Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Verde trebuie sa fie! Daca e rosu, in timp ataca garniturile.

 

 

PS: capacul de la vasul de lichid de servo e verde, de ce crezi ca e asa?

Modificat de MRC
Link către comentariu

Well, tot Alin a pus lichid si la mine si e rosu. Intreb pentru ca nu-mi vine sa cred ca nu a pus lichidul corect.

Link către comentariu

Nu e grav daca mergi un timp cu el, dar e bine sa fie verde. Eu am pus Febi, cam 35 lei litrul.

Link către comentariu

Cand oi mai ajunge pe la tara, unde am bidonul - ma uit. In rezervorul masinii nu ma prind ce culoare e...

Link către comentariu

Imi mai facui o dambla... Nu am luat pe cel de pe ahwshop - mi se parea prea scump - am luat "chinezism de 100ron"

Decent insa ca si constructie, l-am demontat azinoapte inainte de a-l pune - si este aproape identic cu cel original ca si grosime lamele contacte. Ce e mai neingrijit lucrat este placuta cu leduri - insa se vede ok luminat.

 

Chiar daca in poze arata bine - nu sunt 100% convins... Nu prea se potriveste cu masina - sau imi trebuie ceva vreme sa ma obisnuiesc ...

post-50507-0-97706700-1402478932_thumb.j

post-50507-0-09186300-1402478936_thumb.j

Link către comentariu

Arata ok, imi place ca nu se aprinde verde pe pozitie :D . Lasa ca se asorteaza cu cromul de pe rama schimbatorului si cu inelele de la ceasuri.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Inelele de la ceasuri sunt satinate - nu sunt chiar lucioase

Singurele chestii asa lucioase sunt rama schimbator, inelul pe maciulie si manerele de deschidere usi.

 

Mie mi-ar fi placut mai mult sa se aprinda verde pozitia :D

Link către comentariu

Sa vrei si nu as face asta - e totusi un chinezism. Decent, dar chinezism.:)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Incredibil de comoda masina asta. Am reusit ieri "performanta" de a face Bucuresti-Cluj fara oprire, si eram binemersi cand am ajuns, nici o intepeneala sau oboseala. :)

Azi, intoarcerea, probabil in acelas mod :)

 

Poze n-am, masina e jegoasa, dar merge.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ma intorsei si de la mare - inca 500km - la dus am zis ca a patit ceva motorul de consuma mult - undeva spre 7 - insa in parcare la hotel m-am prins de ce... Scutul era jumatate pe jos - si se dusese sufletului aerodinamica botului masinii... Se si auzea oleaca ca freaca ceva, dar nu ma prindeam ce... Am reusit sa il peticesc sa stea bine - iar la intoarcere am scos un minunat 6.1 in acelas stil de mers :)

 

Trebuie sa imi misc fundul sa pun scutul de metal - mai ales ca planuiesc si o urcare in Retezat prin august - pe un drum pe care il stiu cat de odios este...

 

edit: si la drumul spre cluj saptamana trecuta si ieri la intoarcere de la mare am verificat daca se incalzeste excesiv blocul de lumini - mergand mult cu faz scurta aprinsa - si este ok, nu se incinge cum mi-era teama, din cauza provenientei.

post-50507-0-53517000-1404806342_thumb.j

post-50507-0-55014300-1404806350_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

legala, ca de obicei :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Eu sunt penalizat de cutia in 5 trepte. La 139 ;) am 3000rpm deja in tr 5. Motorul asta pare economic pana in 130. Plus ca am mers 100% cu AC pornit.

 

Ca idee - pe drumul Buc-Cluj si retur de saptamana trecuta a luat undeva la 6.5 - insa am avut tot felul de lucrari si semafoare - plus Valea Oltului si Dealul Negru aglomerate - a vazut 4000rpm de destule ori...

Link către comentariu

Stiu - am avut pe mana un G5 acum cativa ani - cu motorul de 1.6 (nu stiu ce cod, dar sigur nu fsi) - si mergea f turat la viteza mare... Si acela ar fi trebuit sa aiba tr 6 :(

Media pe extraurban era cam 7 - in aceleasi conditii in care cu Bora scot 6 sau chiar sub.

Link către comentariu

Stai linistit ca ai consum ok. Scutul ala e apa de ploaie la drag, parerea mea. Mai repede dai vina pe talpa, trafic si AC.

Link către comentariu

apropos -facui si consumul la pompa si mi-a iesit 6.2
am cam observat ca vara cb-ul e mai pesimist decat realitatea...

are si scutul cazut influenta ceva sub 0.5 l la suta la viteaza mare dar nu mai mult... ca traficul si viteza au fost aproape identice

 

edit: some goodies - footrest si niste "saibe" ;) S-a intunecat si nu am apucat decat footrestul sa il pun.

post-50507-0-54148100-1405016925_thumb.j

post-50507-0-27568300-1405016929_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Saibe pentru scut...le-am vazut inaintea ta :))

Link către comentariu

Cele negre intrebam eu, alea gri mi-am dat seama (nu numai la scut sunt).

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Si piulitele alea se insurubeaza peste saibe...sa fii sigur ca nu mai sar saibele...

Link către comentariu

And the winner is Laurentiu :)

 

L-am sunat pe Gabi sa il intreb daca imi poate face rost de saibele alea - si mi-a propus si piulitele de plastic - o idee foarte buna dealtfel.

 

@Muale - da stiu de balamale - s-au murdarit ca naiba in ultimile sute de km facute... ca toata masina de altfel.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!