Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Da, posibil bordura aia sa fi fost mai mare - in general evaluarea dimesiunilor este un capitol deficitar la femei :D

Si o poza - inca arata ok dupa atatia ani.

@Muale - racordul l-am schimbat acum vreo 5 ani parca - oricum, mi-e teama ca fara sudura nu scap :(

IMG_1277.JPG

Link către comentariu

Farurile sunt OE sau AM? 

ps: chiar ca arata bine la anii ei :) Planuri de viitor mai ai? sau nu prea iti mai faci cu masina asta...

Link către comentariu

Imi fac, de ce nu - este o masina care imi place extrem de mult. Insa nu prea sunt multe de facut - interior recaro nu stiu (inca) daca vreau, pe partea de sunet este ce trebuie, soft moderat are, tempomat, si toate accesoriile de interior "normale" - plafoniera w8, trimuri, jaluzea spate etc. Am un carlig de remorca nemontat de 1.5 ani...

Are pe ea toate aditiile OE "necesare". Ultima aditie este a doua lampa in porbagaj - simteam nevoia de lumina ok - legata in paralel cu cealalta, si bineinteles, acelas model *chiar daca nu prea o vede nimeni)

Farurile sunt Depo - cu bec normal H7. Foarte multumit de ele, de aproape doi ani - si schimba lookul masinii.

Daca era 4mo nu as fi avut ce sa imi mai doresc. Si chiar si asa, fwd, combinatia motor-caroserie-dotari este de o versatilitate (pentru mine cel putin) perfecta. Chiar daca suna "sentimental" este masina de care nu ma vad despartindu-ma.

Link către comentariu

@Muale - a dat varianta castigatoare :(

sa caut un atelier de sudura prin zona mea...

IMG_1285.JPG

Link către comentariu

Cauta unul de tobe. Pe lângă sudura trebuie și o bucata de țeavă la diametru. Zona este ruginita și nu se poate/nu e indicat sa sudeze fix unde s-a rupt. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Jumatate de metru de teava, o sudura si un colier de evacuare mai tarziu, si masina este din nou cum trebuie. Teava a fost taiata ceva mai lunga, astfel incat sa intre un cm in catalizator, sa "se sprijine" pe carcasa acestuia, nu doar in sudura. era ferefenita colierul vechi (mai fusese schimbata candva finala, dinaintea rezervorului) si teava unde statea sub colier. 

Este incredibil de silentioasa, dar nu mai are fluieratul de ciuning la schimbarile de viteza :D

 

Link către comentariu

Foarte bine. Asa suna si la mine cand schimb vitezele deoarece am niste gaurele inainte de catalizator. trebuie sa intru si eu in service sa o fac silentioasa ca se aude mai grohait in ralanti. :)

Cat te-a costat operatiunea in Bucuresti? 

Link către comentariu

vreo 150 ron aprox. 

Nu m-am dus la service din fundul curtii, am factura, garantie etc - d-asta mai scump.

Link către comentariu
Nenciu Victor

Fusta de V5 nu e la fel de inalta ca cea oem ? Asa pare din poze ... Ai scris ca ar cobori masina ... Eu nu cred ... 

Cate revopsiri a avut :D Nu prea vad rugina ... 

1485887847495_borabodykit.jpg

Link către comentariu

Fusta si spate si fata de V6 am pe golf. OEM. Si da, sunt ceva mai joase decat cele standard.

Are doar bara fata revopsita - restul vopsea originala - verificat de mine si cu ultrasunete, si confirmat de oameni care stiu mai bine - a se citi vopsitori ok, nu samsari :)

Link către comentariu
  • 4 months later...

Am avut tot felul de alte preocupari, si nu am apucat sa fac plafonul... si in plus s-a intamplat asta ... :(

Nu am apucat sa desfac sa vad daca a cedat pinul ala de plastic sau toata macaraua...

IMG_2724_r.JPG

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Și eu am pățit asta, dar la ușă spate dreapta. Nu stau cu șurubelniță sau alte blocaje  că geamul nu cade. Dar trebuie sa vad ce s-o întâmplat că vine frigul... 

Link către comentariu

Si mie mi-a cazut geamul in portiera iarna trecuta. Era plin de gheata, i-am dat cativa pumni sa se desprinda gheata, ca sa il pot cobori dar nu am reusit. Cand am inchis portiera, a cazut in usa.

