Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

cat au fost saibele gri?

oare merg putin decupate sa folosesc una pe tija de la oglinda din dreapta...?

Link către comentariu

saibele 10ron 10buc, piulitele 12ron 10 buc

 

Se pot decupa dintii daca vrei sa intre pe un surub mai gros.

Link către comentariu

Nu imi trebuie toate, chiar daca mai pastrez si de rezerva - daca vii deseara cu manerul iti dau o saiba sa experimentezi :D

Link către comentariu

Ai PM :)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Am reusit sa imi bat recordul >3000km intr-o luna... - daca nu puneam poza de la 222222 nu ma prindeam de asta... ieri cand am intrat in Bucuresti aveam 225500...

 

 

 

 

post-50507-0-31560400-1405603892_thumb.j

Link către comentariu

Ce Pertom este ala,imi pare cunoscut?Pe drumul Targoviste-Campulung/Rucar-Bran ?

Link către comentariu

Este pe Valea Oltului - la vreo 15 km inainte de Calimanesti. :)

 

Btw - misto rau cum s-au asezat saibele cu dopsoarele de plastic infiletate peste ;) merci inca o data.

Link către comentariu

Sa ma tragi de maneca pt maner si saiba, nu am uitat doar ca nu am ajuns in zona ta.

Link către comentariu

Da, nu-i graba :)

In alta ordine de idei - cred ca o sa pun la loc blocul de lumini vechi - nu ma obisnuiesc cu asta "crom"... Nu sunt 100% incantat de potrivirea cu restul interiorului.

Link către comentariu

Un pic de "transbucegi" weekendul asta, la Piatra Arsa era arhiplin asa ca m-am intors si am batut zona din jurul cabanei Dichiu. Mult mai putina lume, mai curat si peisaje faine. Cam ca in una din poze.

Tractorul merge fara probleme, la coborare am avut complet irelevantul si hilarul consum de 2.5 l/100km pe bord. :D

 

 

post-50507-0-22061300-1405939524_thumb.j

post-50507-0-53834300-1405939527_thumb.j

post-50507-0-36025200-1405939530_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Reusii performanta de a face 10.000km in 4 luni si un pic... Deci in weekend urmeaza schimbul de ulei. Tot Castrol si Mann

Ocazie cu care am luat si "cheie" pentru capacul filtrului.

 

Oricum duminica noapte pe autostrada s-a apucat sa ma anunte cu un bec galben si mesajul "oelstand pruefen" (nu am umlaut) ca a cam venit timpul schimbarii uleiului. Este la minim pe joja in conditiile in care am pus ultima data cam pana la 2/3 din intervalul de pe joja.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ce cheie de filtru ti-ai luat?

Eu o am pe asta de la Mann si imi pare super jmechera :D

post-14266-0-95995400-1407406352_thumb.j

Link către comentariu

d-asta.

calca foarte ok pe capac - si "la repezeala" pana in weekend, ca sa nu mai pun inca o data mopsul pe capacul ala - asta am gasit. Si a fost si ieftina.

 

studiez cum draci se amorseaza circuitul de motorina, ca vreau sa schimb si filtrul, si nu are ciuperca sau pompita ca la CR-uri... :(

post-50507-0-43366600-1407407229_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Pai filtrul il umpli tu inainte cu motorina...dupa care mai pui de cateva ori contactul...nu stiu daca ai pompa in rezervor dar eu asa fac si o ia imediat...

O alta jmecherie...am vazut si eu la un mecanic mai batran...mai intai schimbi uleiul...si o pornesti cateva minute sa isi traga ulei...si o lasi sa mearga putin...

Abia dupa asta schimbi si filtrul de motorina...

Link către comentariu

Eu am pompa in rezervor si i-am dat curent cu niste fire de la baterie pana sub bancheta.

Link către comentariu

nu amorsezi nimic, eventual pui contactul de 2-3 ori si pornesti.

asa am facut mereu si nu am avut probleme.

cat a fost cheia?

Link către comentariu

Eu avand pompa rotativa de injectie nu am si pompa electrica in rezervor... Daca avea era simplu.

O sa merg pe varianta umplerii filtrului...

 

Cu succesiunea schimbarii filtrelor - mereu am facut asa la ce masini am mai avut - sa nu fie nevoie sa invarta inainte de a urca uleiul in motor calumea...

 

@Muale - cheia a fost 22ron. De la o firma specializata pe scule de toate felurile, de nu imi venea sa plec din magazin :D

principiul cu contactul de 2-3 ori e ok la pompa electrica - ca merge acele 2 secunde la pusul contactului - insa la mine nu are ce porni...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

ah, nu am stiut ca nu ai pompa in rezervor.

desi...nu toate au pompa in rezervor? cum ajunge motorina la motor, o trage cum tragi vinul din butoi?

Link către comentariu

Pompa de injectie trage motorina din rezervor. Si eu m-am mirat cand am aflat, dar daca merge, de ce nu :)

Link către comentariu

Mi-am sarbatorit ziua prin munca. Adica schimbat uleiul si curatat niste mufe - "de control", nu ca ar fi fost vreo problema. Pregatita pentru mare si pentru Retezat :)

 

off: cheia de filtru si-a facut treaba excelent.

post-50507-0-52830800-1407740238_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

gata si concediul partea a 3-a

datorita prognozei infecte nu am mai ajuns in Retezat

doar ceva bucegi, piatra mare si ciucas - pana la muntele rosu, din lipsa de 4motion

am facut si o chestie hilara - intai am vandut scutul metalic nemontat, asteptand niste tabla de aluminiu sa fac scut pe aceeasi forma ca originalul de plastic...

tabla nu a mai venit si in disperare de cauza, stiind ce drumuri ma asteapta am luat si montat scut de odorhei...

l-am si pus la lucru pe drumul spre muntele rosu... de fapt mult spus drum...

si o poza din drum spre cheia - parca maneciu... la o pauza impusa de fii-mea

post-50507-0-08030700-1409484402_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ma bucuram si eu - weekendul asta 230000 km... insa a aparut asta... Cauzele simple aproape eliminate - mai am de verificat (a se citi schimbat cu ala de la egr) N75-ul, si dat cu degripant pe la tija capsulei :(

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation             P1556 - 35-10 -  -  - Intermittent
Link către comentariu

Daca aveai positive deviation, era clar de la geometrie, asa cu negative mai ai sanse sa scapi lejer.

 

Verifica sa nu ai probleme de vacuum, stutul de la pompa de vacuum e ok?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!