Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Ma gasesc si eu sa scot masina la plimbare cand se f**e vremea :D

Asa arata sambata noaptea dupa un drum din comuna berceni pana in nordul capitalei, pe centura (deloc dezapezita) (scuzati dezordinea din garaj)

 

Admirabil se descurca Kleberurile cu DOT2010 (voiam sa le schimb, dar inca is f ok, mai bune decat GY-urile dot2012 de pe skoda) ...

 

Despre comutatorul de lumini cu Auto - o chestie e naspa - pe pozitia Auto nu poti da drumul nici la stopurile ceata nici la proiectoare... Logic de altfel, insa enervant... :(

post-50507-0-02212700-1453142207_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ori de la stat prea mult - ceea nu cred, ca o data la 2 saptamani am pus-o pe redresor automat, ori pentru ca Exide nu mai e ce-a fost, de la o saptamana la alta gasesc bateria in jur de 11.8 V...

Porneste ok si cu tensiunea asta, fara sa se reseteze chestii prin interior, aprinzand insa becurile de abs si esp. Pusa pe redresor, dupa o noapte dimineata redresorul se autodeconecteaza, si imediat ap de masura indica 12.4-12.5 - dupa o ora deja 12.3 maxim...

N-am mai avut ocazia unui drum mai lung de 20-30km sa o incarce alternatorul calumea. Si :D n-am incercat inca cu alt aparat de masura...

Nu am consumator aiurea - fapt confirmat si de faptul ca, indiferent daca sta o saptamana sau doua - tot la 11.8 o gasesc. Imi cam suna a element f***t ...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Weekendul asta 237000km.

Am mers putin anul asta fata de primii doi ani de ownership, fapt datorat skodei de munca - altfel avea cu 20k in plus.

All is well, bateria o urmarim, si dupa ceva alergatura si serpentine weekendul asta, e clar - imi trebuie cel putin placute fata, si posibil chiar lichid de frana, sa vad cum arata, si unde il schimb, ca la placute e simplu, insa cu aerisirea la franele cu abs inca nu mi-e clar. Si trebuie si revizie.

saptamana viitoare trec si la adidasii de vara, mi-a parut rau la ce vreme a fost sambata-duminica ca nu ii aveam deja pusi...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata operatiunea placute.

Trebuia sa fie simplu - insa, de-a lungul vietii masinii cel putin un mecanic (aka maimuta) a fortat in filetul uneia din prinderile etrierului stanga... Si a fost chinul naibii sa reusesc sa fac surubul sa prinda. Ma luasera sudorile reci date de persepectiva schimbarii fuzetei...

Dreapta a mers cum ar fi trebuit, adica repede. Am pus Textar, dat fiind experiente bune cu marca asta la Alfa, si pentru c a OE-urile de le-am pus anul trecut pe spate sunt tot Textar.

Senzorul placute uzate trebuia sa se fi aprins deja, insa era unul din fire sectionate...

IMG_20160320_130449.jpg

IMG_20160320_130454.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Continuam, alta viata cu gumele de vara, sta masina cum trebuie pe viraje. Alergat oleaca in weekend...

Anul asta face 16 ani, merge incredibil pentru o masina de varsta asta...

Apropos' - am frane cum trebuie acum :)

IMG_20160403_174722.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Senzorul de placute se aprinde atunci cand se intrerupe circuitul, aka cand se sectioneaza firele. Vezi sa nu fie dezactivat.

Link către comentariu

Serios? Cand se intrerupe? De la alte marci stiam ca din contra - cand ajung contactele din placuta la disc se aprinde...

Se vede pe VCDS daca este dezactivat?

Link către comentariu

cand se intrerupe circuitul.

de aia merge pacalit cu o sarma bagata in mufa.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cativa km cu ocazia sarbatorilor astea, si o curatare de mult necesara. Interior, exterior, nimic fancy, doar scos mizeria din cotloane.