L-am rezolvat destul de simplu, exista un orificiu acoperit cu un dop de cauciuc, sub fata de usa, unde poti vedea macaraua pe care sta geamul. In felul asta, poti afla daca e rupta clema si daca nu e, il poti repozitiona destul de usor. La mine macaraua este de metal.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu

da tin minte cum arata de cand am umblat la broasca de pe prtea ailalta - we asta daca ma lasa timpul desfac - ori boltul ala de plastic ori clema pribabil....

Link către comentariu

daca ai cleme de plastic (ciudat ca au rezistat atat) si tot demontezi, comanda si schimba-le pe toate.

sa nu patesti peste o luna sa cada alt geam.

Link către comentariu

Si eu am patit la fel fix acum cateva zile, geamul din dreapta spate nu mai coboara. De cazut nu cade, probabil de-aia mi-a fost lene sa demontez sa vad ce si cum pe acolo ?

Link către comentariu

pe fata le-am schimbat pe toate acum 2 ani - pe spate cel putin pe dreapta am plastic - cred ca e o idee f buna sa iau kit pt ambele si sa le fac o data.

Link către comentariu

Pe spate la mine știu sigur că e de plastic deoarece când am umblat la uși, am văzut ca e plasticul ăla albastru pe șină ... 

Unde găsim kit pentru geamurile spate? 

Și de care căutăm? Metalice sau de fibra? 

Link către comentariu

Metalic nu am gasit decat pentru fata. Si d-ala am si pus. Iar golful le are inlocuite de fostul. Pentru spate nu am gasit decat de plastic - in doua variante - tot kitul, cu cabluri cu tot, sau doar "clema". Capcana imi pare a fi lipsa pinului de blocare al geamului in clema - pe care l-am gasit vandut separat...

In fine - dezvolt cam mult pentru un topic de "masina mea" - postez dupa ce ma prind ce are, si cum rezolv. Si cu link cu piesele, sa ajute si pe altii, de ce nu.

Link către comentariu

da - asta e clema. dar in gaura aia intra un pin "dublu" - piesa separata ;)

Link către comentariu
  • 4 months later...

Intr-un final apoteotic am macara buna la usa stanga spate. Dupa ce am luat kitul "clasic" de cleme, saptamana trecuta, desfacand am constatat ca s-a spart o alta rotita, care nu se gaseste ca si piesa separata, si este pusa si pe un soi de nit, de nu asfi putut oricum sa o inlocuiesc - am pus si o poza, sa se vada.

Asa ca am luat macara cu totul, inclusiv cu "tabla" - din nou niturile care prind macaraua de tabla fiind ceva ce nu ma vedeam refacand. diferenta de pret era oricum minora. Se aseaza ok tabla, chiar daca nu este originala (nici nu am gasit, iar de la  dezmembrari nu am vrut, plasticele rotitelor fiind deja imbatranite. Am avut un setback cu mufa de la broasca, ce nu a vrut deloc sa se desfaca, si firele trec printre ghidaj si tabla, insa am "rezolvat"

 

289C0163-5AF2-44F0-9F11-5712BB5CBF76.JPG

D7C92731-C90E-41D8-948A-706214756D31.JPG

IMG-3589.JPG

IMG-3590.JPG

IMG-3591.JPG

Link către comentariu

Cat e piesa asta de noua? Are sanse sa reziste? Vine cu garnitura pe spatele ei? Cel mai urat imi este sa desfac usile din spate din cauza acelei rame metalice care desparte geamul culisant de cel mic, fix. ? Teoretic, fata de usa se da jos cu tot cu broasca... 

Link către comentariu

Fata de usa NU se da jos cu tot cu broasca, daca desfaci cele trei nituri de plastic, care tin protectia de plastic a broastei fixata de ea.

rama metalica am dat-o jos doar acum doi ani jumate cand a trebuit sa umblu la broasca. Pare destul de ok facuta, la fel de groasa tabla, si s-a potrivit perfect. Vine si cu garnitura spate, din cauciuc, insa eu aveam pregatita o rola de "cheder" de geamuri autoadeziv.

Daca nu se spargea rotita aia - exista kit de reparatie - cu cablu, arcuri, rola mare si piesa fixare geam

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Operatiunea monstru phase 1

Cine spunea ca plafonul din Bora nu se poate da jos decat indoit sau cu un geam scos? Cam toata lumea inclusiv pe forumurile de afara, doar un singur individ scria timid undeva pe vortex ca iese si pe usa spate. Greu, cu atentie si precizie, dar iese. Oare usile la bora sunt de dimensiunea asta (mai mari oleaca decat la golf) si din cauza asta?

Continuam. Vreau si stalpii a, b si c sa ii retapitez.

IMG-3721.JPG

IMG-3722.JPG

IMG-3723.JPG

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!