca de cand am luat-o era oleaca gripat, si nu stateau niciodata vanele in pozitia "idle".

Link către comentariu

Acum da :)

Cu oglinzile curate, geamurile nezgariate si nematuite este lumina chiar decenta. Iar azi-noapte pe ceata proiectoarele si-au facut treaba f f bine.

 

In mod cert cu lupe ar fi si mai bine - insa xenon OEM nu-mi pun, iar aftermarketurile arata toate ca naiba.

 

Exista si varianta lupe in farurile normale - insa orice garce, cat de retard ar fi, isi da seama ca nu sunt OEM, si arata si ciudatel...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

O treaba careia nu ii gasesc solutia:

In primavara au cazut ultimile bucati de burete de pe dosul capacului de plastic de peste motor (ala cu sigla si 1.9 tdi) - si acum este doar un plastic gol.

 

As vrea sa il inlocuiesc si sa il si pun la loc - pe langa ca arata urat motorul, mai atenueaza si din zgomotul de tractor. Si poate mai ajuta si iarna la incalzirea mai rapida.

 

Ce se poate pune acolo - sa nu se dezlipeasca / topeasca / ia foc?

Link către comentariu

Daca comanzi ceva, daca gasim ceva as vrea sa ma cuplez si eu cu tine la ceva burete ignifug, contribui la transport eventual! ca nici eu nu am buretele repsectiv. Stiu ca era un coleg pe forum care vindea bucati de burete autoadeziv pt insonorizare (poate are el ceva care sa nu ia foc, cat mai gros, si daca se si lipeste cu atat mai bine. cred ca ne trebuie ceva 60 x60 cm.

Modificat de deenman
Link către comentariu

nici eu nu il mai am, se macinase si l-am dat jos.

nu cred ca are rol prea mare la incalzire/insonorizare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!