Rugina pe aripa dreapta inainteaza - insa pare-se, curatarea pamantului de sub ea de anul trecut a ajutat, este foarte lent progresul ruginii. Cand va strapunge vopseaua o sa imi caut alta aripa.

Pentru hateri, switchurile de la usile fata isi fac treaba cu brio :D

IMG_20160430_195508.jpg

IMG_20160430_195550.jpg

IMG_20160430_195607.jpg

IMG_20160430_195057.jpg

Link către comentariu

Cam toate ruginesc in acel loc,asa a fost si la mine,surpriza e in spate la aparatoarea interioara

Link către comentariu

Stiu ca asta e boala lor. Posibil sa nu prea fi fost curatat acolo inaintea mea... La ce am gasit eu anul trecut adunat. Raul era deja facut.

Oricum, aripa se poate schimba cand e cazul, si pragul repara local. In rest masina sta foarte bine, nu prea e decat rugina superficiala pe punti si evacuare.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Probabil sunt defect - insa, chiar dupa ce am luat "the golf" - bora asta tractor imi place la fel de mult, si imi place la fel de mult sa o conduc, atunci cand am ocazia. Si pentru o masina de 15,5 ani arata si merge incredibil de bine.

Probabil o sa fiu singurul nebun de pe aici cu - vorba lui Laurentiu - (aproape) cel mai economic si (aproape) cel mai puternic Golf 4. :) Insa de masina asta nu imi vine sa ma despart!

Las aici doua poze la ceas de seara.

 

IMG_20160615_225704.jpg

IMG_20160615_225738.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 months later...

Cu toate ca mai mult cu Golful am alergat in ultima vreme, Bora nu e neglijata. Weekendul asta am plimbat-o, dupa ce m-am intors de pe coclauri.

Merge bine, dar, dupa sunetul si reprizele VR-ului, pare puturoasa. De fapt si este, prin comparatie. Insa este extrem de placut de condus si face fata foarte bine traficului de pe drumurile patriei. Nu am renuntat la ideea cu interiorul Recaro (in cautarea caruia am dat de Golf, de fapt :D )

O poza langa "varu' "

IMG_20160815_115559.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ne sucim, ne invartim, pana in seara asta - cand m-am hotarat si am pus Pioneerul pe care il luasem pentru Golf pe Bora.

Frumos, cu separator pt alimentarea antenei, fire izolate bine in banda panzata etc.

Se aude fain tare, cel putin, daca nu mai bine decat DSP-ul de pe Golf, si asta fara sa setez prea multe prin meniu. Si o chestie misto - are o viteza de reactie f buna pe usb. Vor mai urma si alte impresii. Si la publicitate va aparea un Gamma si un xcarlink :)

IMG_20160902_201252.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

A fost un weekend dedicat masinii albastre.
Depasisem cu vreo mie si ceva termenul de schimbat uleiul si trecusera vreo 6 ani de la ultima distributie (nu si km insa)

Asa ca am facut un drum pana la Brasov pana la un bun prieten fost sef service la Skoda, ce are service-ul lui de ceva ani - si s-au facut distributia, cu accesorii si pompa de apa, antigel, ulei si toate filtrele. Am mers tot pe Motul Xcess 8100, filtre Knecht. Distributia facuta cum trebuie, cu cale, si reglat calumea si avansul.

Se simt binisor toate astea in mersul masinii - motorul e mai silentios si oleaca mai vioi. In rest pe la revizia pe dedesubt masina este in stare excelenta - atat tehnic cat si dpdv rugina.

Am prins si sambata dimineata Paraul rece relativ liber si mi-am reconfirmat buna alegere cu Uniroyalurile - au un grip excelent, chiar fortate serios. Oricum peste ce poate restul masinii - e greu, mergand "corect tehnic" sa ajungi sa "o pierzi". Probabil ca la primavara fac investitia asta si pentru Golf. Nu prea e normal pe viraje, cu suspensia normala si fara 4motion sa pot sa intru aproape la fel de tare cat intram cu Golful. Mai ajuta aici si distributia maselor ceva mai buna la Bora, dar totusi.

Pioneerul este execelent, se aude fain, nu deranjeaza la ochi noaptea - doar alinierea de la partea de jos nu imi place (se vede in poza) - am o rama de climatronic de Passat, ceva mai inalta, s-ar putea sa rezolve problema.

Si din ciclul detalii - la Skoda Rapid exista la unele variante un capac de mascare a carligului de remorcare spate, care se potriveste si la Bora/ Golf 4. A fost moka, gasit pe strada - nu stiam bine ce e pana nu am vazut una pe strada cu el montat :)  E dragut pana o sa-mi cada si mie (cu toate ca clipseaza destul de ferm) sau pana se fura?IMG_20160926_084319.jpg

IMG_20160926_084953.jpg

IMG_20160926_085001.jpg

Link către comentariu

Frumos capac, am avut si eu, pana mi s-a furat.O piesa care nu rezista mult pe masina;)).

Link către comentariu

Om vedea - se poate imagina ceva cu un surub ca sa "stea" mai bine. Acum ca-mi zici ca virgula chiar se fura prostii de genul asta - o sa vad, poate gasesc o solutie...

Link către comentariu
  • 3 months later...

La multi ani tuturor, si un 2017 fara erori pe VCDS :D

Revelionul asta am dat o fuga pana la Campina - concert in strada, atmosfera etc - fii-mea s-a distrat fantastic :)

Ocazie pentru mine de a dezmorti Bora pe drumurile relativ pustii din noaptea dintre ani. Dar cu grija, pentru ca m-a surpins numarul celor care isi tineau banda sau directia cu dificultate. Inca un pic si ajung la 239000km. Ca si in iarna trecuta - f multumit de motulul 8100 - urca repede in motor chiar la -7 grade, si motorul devine silentios chiar inainte de a urca acul peste 50 de grade.

Pun o ultima poza din 2016 - alaturi de sora-sa, parcata in Campina :) (n-am nici o legatura cu proprietarul)

 

20161231_231138.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai stergem praful (sau zapada) pe aici. Parca asa se spune.

All is well, dupa 2 saptamani de ger, nepornit, nedezapezit nenimic - m-am indurat de ea aseara si am dezgropat-o si scos-o la un drum. Aviz amatorilor de tinut de mai multe ori bujiile, a pornit din prima, cum scrie in carte dupa stingerea spiralei. Doar pedala de frana era tare inainte de a porni motorul, semn ca am o mica pierdere de vacuum pe undeva. Merge frumos, fara nici un semn ca a stat nemiscata in toata perioada asta.

Link către comentariu

Trebuia sa vina sorocul itp-ului pe ***** asta de afara :(

Insa asta mi-a aratat ca kleberurile din 2010 inca fac fata cel putin rezonabil, iar incalzirea antigelului functionala face viata mult mai usoara.

20170208_184633.jpg

Link către comentariu

Stai linistit ca si eu trebuie sa merg cu masina pt ITP maine,vremea nu tine cu noi

Link către comentariu
  • 1 month later...

Chiar daca avem si un v6 in curte, nu inseamna ca alh-ul este lasat de izbeliste.

trecut ambele masini la adidasi de vara, greu am rezistat tentatiei sa fac rocada de jante - sa vad cum se misca golful pe uniroyaluri, lassa fiind dovedite de vara trecuta ca doar "decente". Dar am ramas pana la urma cum era si pana acum - Bora cu Montreal si Golful cu Long Beach.

verificat ca de obicei vizual una alta - si concluzia ar fi ca amortizoarele fata sau flansele nu-s chiar ok... e prea joasa de bot, cam ca golful cu pack sport oem.

20170311_151743.jpg

Link către comentariu

Arata bine, vad ca ai si supervizoare :)) Sa-ti traiasca. Care masina ii place mai mult?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!